Komentáře
Nalezeno 248 záznamů
5.12.2023 | Článek | No to mě podrž, koukám jako blázen. O těchto parádních 2T motocyklech, jsem neměl ani tušení. Díky za článek pane Kostelecký. |
12.11.2023 | Článek | Asi další tvoje motorka???... KAŠPARE!!! Kdybys měl k něčemu takovému vztah, tak by sis to koupil už před 20ti lety a ne dnes jako investici.... |
9.11.2023 | Článek | Také jsem nepochopil, proč všechno co má 4T motor a kapotu, je automaticky označováno "SUPER". Řada dnešních maloobjemových SUPER SPORTŮ, si vystačí pouze s ostře řezanou kapotou, což by dříve nikomu neprošlo. Koncový zákazník chce být patrně klamán a výrobci toho patřičně využívají. Starý 2T SPéčka si na nic hrát nemohly, protože se logicky očekávalo jejich využití na okruhu a to s minimálními úpravami, (viz. technické řády SP). Byly odvozeny od 2T GP strojů a tomu odpovídaly i parametry, které berou dech i po 25 letech. |
6.11.2023 | Článek | Porucha elektroniky nemůže způsobit kolizi nožů s pístem, mají dorazy. Dnes se dají koupit repliky, které už nepraskají. |
6.11.2023 | Článek | Ivane, ne jazýček, ale hliníkový nůž výfukové přívěry (gilotiny), mohl při prasknutí kolidovat s pístem. Už jsme to kdysi řešili... |
6.11.2023 | Článek | Míro, omluva přijata. Vidím, že jsme naladěni na podobnou vlnu... Sutera 600 V4 2T probereme jindy. |
5.11.2023 | Článek | Koukám moje RS250... |
5.11.2023 | Článek | Pane Kostelecký, děkuji za článeček. Aprilii RS 250 vlastním a udržuji v chodu. Musím se ale přiznat, že jsem ve velkých rozpacích z technického popisu motoru. Koukám, že nechybí klasická chyba v porovnávání kompresních poměrů. Více do emailu. zzpol, jsem rád, že tě zaujal můj profil na Motorkářích.cz. Nechápu ale, proč jsi ukradl fotky a zveřejnil je bez udání zdroje. Nicméně Ti odpouštím. S pozdravem rs.jawkar. +2 |
19.9.2023 | Článek | Děkuji za parádní článek. Jak to voní dvoutaktem, tak se mi to čte hezky... Chlapi, děkuji za komentáře a korekce textu. Ještě na okruhu ve Dvoře Králové, jsem měl možnost na vlastní oči a uši zažil DKW SS 250 pánů Kamenických. Nejspíš to bude ta v Museu CRR Hořice. |
6.7.2023 | Článek | Předpokládám, že v této "revoluci" má prsty KTM, firma, která po dlouholetém vývoji zavedla unikátní systém vstřikování do přepouštěcích kanálů (TPI). Tento systém si nechala patentovat. Nyní se dovídáme, že vše opouští a zavádí nejjednodušší vstřikování jaké existuje. Co za tím tak může být? +1 |
20.6.2023 | Článek | Díky Ivane. Ano, Pavel Kačena. |
19.6.2023 | Článek | Děkuji pane Kostelecký za pěkné počtení. V záplavě článků o různých traktorech, je to příjemné zpestření. Zabijáka Mach IV jsem nikdy neviděl. Mach III ano, nedávno při JPHZM v Jičíně. Zvukový projev řadového tříválce je naprosto nezaměnitelný, vždy mě fascinoval. +3 |
14.6.2023 | Článek | Děkuji za článeček, moc hezky jsem si početl. Dovídám se další novinku, praotec dvoutaktních řadových tříválců je Scott, to jsem netušil. |
14.6.2023 | Článek | Od té doby, co bylo zavedeno oddělené mazání, je motor dostatečně mazán i při zaklaplém plynu. |
14.6.2023 | Článek | Děkuji panu Kosteleckému za parádní počtení. Pamatuji si na tento motocykl. Do českých periodik tehdy prosáklo pár informací. O vznětovém principu, jsem ale nikde nečetl! Po téměř 30ti letech, je to pro mě naprostá novinka. Naštěstí dvoutakty v offroadu, zachránili evropští výrobci... +1 |