renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

AlešT.

Offline: 21.12.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Hradec Králové
Lokalita: Hradec Králov...
Pomohl: 1x
Napsal příspěvků: 92x
Body komentářů: 3
ID uživatele: 2462
Registrace: 25.5.2008

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/alest. (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 49 záznamů

7.10.2017 Článek Hezčí motorku za 70 jsem neviděl. Prodejní úspěch to velký mít nemůže, protože u nás se málokdo řídí svou hlavou, ale tím, co mají a říkají ostatní.
Že by motorka tak slabě brzdila je s podivem. Že nejde jet na motorce, která je určená pro pomalé kochani se po vesnicích taktéž. Takže dvě zásadní vady, pro které bych si to nekoupil.
Také si myslím, že motorka je malá, pokud má testovací jezdec 65 kg a už se na tom skoro krčí, tak to bude motorka spíš pro holky a ženy..
13.8.2017 Článek Taková motorka se na těsno přiblížila mému vysněnému ideálu.
Bohužel to není Jawa ani trochu. To plivnutí v podobě nádrže a bočních krytů je plivnutím do tváře všem zbývajícím skalním příznivcům současné Jawy. Nad Jawou jsem zlomil hůl už v době, kdy přestali vyrábět 250 Travela, ale toto už je silný kafe i na mě...
1.8.2011 Článek Jsou to hezké stroje, změna vzhledu tomu prospěla. Čekal jsem od článku víc, třeba zhodnocení rozdílu v použitých šířkách pneumatik, širší není vždy lepší. Jinak celkově motorky dobrý. Snaha ušetřit je patrná. Honda VTR 250, to je jiné kafe!
30.7.2011 Článek Super článek, fotky, skvělá akce. Jakékoliv veřejné srazy mě absolutně neberou, nikdy jsem na žádném nebyl, ale nikdy bych si nedovolil to jakkoliv kritizovat. Obzvlášť za tu supr cenu. My třicátníci máme někdy pocit, že už nemůžeme být zkušenější a chytřejší, obzvlášť ti, co sami nikdy nic nezkusili zorganizovat pro širokou veřejnost.
18.7.2011 Článek Věčná třiapůle stále žije To není žádná novinka, to už asi někdo neví, čím zčeřit zdejší stojaté vody . Ono o čem taky pořát psát pro zdejší publikum.. Doma se už dávno oficiálně neprodává (což je dobře, jinak by asi nevznikla Jawa 250 Travel ). No a když je možný odbyt kdekoliv v zahraničí, tak jsou stále v nabídce. Jawa jen využívá toho co má. Angličani od EU nenechají nic moc diktovat, lze tam nové 2T motorky provozovat. Nevím, kdo dnes ještě nabídne 2T motorku nad 50ccm.
+1 
16.6.2011 Článek Soudce: 1) neber jiným právo na svobodné vyjádření vlastního názoru? Proč ho upíráš mě? Argumenty proč to sr... není uvádět netřeba, když sám argument že je to sr... je absurdní... Ostatně to je to poslední, spíš šlo o zastání se práce některých lidí, ať už v Jawě nebo z řad současných i potencionálních zákazníků nebo některých i zde. Myslím, že se mnou souhlasí daleko více lidí, nemají zájem čeřit vodu, vědí, že to nemá cenu a mnozí sem vůbec nechodí. Však už je to můj poslední příspěvěk, další třeba přes vzkazy, kdyby byl zájem.
2) ani za nereálnou sníženou cenu 139 by motorka nezaujala větší okruh lidí. Byl by stále stejný, jen by se motorka stala pro pár jednotlivců rychleji dostupnější. Tuhle motorku buď lidi chtějí, nebo nechtějí, strovnání s HD ve smyslu zaujme/nezaujme je zcela na místě.
ABS jednoznačně beru, nedostatek veliký, ale myslím že by to situaci výrazně nezměnilo.
Těším se na osobní stekání, ale kdybys mě bral za slovo, tak bys nepřivezl ukázat jen motorku (tu jsme jistě všichni viděli na výstavách i u dealerů je ta možnost), ale cestu, jak této kvality dosáhnout v současných finančních a výrobních podmínkách s sebou vzít nezapomeň.
16.6.2011 Článek sxs525: možná to bereš moc tabulkově. Naštěstí při koupi mašiny není rozhodující jen objem válců, výkon, spotřeba a cena.
15.6.2011 Článek sxs525: děkuji, tys mě potěšil Možná máš pravdu, ale znáš tedy někdoho z fabriky osobně? Těm za bukem to totiž baští víc, ne zrovna hloupých lidí, než jsem já a pár zákazníků Jawy. Ale ti, co jsou opravdu za bukem, jsou v parlamentu, na radnicích, v Bruselu resp. mají tam své loutky a lobisty... A vůbec ve světě je mnoho vikuků za bukem. Těm to baštíme všichni co tu jsme, chtě nechtě. To bych se nemohl už ani nedechnout, kdybych měl mít na věc tento náhled...
15.6.2011 Článek jawadřevák: tak jsem to myslel
15.6.2011 Článek s4r: Já na tebe otázku nemám. Stačilo mi tvých 90% zvracejících. Taky by se mi asi mělo chtít z někoho zvracet. Ale my Jawaři něco snesem, tak se mi nechce.
15.6.2011 Článek duky: možná jsem magor, ale tvé přirovnání nemá hlavu ani patu, protože jsi vůbec nepochopil, proti čemu jsem si zde ulevil.
Pokud někdo pokazí polívku tím, že jí přesolí, tak jí vrátím, stejně jako když lakýrník pokazí na mašině lak. Kalsická reklamace. Pokud ale půjdu hned za kuchařem a budu mu plivat do obličeje, nadávat na majitele podniku a hosty že jsou hlupáci, že do takové hospody lezou? O tom jsou totiž reakce mnohých zde.
Nikoho nenutím, aby si cokoliv kupoval. Že se Sportarda prodá jen pár málo kusů je fakt, protože 170 za motorku každý nedá, ani já ne, ani kdyby stála jen 100. Nemám na to.
15.6.2011 Článek V každé firmě jsou rezervy a rezervy v Jawě jsou možná velké. Ovšem tupost některých zde přispívajících je koukám neomezená a bohužel nezměnitelná. Tak si aspoň ulevím.
Jsme v Čechách, jen český národ je takový, že se zabývá otázkou zda uctívat a připomínat Lidice či nikoliv, zda byl atentát na Heidricha správný či nikoliv. Zda jsme jako národ Švejkové nebo ne. Umíme naprosto neodůvodněně schazovat sami sebe. V zahraničí toto neřeší.
Kdo z kritiků typu "sráč", "všichni tam jsou neschopní všechny vyházet", dokázal uvařit opradu chutnou "sekyrkovou" polévku? Kdo zvás byl v Jawě osobně a bavil se s ředitelem s někým z vývoje? Kdo z Vás má ponětí, jak skutečně probíhá vývoj a schvalování motorových vozidel? Kdo z vás má ponětí o investicích do výroby, do reklamy? Kolik stojí razítko nebo nápis na výlohu o rozměru 10 x 100cm? A kolik nový přípravek pro obrábění? Kdo z vás má vlastní výrobní firmu nebo jen prosperující živnost a tím nemyslím zavedené květinářství.

