Komentáře
Nalezeno 185 záznamů
20.10.2016 | Článek | paráda, k tomu nemám co víc napsat. |
16.10.2016 | Článek | Mě by zajímalo jen jedno jediné. Jestli opravdu ten kdo tenhle projekt vyzvracel, někdy na motorce vůbec někdy jel. Jestli někdy vůbec zažil ten pocit, kdy mu vzduch roztahuje hubu od ucha k uchu, kdy stačí zatáhnout za plyn a nechat problémy za sebou, jestli mu někdy smrděl do držky čerstvej hnůj z traktoru před ním, jestli někdy jel v dešti a bylo mu to u prdele, protože ho to bavilo, jestli někdy třikrát denně lepil duši, jestli někdy dojel na prázdný gumě, jestli někdy cejtil pod prdelí dusat ten úžasnej motor ... ale co ... Asi ne, protože jestli jo, nemohlo by tohle vzniknout, a už vůbec ne jako představa SVOBODY, kdy je prý svoboda to, že za řidiče přemejšlí snad i čepička na ventilku. Tenhleten výtvor je hnus velebnosti a svobody soumrak. +1 |
11.10.2016 | Článek | takový práce to dalo. A přitom taková blbost. Marně bádám, k čemu by to mohlo být dobré... +1 |
4.10.2016 | Článek | Jo, pěkné, tohle je přesně to, co v nabídce Triumphu chybělo - obratná klasická motorka, která se nechá uškrtit na 35 KW. K čemu to ale má mít kontrolu trakce? Asi současná móda, tenhle svět jednou zhyne na fíčury omezující přirozený přírodní výběr. |
25.9.2016 | Článek | Klobouk dolů. Pěkné dílo. |
30.8.2016 | Článek | Už to tu zaznelo, zatím bez odpovědi, nebo jsem si ji nevsiml. Mam W10 a z firemních duvodu na tom nic nezměním. Počítáte i s aplikaci i pro W10? |
23.8.2016 | Článek | Pro někoho to může být naprostá bomba. Tohle a pro vibrace vibrátor do spodního koncového otvoru. K Modré ústřici to bude málokdy více než 55 km. Jen mu přitom zvlhnou rajtky. |
17.8.2016 | Článek | No, některé komentáře jsou jak s rozhledem vola z pastvy. To, ze socialistické vlady (počítám mezi ne i ODS, protože je mi u prdele, jak sama sebe která strana zarazuje, ale důležité je, co činí) neumí nic jiného, nez daňove podbízet montovny je sice fakt, ale když si vytahneme hlavy z prdeli, tak zjistíme, ze je spousta firem, které zadne dotace nepotrebovaly, a presto funguji, a jsou plne konkurenceschopne. Takže si vy z tech montoven bud vytahnete hlavy z řiti a zkuste něco dělat sami, nebo buďte za ty montovny rádi, protože jsou přesně pro vas. Ty slavny cesky rucicky totiz mate kazdej, a bud k necemu jsou, nebo ne. Možná to pisu trochu tvrdě, ale je to tak. +5 -1 |
9.8.2016 | Článek | revoluční čtyřventilový motor OHV, hurá. Jára Cimrman šel se svým pětidobým motorem ale konstrukčně ještě dále. Pětidobák - Eight v Milwakue prosadí ale nejspíše až napřesrok. +2 |
25.7.2016 | Článek | HarD_Reaper: Ty jsi zcela typický. Fakt hrozný, že tu někdo neučurává jen kvůli značce. Tak hodně štěstí. |
25.7.2016 | Článek | No, úplně normální motocykl v téhle kategorii. To, že si nechávají svůj marketing dobře zaplatit se jim nedá upřít. A bude tomu tak, dokud se budou nacházet lidi, kteří to budou ochotni za ten status a přifouknutou "legendu" platit. Jsou srovnatelné stroje za nižší cenu bez jejich legendových příplatků. Někdo prostě ty legendy a status k životu potřebuje, no, tak si ho zaplatí, jeho věc. A názor na to celé je zase moje věc. |
24.6.2016 | Článek | No, to asi muselo dát práce, no. Dle mého názoru by bylo lepší, kdyby zůstali u toho prznění plechovek, tohle mě fakt nebere. |
10.6.2016 | Článek | Nesedne mi. ten řemen asi bude provozně příjemnější co se údržby týká, ale je tam tak vypíčenej, že to není hezký, motor do V je pak do toho jak pěst na oko, budík odpornej. Jak už někdo níže píše - kočkopes. Street Twinu od Triumpha to nesahá ani po kotníky. +2 -1 |
10.5.2016 | Článek | T601: To vcelku chápu, ale vývoj nezastavíš. Kde by asi byla dneska firma, která by ustrnula na výrobě parního stroje? No v prdeli by byla. Ja jsem rad, ze se u Triumpha vývoj nezastavil. Takže jestli si mas vybrat mezi postupným koncem a investici do vyvoje, co bys jako zvolil, byt to tvoje firma? Nebo by jako bylo in vyprávět si, jaký to bylo hezky, když ještě něco vyrabeli? +4 |
9.5.2016 | Článek | :veteiks: To bych ani neřekl, street twin není nový základ, je to nová nejnižší řada za slušný peníz v trochu jiné koncepci, s jiným zaměřením a s výborným motorem, která jim v nabídce chyběla. Pokud chceš velkého Bonnieho, tak můžeš tu vyšší řadu s 1200 motorem, a to je fakt jiné kafe, a tam se ani přes ty elektronické vychytávky klasik nikam neztratil. Za mě je to takhle Proč by měli kopírovat všechno pořád přes stejné kopyto, od toho je tu přece HD, nebo se pletu? |