renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

pagliaorba

Offline: 21.9.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Jihlava
Lokalita: Jihlava Vysočina
Body komentářů: 64 / 34
ID uživatele: 202111
Registrace: 4.11.2013

Adresa profilu:http://pagliaorba.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 114 záznamů

5.11.2017 Článek To se nedá svítit, je Ducati a pak jsou motorky ...
+2 -1
4.10.2017 Článek Motorka na vleku, tak to se Valášek zblázní...
13.9.2017 Článek MiG_35 - Tak s tebou to bude opravdu těžký ...

Co konkrétně ti není jasného na tomto odstavci ??? - Kamarád je klasický BMWkář. Nic na tento stroj podle něj samozřejmě nemá, jen se s ním nesmí v plné náloži vyrazit do Alp. Ta motorka za tohoto stavu jaksi nejede, nepředjíždí a je celkově tak nějak v důchodu. A ani ten podvozek zdaleka nedosahuje kvalit prázdného stroje.

To byl můj příklad z reálného života. Ale chápu, že s tím nemusíš souhlasit, nicméně fyzikální zákony jsou jasné a platí i v tomto případě.

Ono je to totiž naprosto logické. Pokud má jedna motorka 120 koní a druhá 160 koní, která pak asi pojede lépe, když na ní naložíš třeba 230kg ???
To je potom zákonitě úplně jiné ježdění, než když na tyto dvě motorky sedne pouze 70kg.

Ale nechme to být, stejně je to marné. Že ano ???
-1
13.9.2017 Článek MiG_35 - Předpokládám, že ten komentář byl díky Multistradě adresován mě.
Já si myslím, že třetí věta mého příspěvku je srozumitelná a jasně formulovaná. Nevím, jak jinak zdůraznit, co si o takovém testování myslím.
Je zajímavé, že se třeba krosky testují v terénu a ne na silnici. Naproti tomu se cestovní motorky testují prázdné a kolikrát i bez kufrů.
Potom má dle mého názoru takto vedený test stejnou hodnotu, jako když se i s kompletním hodnocením udělá test krosky na dálnici. To pak o kvalitách motorky v terénu nevypovídá nic.
Ale třeba se pletu ...
13.9.2017 Článek Počtení pěkný, skoro jako Babička od Boženy Němcové. Škoda jen, že to tady není ještě jako audio kniha. To by se usínalo ...
BMW ... to je tak ohraná deska, že se už vlastně přehrává přímo z kotouče.
Všechny tyto srovnávací testy jsou dle mého názoru, úplně k ničemu. Každá motorka je jiná, každý motorkář je jiný, jinak velký, těžký ...!
Takže celé takové testování, má na uživatele stejnou vypovídací hodnotu, jako 12 březen 1983.
A ještě si dovolím uštěpačnou poznámku k tomu BMW. Jako furt se píše super, fantastické, bezkonkurenční ..., ale ještě nikdo tento stroj neotestoval naložený a ve dvou. Přesně jak píše dole TRA. Naložte jí, přidejte spolujezdce a celý tento test (a nejen tento), se sesype jak domeček z karet.
Kamarád je klasický BMWkář. Nic na tento stroj podle něj samozřejmě nemá, jen se s ním nesmí v plné náloži vyrazit do Alp. Ta motorka za tohoto stavu jaksi nejede, nepředjíždí a je celkově tak nějak v důchodu. A ani ten podvozek zdaleka nedosahuje kvalit prázdného stroje.
V takovém čase, je ze svého motocyklu Jiří bohužel tak nějak v rozmrzelé náladě. A s obrovským sebezapřením a skřípáním zubů uznává, že to zas taková láce není. Ovšem pouze do úplného odstrojení v kempu !!!
Naprosto upřímně, ony ani ostatní stroje v takovém naložení dravostí neoplývají, ale přece jenom to není tak dramatické, jako u Helmuta.
Závěrem bych chtěl upozornit, že není tento komentář určený pro nakrknutí majitelů BMW. Jen jsem si dovolil upozornit na fakt, že je tento test lehce zavádějící, protože nesleduje primární účel motorky.
Přece jenom je té pohádky o BMW trošku moc. Silně to připomíná jinou pohádku, tu o bezchybném VW.
Tudíž to berte s nadhledem ...
+4 -1
11.9.2017 Článek Chudelapipa - Nezlob se, ale tvoje komentáře jsou k smíchu.
Takže ty tvrdíš, že 1200km po dálnici přejedeš na motorce rychleji, než 3 lidi v autě s vlekem ???
Tak to jsi teda mistr světa, amoleta. Tři lidi v autě si cestu rozdělí na třetiny a každý bez nejmenších problémů odřídí 400km. Za těch 1200km jim postačí jedna zastávka na tankování + další dvě na vystřídání za volantem.
V cíli cesty tak bude celá trojice odpočatá a naprosto v pohodě.
Ty budeš naráz řídit 1200km a tankovat budeš 4x. Na konci cesty z tebe bude vyčerpaná troska, která se z toho bude dva dny mátořit. A je dost pravděpodobné, že to stejně na jeden zátah ani nedáš.
O tom se totiž dá s úspěchem pochybovat. Kdo zná cestu itálií do Livorna či Janova o tom ví své. To brutální vedro kolem Boloni, či na pobřeží u Janova, je strašný. V představě, že tam na přímém slunci člověk stráví řekněme 4-5h v sedle motorky, je čistý masochismus. Zlaté auto s fungující klimatizací.
Vždy mě udivuje ta falešná představa rádoby drsných motorkářů, co odsuzují přesun motorek na vleku.
Ještě nikdy jsem od těchto lidí neslyšel jedinou výhodu, kterou podobně dlouhý přesun na motorce má. V reálu totiž nemá výhodu vůbec žádnou.
Autem je to rychlejší, levnější a hlavně zavazadlově výhodnější. Stejně je tomu tak, co se únavy týče. Marně hledám důvod, proč na motorce strávit 1200km na dálnici ?!?!?!
+1 -1
17.4.2017 Článek Pěkný manuál ...

