Komentáře
Nalezeno 134 záznamů
29.6.2010 | Článek | Mám na ně kontakt a příště nám už dají vědět |
24.6.2010 | Článek | Cena kurzu je 2.388 Kč včetně DPH. A je rozdíl mezi tímto kurzem a kurzem Mototravelu. Každý z organizátorů to má jinak promyšlené, záleží na každém z vás, komu co víc sedí a v čem se chce víc zlepšit. Podle toho je potřeba vybírat. |
14.4.2010 | Článek | To řemdich - reflexní kšandy koupíš u Louise |
11.1.2010 | Článek | žlutá Camel uvidíme v reálu... |
28.10.2009 | Článek | Jako malej jsem byl na Matějské pouti kde jezdili ve válci a strašně se mi to líbilo, dovodu si představit úžasnější představení s koulí... |
2.10.2009 | Článek | CB 1100 - nádhera |
18.9.2009 | Článek | To Hawk: Jestli se nepletu, tak i ty jsi měl problémy se studenými starty a to po zajetí. Cituji: "Studené starty jsou slabší stránkou tohoto silničně-terénního cestovatele..." viz. test v ČMN. Pak se zmiňuješ o spotřebě. Opět cituji: "Cestovat s ní budete konstantní rychlostí 100 km/h při spotřebě 1 Kč na 1 km." Ať počítám jak počítám tak při průměrné ceně benzínu 28 Kč za litr mi to vychází na spotřebu 3,57 l a to ještě pouze při 100 kilometrový rychlosti. - když jsi tohle prezentoval v novinách pak nechápu, proč tady píšeš něco jiného o startech a spotřebě No a že motorka nebyla zajetá k testu? To není přeci chyba redakce |
4.9.2009 | Článek | závist z účasti na mé straně super výkon |
8.8.2009 | Článek | To Vesper: Souhlasím "CO MOHU UDĚLAT PRO TO, ABYCH PODPOŘILA MYŠLENKU ČLÁNKU A UPOZORNILA NA SKUTEČNOST, ŽE ZDALEKA NE VŽDY JE NA VINĚ MOTORKÁŘ, ALE MNOHDY BEZOHLEDNÝ ŘIDIČ AUTOMOBILU?! " - ptám se na to samé - Jak mám podpořit tuto dobrou myšlenku? |
8.8.2009 | Článek | To Kaneček: To je hezké, že to rozešleš mezi motorkáře, ale jak se to dozví i řidiči aut? Vždyť motorkáři nejsou přeci jediní kdo zaviní nehodu!!! Pořád mi uniká pointa jak podpořit?! |
8.8.2009 | Článek | Celý projekt má fungovat jako osvěta (bezpečnostně-výukový)? Tedy jako od Besipu "Nemyslíš zaplatíš"? Nějaké info co zamýšlíte s tím vším prosím. |
21.7.2009 | Článek | 2 starej Lupo: podle mých informací je podsedlovka delší a tím to celé je |
20.7.2009 | Článek | Sypu si popel na hlavu , mělo by to být opravené |
16.7.2009 | Článek | 2 Marino: Máme doma ještě FZ6N a stopéro můžu říct, že šestistovka na litra nemá v žádném spektru otáček, měřeno - ověřeno |
16.7.2009 | Článek | 2 Mariano: 1. v nastavení otáček a rychlosti se nic nezměnilo - jen s tebou nemůžu souhlasit, že to jede jako šestistovky to fakt ne a nejsem sám 2. stupačky jsou stejně vysoko - jediná volba jiné přepákování kde si nastavíš optimální polohu - já jsem psal o vysokých stupačkách ve vztahu ke zpřímené poloze sedu - není to ani na odpočinkové přesuny ani na sport prostě uprostřed a z toho pak bolí nohy 3. sklon sedadla zůstává stejnej chvíli jedeš a už jseš přimáčknutej na nádrži - super na zatáčky ale jinak se posouváš pořád vzad - co se týče rozměru nádrže to mě nevadí mám rád motorky o kterých víš, že jí máš mezi nohama tak ti držím palce ať pořádně vybereš co si koupíš |