Komentáře
Nalezeno 21 záznamů
27.8.2020 | Článek | Zvláštní, asi špatně koukám, žádnou rez jsem ještě na svém RE nenašel a stále jede jak z praku, bez poruch. Není to náhodou o přístupu majitelů? |
19.2.2019 | Článek | Díky, díky, díky, poslední věta byla skvělá třešnička na konci příběhu. Jedná se o otevřený konec? Bude pokračování? :) |
12.4.2017 | Článek | Moc hezke poctenicko před spaním, diky za poutave napsaný text. |
22.2.2017 | Článek | 350 hezké, kdyby mi někdo dal záruku,ze to není DoDo,uvažoval bych o ni. Jen neusnout na vavrinech a makat. |
14.9.2016 | Článek | Díky za hezky napsaný cestopis. Simson je má srdcovka i když doba, kdy jsem jej měl, už je dlouho pryč..i když v garáži je ještě kousíček místa :) |
25.8.2016 | Článek | Parádně strávený čas v práci, díky za text :) |
23.6.2015 | Článek | Parádní cestopis a ještě parádnější fotky. Díky tobě jsem v práci udělal velké ... nic :) |
17.6.2015 | Článek | Díky za pěkný cestopis, skvěle napsané. Těšil jsem se na každý nový odstavec. Začal jsem číst v práci a skončil doma :) Těším se na další. |
29.1.2015 | Článek | Jawě moc fandím, vždyť každý se na ní svezl a osud fabriky nikoho nenechává chladným, jednu Jawku mam také v garáži. Toto jsem však nepochopil, některé prvky jsou zajímavé, ale převažující spíše ty nezajímavé, slušně řečeno. Dlouho se mluvilo o tom, že by Jawa mohla omylem vypustit pár fotek typu "ouha, někdo to vyfotil a ouha někdo to poslal na motorkáře" a tak si připravit publikum a navnadit potenciální zákazníky. Jenže, tato sranda má spíše opačný efekt. Já doufám, že je toto jen prototyp, který měl zůstat schovaný a nebo zveřejněny jen určité části motorky. Nechápu, kde a pro koho chce být Jawa prémiovou značkou, něco jako HD, jak jsme se v minulých článcích dočetli. Zachovejme paniku a držme Jawě pěsti! |
11.11.2014 | Článek | Díky za pěkné čtení! |
4.11.2014 | Článek | Se divím, že si někde nenechal hlavu a nebo rovnou celého pincka :) Cestopis mě bavil. Těším se na další. |
28.10.2014 | Článek | Díky za zajímavý článek. Stejně jako kolegům níže, se mi zamlouvá tvá renovace a octování je opravdu nevšední. Text je pěkně napsaný a dávám palec též za manželku, která podporuje to klukovské hraní, bez kterého by to opravdu nešlo :) +1 |
25.8.2014 | Článek | Souhlasím se Steve-CZ. Kdo z vás by si sám opravil v devadesátých letech, když byla ještě ve výrobě ČZ svůj motocykl, když se jednalo o zahraniční produkci se stejných let jako ČZ 180? Než člověk do oprav pronikne, ano, někdy jsem měl chuť Zetku hodit se skály, ale ta doba je za mnou a je to neskutečný stroj. Doufám, že se potkáme 13.9.2014 ve Strakonicích, já na své 180 přijedu :) |
24.8.2014 | Článek | Když jsem byl menší, značka ČZ mi nic neříkala, byl jsem odchovancem spíše aut, díky dědům a když ČZ končila s výrobou motocyklů šel jsem na střední školu.Teď, mam v garáži dvě Zetky, 125 T a 180 a je to pro mě značka, která psala moto dějiny a jsem hrdý na to, že je mohu vlastnit. Tleskám všem nadšencům, kdo oživuje historii a nesou tuto značku dál. Kdyby se stal zázrak a Zetka opět vyjela, jdu a kupuji! |
15.8.2014 | Článek | Tak tyhle cestopisy me bavi a video na konci jako tresnicka na dortu, parada. Klobouk dolu i pred priznanim, ze polozil takovou motorku...i kdyz pri foceni, ta lepsi varianta :) Hodne stesti v dalsim cestovanim, tesim se na dalsi cestopis, bod! |