Jen bych doplnil, že na fotce se zasněženými štíty, je kotel Trimbolacciu, který rozhodně stojí za námahu. Vrcholová osada, kam až se dá dojet, se jmenuje Haut Asco a fotka evidentně vznikla o pár zatáček níže.
Přímo na místě je možnost hned z několika druhů ubytování, od vlastního stanu, přes společnou noclehárnu, samostatný pokoj až po chatku s veškerým příslušenstvím. O pár zatáček níže, je kemp Monte Cinto.
Opravdu se vyplatí se tam ubytovat a udělat si výlet. Možností je několik. Od zdolání samotné hory Monte Cinto, což ovšem vyžaduje z Haut Asco dost fyzické vytrvalosti, znalosti hor, patřičného vybavení a hlavně času. Zabere to celý den !!! Ale výlet pouze do kotle Trimbolacciu, není tak náročný a námaha je odměněna fantastickou scenérií, která nemá moc obdoby.
Jako další nádhernou túru bych doporučil hřebenovku nad Haut Ascem, která je naprosto neopakovatelná. Hned za hotelem je nutné vyškrábat se na hřeben pod Punta Minutou a poté se po hřebeni po straré variantě GR20, vydat doleva pod Pic von Cube. Odtud od prvního jezírka opět doleva zpět údolím k hotelu. Zabere to půl dne, ale je to fakt nádhera. Krásnější nezajištěnou vzdušnou hřebenovku, by člověk v Evropě asi dost těžko hledal.
5.3.2017 Článek Co se ubytování na Korsice týče, tak nevím kde se berou ty nesmyslné fámy.

V každé druhé vesnici se dá najít pokoj k přespání. Využívají to turisté chodící po x dálkových trasách, co na Korsice jsou, stejně jako motorkáři či vodáci. Zvlášť ve vesnicích u dálkových tras je ubytování, jako máku.
Na frekventovaných místech, jako jsou třeba sedla (Verghio, Bavella...), nebo konečné v horách , jako je třeba Haut Asco, je výběr hned z několika druhů ubytování. Od samostatného pokoje, přes čtyřku až po společnou noclehárnu po cca 15 lidech. Vše čisté a funkční. Rezervace není vůbec nutná, nikdy jsem jí nepotřeboval a nestalo se mi, že bych nenašel ubytování.

