Komentáře
Nalezeno 73 záznamů
Dnes | Článek | Dalo se to čekat, škoda, další moloch schlamstne tradiční manufakturku, inu to je dnešní globální průmysl. Na druhou stranu lepší než kdyby to byla zase nějaká Čína. I když v případě KTM je to dost blízko... +2 |
17.3.2024 | Článek | Mnoho povyku pro nic, závod je úplně jiná disciplína... +2 |
17.3.2024 | Článek | 6 |
17.3.2024 | Článek | Tak ve startovním poli bude určitě pár borců, co usínají s pocitem, že v neděli vyhrajou závod, ale jenom jeden je schopen to říct na plnou hubu do médii. Inu, někdy má sebevědomí navrch před talentem... A co se gum jako takových týká, spíš mi to připadá jako výmluva. Promlouvá do toho tolik faktorů které se dají jednoduše posrat, že na konci je možná nejjednodušší hodit to na gumy. Tak nějak si nedokážu představit že týmy žijou "ve strachu" z toho, že dostanou na neděli černýho petra a nic s tím nedělají. Michelin rád nemám, byl bych pro ať si každej obuje co uzná za vhodné, ale nevěřím že jsou to takový lempli, že co kus to originál.... +5 |
14.3.2024 | Článek | Jestli Quarta není sebevrah, tak shání kufry. Protože Aprilka už čeká... +2 |
13.11.2023 | Článek | Marosa sorry, ale tak jak píšeš to není. Zařízení ke kontrole tlaku v pneumatikách je nainstalováno na všech strojích, ale kontrolují se jen u některých - vybraných jezdců. To že Martin pravděpodobně jezdil nižší než dovolený tlak vyústilo ve varování, takže proto, aby se vyhnul potencionální penalizaci v Sepengu, musel nafoukat v souladu s pravidly. Zatímco Pecco měl buď v předchozích závodech tlak v pořádku a nebo nebyl kontrolován. Buď jak buď do tohoto víkendu mohl nastoupit s výhodou nižšího tlaku, čehož podle uděleného napomenutí využil. Co se týká Martina, tak je celkem pochopitelné, že v neděli ho to vytočilo, nicméně v rámci stejného debilního pravidla fungují všichni jezdci v poli a krom něho ticho po pěšině |
13.11.2023 | Článek | Jde do tuhýho a už tu máme první slzičky. Ze neplakal, když jezdil jak suvenýr na podhuštěnejch gumách. Pecco teď riskovat může a Martin musí... jinak pravidlo je to samozřejmě o ničem, ale řvát měli když to zavedli, to ale Martin netušil že pojede o titul... +5 -5 |
7.11.2023 | Článek | Všechny vypadají skvěle ale z výše uvedeného důvodu jsem si ani nemyslel že by se koncept Lucky Exploreru pustili dal a ono se zdá že KTM jim zatím tipec nezatla... |
7.11.2023 | Článek | Po designové stránce dá se říct už tradiční Honda nuda, no tak snad to Cébro RR aspoň pojede a díky za něj... +3 |
3.11.2023 | Článek | Ony se věci nedějí jen tak samy od sebe. Toprak si vyvzdoroval test na motoGP motorce. Do GP chtěl on, Yamaha ho tam z nějakého důvodu nechtěla, ale test mu umožnili. Dopadlo to jak dopadlo, mladej pán se přes to nepřinesl a zabouchl si dveře do motoGP nadobro. Na druhou stranu, a bez urážky k němu a jeho fanouškům, by tam asi moc velkou díru do světa neudělal, kór na materiálu, kterým Yamaha v motoGP nyní disponuje. A aby na konci závodu zdemoloval z frustrace motorku, to pro fabriku moc dobrá reklama není. Stačí komentáře Quarty... Oni dobře vědí proč ho nenechají testovat, mimo jiné tím získávají konkurenční výhodu do další sezóny +1 |
4.10.2023 | Článek | Moje slova, jen doufám že karma funguje... |
22.6.2023 | Článek | 1:32:590 loni by se kvalifikoval na 10. místě Divokou kartu dostane ve chvíli, kdy budou oba šampionáty pro Ducati v suchu. A jestli nechce napodobit Baylisse tak kecá a Ducati taky. |
1.2.2023 | Článek | Sice nevím kdo bude cílovka, zvlášť na našem trhu, ale jednoznačně palec nahoru že má v dnešní době někdo koule na to něco takovýho postavit a prodávat... +3 |
20.1.2023 | Článek | Gratulace celému týmu, pánové, krásná práce Martine, rychlou rekonvalescenci, borče! +1 |
13.6.2022 | Článek | No ale jenom do doby než na tý R6 nahodíš motor, protože i když je to už postarší dáma, tak z jejího zvuku ještě pořád některým spolužačkám zvlhnou kalhotky, kdežto když nadlábneš tu R7 (tfuj, pořád mi to nejde z klávesnice) tak matikář jen rezignovaně zavře okno, protože ten školník se sekačkou ho neskutečně sere... |