Komentáře
Nalezeno 30 záznamů
30.1.2023 | Článek | Předně moc díky za super článek. Letos se svým SV 650 K2 vstupujeme do společné 15 sezony a rozhodně doufám, že nikoliv poslední. Z hlediska km jsme aktuálně někde okolo 63000 km... Asi vše co bylo napsáno, tak mohu podepsat. Přesto, že jde o "malou" motorku tak mě pořád baví - vlastně její negativa jsou zábavná pozitiva Jen doplním, že cukání při jízdě v dešti dle mého odstraní spíše koupě nového těsnění k fajfce - i když při té příležitosti je dobré zprůchodnit i kanálek. Pokud jde o přední brzdu tak se mi osvědčili brzdové destičky Brembo SA. Přeci jen to brzdy trošku "upgraduje". Každopádně při prudkém brzdění jdou na limit přední tlumiče - doporučuji pomáhat si zadní brzdou (používám brzdové destičky AP Racing) - celkově to brzdný manévr dosti zklidní + využívat podřazování. Spotřebu mám stabilně lehce pod 6 l/100 km. Spotřeba oleje je stále celkem neměřitelná. Ze závad mi akorát shořel regulátor napětí - dle mého je naprosto nesmyslně schován pod zadním sedlem, tj. nechladí se. Vyřešeno díky firmě VAPE - jejich regulátor by měl být lépe dimenzován. Pak odešel hlavní konektor u baterky - celkem levná výměna. Pak už jen ucpané karburátory, ale to je problém biosložek v benzínu. Asi jediné co mě trochu štve je rozměr přední pneu 120/60, což trošku omezuje výběr pneu. Laděný výfuk neřeším - přijde mi, že se originální výfuk trošku vypálil a zvuk je pořád lepší a lepší... +2 |
30.1.2023 | Článek | Předně moc díky za super článek. Letos se svým SV 650 K2 vstupujeme do společné 15 sezony a rozhodně doufám, že nikoliv poslední. Z hlediska km jsme aktuálně někde okolo 63000 km... Asi vše co bylo napsáno, tak mohu podepsat. Přesto, že jde o "malou" motorku tak mě pořád baví - vlastně její negativa jsou zábavná pozitiva Jen doplním, že cukání při jízdě v dešti dle mého odstraní spíše koupě nového těsnění k fajfce - i když při té příležitosti je dobré zprůchodnit i kanálek. Pokud jde o přední brzdu tak se mi osvědčili brzdové destičky Brembo SA. Přeci jen to brzdy trošku "upgraduje". Každopádně při prudkém brzdění jdou na limit přední tlumiče - doporučuji pomáhat si zadní brzdou (používám brzdové destičky AP Racing) - celkově to brzdný manévr dosti zklidní + využívat podřazování. Spotřebu mám stabilně lehce pod 6 l/100 km. Spotřeba oleje je stále celkem neměřitelná. Ze závad mi akorát shořel regulátor napětí - dle mého je naprosto nesmyslně schován pod zadním sedlem, tj. nechladí se. Vyřešeno díky firmě VAPE - jejich regulátor by měl být lépe dimenzován. Pak odešel hlavní konektor u baterky - celkem levná výměna. Pak už jen ucpané karburátory, ale to je problém biosložek v benzínu. Asi jediné co mě trochu štve je rozměr přední pneu 120/60, což trošku omezuje výběr pneu. Laděný výfuk neřeším - přijde mi, že se originální výfuk trošku vypálil a zvuk je pořád lepší a lepší... |
4.11.2022 | Článek | Nikdy by mě nenapadlo, že nejkrásnější Street Triple bude mít barvu červené Mazdy. V garáži bych si fakt udělal místo... +1 |