A to je ještě možnost ve většině kempů, protože mají buď bungalovy, nebo odstavené karavany.

Zarezervovat si dopředu jedno místo a objíždět kolem, není opravdu ideální. Ale to jste poznali sami.
29.12.2015 Článek Italové prostě umí ...
+2 
22.12.2015 Článek Je prostě krásná ...
19.12.2015 Článek Ten překrásný blonďatý baťůžek, mě úplně celý cestopis zastínil ...

Francie je krásná a při její návštěvě opravdu stačí pouze dvě slova. Bonžůr a mersí, víc člověk dnes ve Francii nepotřebuje.
18.12.2015 Článek Ale lidi, no tak ...

Zas tak moc bych to s tou naší " Českou " sebemrskací aktivitou nepřeháněl. Opravdu nejsme v Evropě za potížisty či problémové turisty. Tady bodují úplně jiné sorty národů. Třeba v Rakousku jsou za nejhorší návštěvníky považovaní Němci a setkal jsem se tam několikrát s faktem, že je místní nechtějí ubytovávat. Dělají na privátech bugr a neumějí se chovat. Navíc jsou v Rakousku vedení, jako mistři podvodů. Loni vyšel článek o tom, jak Němci podvádějí při nákupu skipasů ve středisku Stubai. Vážení a hlavně bohatí Němci, si jako dospělé osoby kupují dětské skipasy !!!

Letos jsem byl 14 dní v Chamonix ubytován v kempu. Majitel nám při přihlašování dal vyplnit menší dotazník, kde bylo odkud jsme, kolik nám je let, po kolikáté jsme v Chamonix, jestli lezeme skály, jestli lezeme ledovce a nebo jezdíme MTB. Neškodné lejstro. Když si ho od nás bral, hned se zajímal, zda jsme opravdu z ČR. Následně nám sdělil, že jsou Češi jeho nejoblíbenější hosté, protože neděláme bordel, neřveme v kempu do ranních hodin a podobně. Než nám jeho paní vyřídila papíry, přišla na recepci parta Angličanů a pěkně to schytala. Těch Anglánů je tam opravdu dost a bohužel je to vidět a hlavně slyšet. Pánové opakovaně chlastali do brzkého rána a pořvávali po celém kempu. Tak jim majitel oznámil, že ještě jednou a balí si kufry. Těch partiček tam bylo několik a opravdu to je síla.

Takže bych to s tou kritikou Čechů tak špatně neviděl. Nějaký ten pátek po Evropě jezdím a ještě jsem se nesetkal s tím, že by na nás někdo nadával, nebo že by mne někde nechtěli ubytovat. Spíš naopak.

Ujet z kempu bez placení je sice morální problém, ale je tady ještě druhá stránka věci. Komu zaplatit, když třeba přijedu do kempu v 6h večer a správce už v kempu dávno není a ráno přichází až kolem 10H, kdy je cestovatel dávno pryč ??? Takto funguje spousta kempů třeba ve Švýcarsku. Takže je na libovůli turisty, zda patřičnou sumu dle ceníku vhodí do schránky u recepce, či nikoli. Ale jsou kempy, kde žádná taková schránka prostě není a tudíž není ani kam vhodit peníze !!! Zažil jsem to několikrát třeba v kempu v Taschi u Zermattu. Tam kolikrát přijedou motorkáři až pozdě večer a obchází už zabydlené turisty a shánějí informace, jak to tam vlastně chodí, kde postavit stan a kde zapletit. A majitel opravdu neřeší, zda mu ráno před desátou bez zaplacení ujelo pár motorkářů, či nikoli. Tu jednu noc opravdu vůbec neřeší.

Takže bych finanční situaci majitele kempu v Anglii tak černě neviděl, protože pokud by mu šlo o veškeré platby, tak by tam od rána měl pohůnka, co by ty peníze vybral.

Vše je otázkou ekonomiky, zda platit měsíčně v tisících pohunka, na ranní výběr peněz, nebo si nechat ujet pár lidí bez placení v řádech stokorun. Kempaři stejně žijí z vícedenních návštěvníků, než z jedno nocležníků. A jsou kempy, kde na jednu noc vůbec neubytovávají !!! To klidně může být případ těch neubytovaných Čechů, co psal někdo níže.

