renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

USELIKS

Offline: Dnes v 12:16 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 28
Město: Blansko
Lokalita: Blansko Jihom...
Body komentářů: -1
ID uživatele: 227982
Registrace: 23.7.2014

Adresa profilu:http://useliks.motorkari.cz (Sdílet)


Co dál?

Člověk chce divočit, blbnout, ale i cestovat.

Úvod? 

Začíná nám nová sezóna a já si pohrávám s velmi hlubokou myšlenkou, jaký "projekt" rozjet a jak ho zrealizovat. Co pořídit? Co přestavět? Co tuto sezonu dělat.. Uvedu Vás níže rychle do obrazu o co se jedná a následně Tě jako čtenáře poprosím o názor.

 

Otázkou je: Je blbost mít 2 motorky? Nebo existuje jedna, co zvládne a vydrží všechno?

1. motorka ZRX 1100, na blbinky jako je gymkhana, okruh a takove to obecné popadáníčko.

2. motorka ZRX 1200s, na pohodlné cestování ve dvou po Evropě.

 

Vysvětlím proč, co vymýšlím, co mi vrtá hlavou a proč poslední dny nemůžu spát...

Vlastním skoro 4. rokem Rexe 1100 r.1999. Je to super multifunkční motorka na všechno. Člověk se příjemně projede sám, vyčistí hlavu, potrénuje gymkhanu, na okruhu má sílu a člověk je následně schopen na stejném stroji ve dvou jet skoro až na konec světa plně naložen.  Problémy, se kterými jsem se začal potýkat jsou ty, že Jedenáctka je na cestování dost nahatá, také jsem nejednou jel ve tmě a jedno světlo mi přijde málo. Nad 5K otáček začne papat. Na trénink gymkhany si už zasloužila pár úprav a oprav, stejně tak je to s okruhem. Toto by přeci mohla vyřešit Dvanáctka, podstatně více kapot, člověk je hezky schovaný, velká a větší počet světel a motor se rozpapá až nad 7K otáček. Takže by se tím ty "nedostatky" Jedenáctky mohly přeci vyřešit ne? Ale zase trápit Dvanáctku divočením a následně po ní chtít cestu po Evropě?

 

Teorie zastřešení tohoto všeho s jednou motorkou. Reálné?

Plán s Jedenástnou a touha po dravci, který by z projektu měl vzniknout. Mít sportovní úpravy a v podstatě z Jedenáctky udělat chuligána silnic s prokopnutým výfukem, laděnými svody, blinkry že sotva projdou na stk, spztku skloněnou na hraně dohadů s PČR aby byl aspoň "nějak" na značkách, drtit stroj na slalomech gymkhany 3h na 1. zařazený stupeň a každých pár minut jej zvedat z padáků, toto přeci nevydrží věčně a ještě hůř po tom všem chtít, aby mě odvezl k moři?..  A co bratr Dvanáctka? Ideálně mít vše v originále, ne všude mají rádi ty naše koncovky, nad kterými by se občas dal opíct párek, tak až to z nich střílí a jak jsou rozpálené, takže to necháme v origu. Nechat se válet takového krasavce po tak hezky nadesignovanych plastech, které jsou v podstatě už k nesehnání? O gymkhaně a okruhu zde raději ani nemluvme. Pokud nechceme jít cestou dvou strojů, které se vzájemně doplňují a ve spojení a výsledku by jednomu uživateli mohly zajistit naplnění všech potřeb, existuje další varianta a to mít stroj jen jeden, pokud takový je, jaký?!

 

Závěrem..

Jakou cestu si zvolit? Myslím, že všichni, každý z nás, nebo alespoň většina by mohla stát za názorem, že pro každou danou kategorii zábavy by bylo ideální mít 100% připravený a naladěný stroj tak, aby nejlépe splňoval to k čemu si ho sami určíme. Takže je volbou, mít dva stroje, ideální tah na branku, nebo se obrátit na jednoho držáka, který by s obrovskou péčí, mohl přežít toto všechno?

 

Děkuji za Tvoji pozornost a čekám na tvoji reakci, kolama dolů :)

©USE

Jak se Vám líbil tento článek?

Hodnocení (0x):

Motorky: Kawasaki ZRX 1100, Kawasaki ZRX 1200

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře k článku
Gahan37 napsal 08.03.2023 v 07:08

Máš v plánu upravovat starý motorky? Do starý vrány za 50-70 nasypat dalších x a myslet si že to bude ultra krutý a zároveň univerzální .Na gymkhanu je ta 11 trochu nesmysl. Něco vymyslet s 12 zhruba taky. Jestli jezdíš gymkhanu už by jsi mohl mít přehled co jezdi ti nejlepší a jít tímhle směrem.
Tím pádem potřebuješ 2 motorky. Na cestování si zkus projet VFR800Fi

Snekofon napsal 04.03.2023 v 18:29

Ahoj, já šel cestou specialů. Na cestování BMW R, na vypuštění páry Blade, na krátké vrknuti kolem komína uvažuji o Royal Enfield GT 500, nebo nějaké lehké enduro např. Duke 640. Univerzál je vždy kompromis, víc motorek a každá s jiným uspořádáním motoru a ergonomií dává větší zážitek. Zážitek je už otevřít garáž, kde to čeká všechno připravené, jen si vybrat co mě dnes bude bavit. Když jde jedná do servisu nemusím netrpělivě volat technikovi, kdy to dodělá, vždycky je na co sednout. Takže já mám od začátku jasno, v garáži budou min. 4 stroje.


TOPlist