renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

rsjawkar

Offline: 26.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Hořice
Lokalita: Jičín Králové...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 16x
Body komentářů: 85 / 7
ID uživatele: 222980
Registrace: 9.6.2014

Adresa profilu:http://rsjawkar.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 248 záznamů

5.12.2023 Článek No to mě podrž, koukám jako blázen. O těchto parádních 2T motocyklech, jsem neměl ani tušení. Díky za článek pane Kostelecký.
12.11.2023 Článek Asi další tvoje motorka???... KAŠPARE!!! Kdybys měl k něčemu takovému vztah, tak by sis to koupil už před 20ti lety a ne dnes jako investici....
9.11.2023 Článek Také jsem nepochopil, proč všechno co má 4T motor a kapotu, je automaticky označováno "SUPER".
Řada dnešních maloobjemových SUPER SPORTŮ, si vystačí pouze s ostře řezanou kapotou, což by dříve nikomu neprošlo. Koncový zákazník chce být patrně klamán a výrobci toho patřičně využívají. Starý 2T SPéčka si na nic hrát nemohly, protože se logicky očekávalo jejich využití na okruhu a to s minimálními úpravami, (viz. technické řády SP). Byly odvozeny od 2T GP strojů a tomu odpovídaly i parametry, které berou dech i po 25 letech.
6.11.2023 Článek Porucha elektroniky nemůže způsobit kolizi nožů s pístem, mají dorazy. Dnes se dají koupit repliky, které už nepraskají.
6.11.2023 Článek Ivane, ne jazýček, ale hliníkový nůž výfukové přívěry (gilotiny), mohl při prasknutí kolidovat s pístem. Už jsme to kdysi řešili...
6.11.2023 Článek Míro, omluva přijata. Vidím, že jsme naladěni na podobnou vlnu... Sutera 600 V4 2T probereme jindy.
5.11.2023 Článek Koukám moje RS250...
5.11.2023 Článek Pane Kostelecký, děkuji za článeček. Aprilii RS 250 vlastním a udržuji v chodu. Musím se ale přiznat, že jsem ve velkých rozpacích z technického popisu motoru. Koukám, že nechybí klasická chyba v porovnávání kompresních poměrů. Více do emailu. zzpol, jsem rád, že tě zaujal můj profil na Motorkářích.cz. Nechápu ale, proč jsi ukradl fotky a zveřejnil je bez udání zdroje. Nicméně Ti odpouštím. S pozdravem rs.jawkar.
+2 
19.9.2023 Článek Děkuji za parádní článek. Jak to voní dvoutaktem, tak se mi to čte hezky... Chlapi, děkuji za komentáře a korekce textu. Ještě na okruhu ve Dvoře Králové, jsem měl možnost na vlastní oči a uši zažil DKW SS 250 pánů Kamenických. Nejspíš to bude ta v Museu CRR Hořice.
6.7.2023 Článek Předpokládám, že v této "revoluci" má prsty KTM, firma, která po dlouholetém vývoji zavedla unikátní systém vstřikování do přepouštěcích kanálů (TPI). Tento systém si nechala patentovat. Nyní se dovídáme, že vše opouští a zavádí nejjednodušší vstřikování jaké existuje. Co za tím tak může být?
+1 
20.6.2023 Článek Díky Ivane. Ano, Pavel Kačena.
19.6.2023 Článek Děkuji pane Kostelecký za pěkné počtení. V záplavě článků o různých traktorech, je to příjemné zpestření. Zabijáka Mach IV jsem nikdy neviděl. Mach III ano, nedávno při JPHZM v Jičíně. Zvukový projev řadového tříválce je naprosto nezaměnitelný, vždy mě fascinoval.
+3 
14.6.2023 Článek Děkuji za článeček, moc hezky jsem si početl. Dovídám se další novinku, praotec dvoutaktních řadových tříválců je Scott, to jsem netušil.
14.6.2023 Článek Od té doby, co bylo zavedeno oddělené mazání, je motor dostatečně mazán i při zaklaplém plynu.
14.6.2023 Článek Děkuji panu Kosteleckému za parádní počtení. Pamatuji si na tento motocykl. Do českých periodik tehdy prosáklo pár informací. O vznětovém principu, jsem ale nikde nečetl! Po téměř 30ti letech, je to pro mě naprostá novinka. Naštěstí dvoutakty v offroadu, zachránili evropští výrobci...
+1 
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 17
Následující

TOPlist