Takže nechme Mirka Dušína v klidu spát, protože autorka cestopisu neuvedla všechna fakta, takže vůbec netušíme, jaká tam byla momentální situace.

Závěrem bych se připojil k několika pisatelům níže a vyzdvihnul "hardware" baťůžku ...
+7 
12.12.2015 Článek A tím bych asi tuto nesmyslnou hádku ukončil, protože se oba nedokážeme písemně správně vyjádřit. Ahoj.
12.12.2015 Článek 1100Virago - 1 - Stačí si přečíst tyto dva odkazy, je v tom nějaký problém ??? A znova opakuji, zapomeň na trubkový rám. O něm řeč není.

https://www.motomatters.com/analysis/2011/08/08/the_trouble_with_the_ducati_desmosedici_.html

http://www.rmsothebys.com/lots/lot.cfm?lot_id=1049333

2 - http://www.motogp.com/en/news/2010/11/09/rossi-completes-first-laps-on-ducati/154606

3 - S Ducati, na kterou Rossi přestoupil, jeho předchůdce Stoner poslední závody sezóny vyhrával a končil na bedně. Rossi se takovým výsledkům nebyl během dvou sezón schopný přiblížit ani vzdáleně.

GP11 byla prostě evolucí modelu GP10 - toho modelu, se kterým se nakonec Stoner naučil vítězit. A kde je Stoner? Momentálně je u Ducati velice žádaným zbožím.

Stačí si přečíst oba odkazy v bodě jedna a sám zjistíš, že tomu tak prostě není. Pokud považuješ za evoluci to, že je ta motorka o rok mladší, tak to máš samozřejmě pravdu. Nicméně z technického hlediska je to naprosto vyloučené.
11.12.2015 Článek 1100Virago - Aha, takže pán vůbec netuší o čem je řeč...

Úplně nejlepší ovšem je, ten příhradový rám z ocelových trubek (o tomto rámu opravdu debata není) . Tím jsi to naprosto zazdil. Hele, opravdu nemám čas tě vyučovat o konstrukci Ducati. Ty vůbec nevíš o čem je řeč, ale víš naprosto přesně, že Stoner na stejné Ducati vítězil, kdežto Rossi ne. Takže si nejdříve nastuduj o čem je řeč a pak můžeme v debatě pokračovat. Nicméně, co se týče karbonu a hliníku u Ducati pro rok 2011 -

http://www.rmsothebys.com/lots/lot.cfm?lot_id=1049333

https://www.motomatters.com/analysis/2011/08/08/the_trouble_with_the_ducati_desmosedici_.html

Hlavně si všimni konstrukce zavěšení kola, na jaké straně je kolo u první motorky, následně na jaké je u druhé zkoušené varianty motocyklu, na jakém stroji jezdí Hayden atd. A to vše v jednom roce, v jedné sezoně !!! To je přesně to o čem mluvím.

A kde beru informace kdo na čem jezdil ???

http://herikusminto.blogspot.cz/2011/03/ducati-gp11-promise-overcome-problems.html

http://www.motorelax.cz/clanky-MotoGP-Ducati_slibila_vyresit_problem_s_motocyklem_GP11-id-3-kat-3-pl-27718.htm

Snad to bude stačit ...

No a co se Marqueze týče, to že má dnes ve stejném věku víc úspěchů než Rossi vůbec neznamená, že je bude mít i za rok, tři či pět. Znáš tu povídačku o kalhotách a brodu, co je ještě hodně daleko ???

A pan Stoner ??? To že je o něj zájem u Ducati vůbec nic nedokazuje. To že se mu fantasticky povedla jedna sezona z něho mistra nedělá. Navíc, když už je tato povedená sezona hodně vousatá. Ty dvě sousední sezony měl naprosto nevyrovnané výkony, asi jako den a noc. Jasná fakta přináší pouze výsledky. A v jeho případě je na tom ještě podstatně hůř, než výši zmíněný Marquez.
+1 

TOPlist