renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Chuďas899

Offline: Dnes v 11:23 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: Háje
Lokalita: Hlavní město ...
Napsal příspěvků: 416x
Body komentářů: 314 / 213
ID uživatele: 226644
Registrace: 11.7.2014

Adresa profilu:http://chudas899.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 387 záznamů

20.8.2023 Článek Závod nuda….

K Zarcovi…. Přiznávám, že ho fakt nemám rád v čemž mě utvrdil Dan Peták co by jeho mechoš v jeho krátké KTM kariéře, kdy politicky řekl, že je to “problematická osoba”….

Takže nějaký strachy do Hondy bych fakt neměl…je to jezdec co nikdy nevyhrál a to měl top materiál…
+3 
12.8.2023 Článek Krešlou….plačka…. To si Yamaha vybrala testmana…. Už to tenkrát řekl Lorenzo…. Já ty Japonce nechápu…držej si tyhle 2 kopyta… Bradl Crutchlow…

Každej tu melete kraviny o privilegovanosti…. Uvědomte si, že jmenovitě Ducati x let dozadu sypala rance do vývoje, zkoušela vše možný, výsledky nebyly…. Celej Aero princip je jejich kulička….a teď sklízej ovoce…. Kdežto Japonci se roky vyhřívali s pocitem “ ha máme Marečka a Fábia jen si blbněte s těma křídlama a RH devices apod”…..zaspali, neposlouchali a nazdaaaaar ujel vlak….

Stačí se podívat na soukromé týmy…. Yamaha nemá satelit páč ikdyby to někomu dávali “zadarmo” tak to nikdo nechce ten vergl…. Už vidim jak vysvětluju sponzorům, že máme bajk za lidovku ale jezdíme top15+. To samé Honda… LCR by z tý pasti taky nejraději utekla…

Holt teď vládne Evropa….vysmívaná Aprilie pravidelně TOP5…KTM se už taky umisťuje navíc díky neskutečně lišáckýmu BB jede bodově stále v šanci na titul… Kdežto na japoncích se akorát mrzačej jezdci… Mir, Rins, Marquez…

WSBK to samé…i WSSP…
+12 
6.8.2023 Článek Japonci na ručník….
+1 
28.7.2023 Článek Hah, jesli si chudáček plačka Redding stěžuje, že se svýma 90kg a 190cm chudák hrozně trpí, tak na Yamaze si fakt pomůže no.....
28.7.2023 Článek No ty ses trošku zbláznil ne? :D
14.7.2023 Článek Nechápu ty nářky na otáčky…. Nikdo nebrání ostatním výrobcům vyrobit motorku s homologačníma otáčkama na 16500 apod… to že sériová R1 má 13500 je jejich kulička a to pominu to, že to od 12000 “nejede”. Honda jede jako kráva jen nezatáčí, kawa se nepovedla a BMW je závod od závodu… na druhou stranu, že by byla Ducati nějaká dominance to taky ne…. Jasne Alvaro ale co zbytek?? To v GP je to peklo kd v top10 je 7 ducati pak ktm a aprilia
+4 -1
12.6.2023 Článek Pánové opakuji, pokud by Honda a Yamaha měla konkurenceschopnou motorku tak ostatni soukrome tymy si tu motorku vezmou…. Rossiho VR46 tym ted konci smlouva s Ducati a vsadim se, ze ac Rossi ambasador Yamahy, tak ten tym pojede dal Ducati.. proste dokud Japonci neudelaj motorku co bude schopna drzet krok tak to nebudou chtit….proc by taky? Je to v druhe rade i podnikani a uz vidim ty sponzory co se hrnou k tymu co jede druhou desitku..
12.6.2023 Článek Amen IronDave
12.6.2023 Článek Tak jasně že to tak je.... soumrak Japonskejch výrobců.... COVID syndrom nebo buhví co.... Nadávejte si na Ducati jak chcete, ale vzpomeňte na x let dozadu, kdy závod co závod Ducati zkoušela něco nového a Japonci na výsluní... nic neni HNED.... jako Inflace neni ze dne na den, tak vítězná motorka neni hned.... teď se prostě vše naplnilo... Ducati v současné době je nejlepší ALL AROUND package.... je to motorka na který zajede "kdekdo".

Yamaha a Honda jsou v hajzlu.... o čemž svědčí i to, že nemaj satelitní tým jelikož žádnej soukromej tým si nepořídí nefunkční materiál.... dobře LCR je takový Repsol B, ale je to taky vidět x let na výsledcích.

A ty kecy, že je Honda postavená jen na 93 jsou jen kecy...kdyby totiž byla, tak vyhrává opět závody..... žádnej výrobce nebude stavět něco na čem bude vyhrávat jeden člověk a zbytek se bude mrzačit.... to z bussiness, PR a ani sportovního hlediska nemá logiku.
+7 
9.6.2023 Článek Dyť tam spadnul DiGiantonio bože....
5.6.2023 Článek Nejrychlejší alkoholik :D
5.6.2023 Článek No jistě.... BMW funguje všude jinde jen ne ve WSBK.... Navíc ohledně Ducati.... dominuje Alvaro, perfektní balíček.... Zbytek pole je regulerně vyrovnanej. Oettl, Petrucci, Rinaldi, Bassani ti všichni jsou hratelní....takže nářky na nějaký omezování otáček a seškrcování V4R a bla bla bla s tim běžte regulerně doprdele... Ducati postavila motorku co točí 17 tisíc, prodává jí do provozu, homologace apod.... nikdo nebrání ostatním výrobcům postavit to samé.... mimochodem HONDA má o maličko silnější motor než Ducati.... a je jim to k čemu?
5.6.2023 Článek Primárně jde Ivane o to, aby to lidi bavilo sledovat, výrobce motivovalo inovovat a vyrábět atd atd. Mě osobně by nějakej R6 cup fakt nebavil a argument, že by to všichni měli stejný je lichej viz Moto2. Za mě když tam bude Ducati, KTM, Triumph, Yamaha, Honda, Kawa. MV agusta.... já budu jen rád a pak už to bude jen o BOP ( balance of performance).
5.6.2023 Článek Já to nepopírám, ale kategorie "Supersport" bude mít jiný význam... už to prostě nebudou do 600ccm ale bude to kategorie motorek nehledě na objem... Řídí se to teď trhem.. všechny ty oldschool do 600ccm jsou neprodejný, 90% toho co se prodá jde jen na okruh. Ten motor je do provozu do klasických motorek dle dnešních nároků a norem nepoužitelnej...nikdo si nekoupí Nakeda či cesťáka co točí vesmír a do 10k to nejede...ve dvou nemluvně.
4.6.2023 Článek Chtěl bych všem antiducati plačkám připomenout, že toti je teprve druhá sezona kdy dominuje jeden jezdec….když to 6 válcoval REA tak to bylo ok??

K WSS…. Panigale V2 je sice “litr” ale je to původně motor 1299 akorát má objem snížen. Oproti R6 je ta motorka znatelne těžší…. Největší výhoda je, že omezením otáček ten motor má krásnou výdrž a ideální průběh…ve finále je to dost možná “levnější” ježděníčko než našponovaná R6. Holt kategorie 600ccm je mrtvá/ neprodejná a je čas aby nastala změn v podobě dalších výrobců…přidá se i KTM s 890??. Mimochodem Yamaha prý pracuje na R9, která by měla zde závodit….no uvidíme.
+6 -1

TOPlist