9.11.2017 | Článek | Za mě je to tedy celkem ostuda. I malé nevýznamné značky se předhánějí v novinkách a Suzuki nabídne jen upravené SV, které vypadá jak samodomo úprava a ještě odfláknutá. Skoro mám pocit, že u Suzuki snad chtějí s výrobou motorek seknout. Kdyby nebylo velkého a menšího V stroma tak nevím co by prodávali. GSXR 1000 je z hlediska prodejů okrajová záležitost, ostatní GSXR už roky nevyvíjí, GSXS 1000 je sice prima ale jak dlouho lze žít z techniky K5 (rok 2005), GSXS 750 byla převálcována Z900 a SV 650 vypadá vlastně stejně jako v roce 99 když spatřilo světlo světa (nechápu že neprovedou upgrade - udělat z toho 750 ccm. dát tomu pořádné vidle, brzy a kyvku a je to). A modely pod 500 ccm ani nekomentuju - to mi přijde jak Yuki zkřížená s novodobou Jawou. Snad tahle krize není definitivní a snad si v Hamamatsu uvědomí, že když nic nového neudělají tak nemají co prodávat...Sakra vždyť jsou SUZUKI. |
18.10.2017 | Článek | Škoda že 821 nedoslal Testrastretu 11* 937 ccm co má malá Multistrada a Hypermotard. Vzhledem k tomu ze od letoška je zde 797 by mi to prislo logičtější než ubrat 2 HP kvuli euronormě. +2 |
20.3.2017 | Článek | Zajimal by mě srovnávací test s GSX S 750. Jinak škoda těch brzd. Radialní třmeny prostě vypadají lépe. Ale s ohledem na cenu... |
13.8.2012 | Článek | A co kdyby inžové z Hamamatsu vzali tenhle motor (a klidně i s těma brzdama) a vrazili ho do nějakého (pokud možno) hezkého naháče??? +1 |
14.11.2011 | Článek | Mě se naopak tahle trikolora + zlatá kola + akrap moc líbí. Ty původní jednobarevné verze mi přišli moc fádní. +1 |
10.10.2011 | Článek | Jen je možná škoda že dunlop do srovnávacích testů nepřihodil i Roadsmart I pro porovnání. Zajímalo by mě jak a v čem je číslo II lepší než I. |
31.5.2011 | Článek | Suzuki je moje značka a GSR 750 motorka, ve kterou jsem doufal, že jí udělají daleko dřív, zvlášt když Suzuki na rozdíl od konkurence má to nejdůležitější - motor z GSXR 750. Nicméně ted jsem značně rozpačitý. Celkový design bych zkousl, ikdyž výběr barev není ideální. Přitom by stačilo málo a motorka by vypadala daleko lépe - třeba zlatá kola jako má FZ8. Naprosto šílená je zadní kyvka, která bije do očí. Přitom GSR 600 jí má tak nádhernou. Tady se myslím šetřilo na nesprávném místě. Jsem dost překvapen, že jsou chváleny brzdy, když třemy jsou stejné jako na SV, kde to tedy není žádná hitparáda. Zde si neodpustím poznámku, že KTM dává radiální třemy a pancéřové hadice i na Duka 125. (Alespoň že nová GSXR 600 už má bremba) Taktéž zpracování by mohlo být lepší. No ale abych jen nekritizoval. Myslím, že to pojede dobře a stačil by malý upgrade jako udělala Kawa s Z750 R a byl by to dokonalý stroj. |
27.5.2011 | Článek | Díky za odkaz. |
27.5.2011 | Článek | A nebyla by nějaká ta fotečka CB 1000 R s tím zmiňovaným Akrapem?? |
18.5.2011 | Článek | Držím palce ať je manžel brzy v pořádku. Tohle je bohužel ta odvrácená - smutná - strana závodů. Závodů při nichž se nám divákům tají dech nad výkony všech jezdců, kteří se na trať postraví. Bohužel občas za to platí. A někdy velmi krutou daň... Přesto doufám že závody zůstanou zachovány a doufám že tohle neštěstí už se nebude opakovat. |
10.5.2011 | Článek | Zajímalo by mě porovnání GSR 750, FZ8 a Z750R. |
19.11.2010 | Článek | Držím všechny palce Indi |