renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

ZXRfan

Offline: 9.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 45
Město: Rosice
Lokalita: Brno-venkov J...
Body komentářů: 6
ID uživatele: 253587
Registrace: 31.5.2015

Adresa profilu:http://zxrfan.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 4 záznamů

9.4.2024 Článek V muzeu jsem byl, a podle mě se jedná o nejlepší motomuzeum v Česku, které svým rozsahem nemá v ČR obdoby, a je zajímavé i v rámci celé Evropy.
Panu Novákovi se podařilo nasbírat opravdu zajímavé ikonické motocykly ve výborném stavu.
Určitě doporučuji navštívit. Možná by se o víkendech hodil nějaký brigádník, aby mělo muzeum otevřeno od do....?
+2 
1.3.2023 Článek Úplně top je poslední 748R model 2002. V této verzi a designu se dělala pouze jeden rok, a je to vrcholná verze 748. Dokonce má úplně stejný podvozek jako 998R, která už dnes stojí okolo, nebo přes půl mega.Poslední 748R, pokud se nepletu, měla rám z 996SPS, velký Airbox, titanové ojnice atd. Jel jsem na ní před 10 lety.
Pokud někdo tvrdí, že dvouvál jede dole a nahoře už nejede, tak nejel na Rkové Dukárně. Ta teprve v 8 chytne a letí furt do červeného. Ohlins podvozek byl v té době TOPka. V Austrálii to, myslím, vyhrálo nejlepší supersport v roce 2002.
+1 
2.1.2023 Článek Tyhle dvě motorky představují poslední samuraje z předlouhé éry sportovně cestovních moto, nebo tzv. hypersportů. Dříve se široký okruh kapotovaných sportovně cestovních moto včetně ZZR1400 čítající Hondího Blackbirda a VFR1200 a K1300 od BMW smrskl na tyto dvě motorky. Až tyhle dvě zmízí (z EU ) a s ní i název Haybausa, skončí i jedna velká kapitola v encyklopedii motocyklů.

H2 SX je opravdu naladěna "jen" na 210 koní, a měkčí reakci plynu, aby se na ní hezky cestovalo a projelo městem, což umí opravdu úžasně - vyzkoušel jsem.
Věta objem ničím nenahradíš tak tedy úplně neplatí.
Dokonce i dle amerických a australských srovnáváků nové Hyabusy s modelem ZX14 ( u nás již neprodávané ZZR1400) jedou tyto dvě motorky stejně.

Je to ale právě obyčejná kompresorová Ninja H2, která v sériovém stavu z obchodu s SPZ i s tím obludným sériovým výfukem drží už 4 roky světový rychlostní rekord mezi sériovými motocykly na hodnotě 337km/h.
Komu to nestačí v sérii, stačí jen zajít do sámošky, koupit jiný výfuk, dát jiný vzduchový filtr a pouhým flashnutím jednotky tam máte 250-270 koní, aniž by jste vůbec šáhli do motoru.

Dokud Ducati neupraví svou Panigale V4, zůstane z důvodů běsnícího emisního EU úředníka navždy Ninja H2 nejrychlejší motorkou s SPZetkou.

Pokud někdo hledá vhodnou alternativu těmto dvěma motorkám z testu za relativně dostupnou cenu, je poslední ZZR1400 jasná volba.







+2 
25.12.2017 Článek Super článek na Vánoce, díky autorovi!
Některé zahraniční weby také uvádějí, že GPZ měla být vzduchem chlazený 6 válec. Kawa už ale měla v roce 79 vodou chlazený motor a na začátku 80. let závodila Kawa se 4 válci. Vzduchem chlazený 6-ti válec pro GPZ je tedy spíše podle mě novinářská kachna.
Možná hlavní podstatou 80. let je fakt, že šampionát Endurance 1000 a poté 750 dal základ tehdejším a dnešním superbikům, a od konce 80. let probíhá spíše už jen evoluce, než revoluce.
80. léta rozhodně patřila Japoncům a na konci o sobě dala hodně vědět Ducati svojí 851. Co se týče hardcore superbiků pro masy, tak GSX-R a ZXR se staly kultem a symbolem přelomu 80/90 let, než přišla 916.
A za mě? Propadl jsem ZXR, super svezení a hlavně barva...

+1 

TOPlist