Kolik z vás pořádalo nějakou prezentaci nebo výstavu vlastních výrobků a kdo z kritické veřejnosti plivající na Vaše výrobky přišel za Vámi s rozumnou otázkou?

Opravdu špičkový počin je nová Midalu. Srdce jen plesá a hrdost na práci cizích lidí stoupá, mám chuť se cizím peřím též pochlubit. Na druhou stranu, kolik se jich myslíte prodá? A kolik bude činit zisk z prodeje po odečtení nákladů na výrobu? Myslím, že to budou velmi záporná 6-ti místná čísla...

Určitě Vás vedení a další lidi z Jawy rádi uvítají na Jawadnu, jistě tam na svých špičkových a bezchybných nejlepších strojích rádi přijedete poradit, jak se mají věci konkrétně dělat a dáte kontakty na firmy, cizí či vlastní, se kterými by Jawa měla navázat spolupráci, aby příští model motocyklu pod logem Jawa stál ve Vaší garáži.
Bude to mít těžké. I špičková Suzuki, skončila minulý rok ve ztrátě... Asi neví, jak to mají dělat, poradíme, vyházet všechny břídily z od vývoje až po marketing...
Doslechl jsem se, že BMW chce přesunout výrobu do Indie. Proč asi?
14.6.2011 Článek Líbí se mi, já mu dávám palec . V reálu mnohem lepší než na fotkách. Když jsem chodil po výsavě Motocyklů v Praze, letos i loni, tak musím uznat, že sériová produkce dnešních předních výrobců je technicky takřka dokonalá, ale zároveň i celkem nudná... Nevybral bych si. Tuctové si koupím spíš auto. Motorku mám pro zábavu a chci od ní něco víc. Sportard je dílensky dobře zpracovaný, složený z kvalitních dílů a vhledově originální. Z praktického hlediska oceňuji pohodlný posed a 3 přední světla. Předpokládám, že 2 potkávací budou svítit v noci mnohem lépe než většina strojů s jedním světlem. Maska daleko hezčí než třeba u BMW 1200 GS. Mít volné finance, neváhám, ale osobně jsem spíš pro konzervativnější styl alá Californian.
28.4.2011 Článek Jsem smutný z reakcí typu "racionální uvažování". Jsem smutný z nekompetentních komentářů lidí, kteří nemají ani páru o výrobě, obchodě, technice ani designu. Často to jsou reakce pod tlakem konformity. Koupě jakéhokoliv motocyklu není racionální počin nikdy. Motorky si kupujeme pro radost (aspoň doufám, že většina ano a ne pro ego či co...), a proto se mi musí motorka líbit a musím k ní něco cítit. To je to hlavní kritérium pro koupi motorky. Pokud bude stát Jawa 660 jen polovinu, tak si stejně kritici nekoupí, někomu se prostě takový styl nelíbí nebo by necítili uznání ze strany těch, kvůli kterým si ji kupují? Pokud Jawa udělá retro styl, opět si ji koupí hrstka nadšenců a zbytek řekne, že si za tu cenu raději zrenovuje Panelku...
660 se mi líbí a mít finance okamžitě si ji koupím.
15.4.2011 Článek Líbí se mi, osobně bych použil jiné polepy, na fotkách to vypadá opravdu neuceleně. Jinak si na každé motorce vždy najdu něco, co mi vadí.
Osobně bych nechtěl dalšího Bandita, Horneta, CBF, Fazera... nebo GéSo, ER5, CB... Nebo DR, TDM atd atd. To už zde je a nijak zvlášť to nezaujme. Nemotkář/ka vůbec nevidí rozdíly mazi takovýma motorkama. Jawa jde svou cestou a to je dobře. Pokud budu chtít motorku této kategorie, tak sáhnu po Jawě.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

TOPlist