Komentáře
Nalezeno 221 záznamů
17.6.2015 | Článek | Tak z těch všech vybrali skoro tu nejošklivější |
15.4.2015 | Článek | Jěště by chtělo upřesnit,že né každý olej API GL5 je hypoidní a tudíž vhodný do hypoidního soukolí ... |
6.4.2015 | Článek | Článek dobrej a ani moc chyb nemá. Jen to tvrzení,že 5w40,10w40 a 15w40 bude mít za tepla stejnou viskozitu není pravda. Vždy se to bude trochu lišit. A čím je olej pro V tviny jinej? Třeba pro vzduchem chlazený motory je celkem důležitá hodnota kinematický viskozity při 100 st. C a třeba ve třídě 20w50 může mít od 18 cst až po 22 což je sakra rozdíl ... Ale jak sem napsal. V globálu dobrej článek |
9.2.2015 | Článek | Bílej bordel nevadí ... :) Akorát ten servisní interval je šílenej na to,jak je to nabušenej motor. Marketing je hezká věc,ale ono se to projeví časem ... |
7.1.2015 | Článek | Je to krok zpátky. Jezdím tam taky nějakou dobu a právě ty samodomo stroje byly vždy to nejvyhledávanější. A největší bordel tam stejně dělají nachcaný řidiči sajdek,které jsou ale legální. Loni to byl mazec a kolikrát sem se taky bál,že mě někdo spálí. Ale to je přeci na pořadateli. Buď se uklidníš a nebo dostaneš po držce. Ale proč to takto omezovat a ještě nesmyslně? Nikdy sem tam neviděl někoho,že by na nějakým traktůrku někoho ohrozil. Jen nachcaný poláci na streetech. Stačilo dát to omezení rychlosti a vynechat to o stk ... Toť názor někoho,kdo tam jezdí ... +1 -2 |
1.11.2013 | Článek | wochomurko,je jedno,zda je to auto nebo moto ne? Trpí to stejně. Než shnije ten rám (kterej se dá teda opískovat a pozinkovat)tak ten motor bude mít navrkáno tolik,že se to vyhodí stejně ... |
1.11.2013 | Článek | Osobně preferuji nasněženo a nevyhrnuto popřípadě jen vyhrnuto. V břečce se jezdí na prd. Ale když jedeš ráno v chmelenici 15 km do práce,tak je to slušná rozcvička. Vždycky přijedu do práce s hubou od ucha k uchu Navíc když auta jedou třeba kolem 40 a ty se kolim nich proženeš 60 s nohama na zemi Plochá dráha mě nikdy nebavila,ale na sněhu je to fakt prdel +3 |
1.11.2013 | Článek | Tak paradoxně jsem na sněhu rychlejší na skůtru nebo babettě než v autě. Lidi neumí v autech jezdit a jedou jak posraný. A v neposlední řadě. jak jinak se chceš dostat na Elefanty? Teda pokud není kolem nuly a nechčije jako letos v únoru +2 |
24.10.2013 | Článek | o míle napřed než nudná serie ... Za mě +1 |
22.10.2013 | Článek | Pár věcí je povedených,ale jako celek mi to nějak nesedí. Už jen ty řidítka. Ale obnaženej motor je fajn +1 |
8.10.2013 | Článek | Je to pěkný. O tom žádná. Kdyby mě jí někdo dával,bránit se nebudu,ale nekoupil bych si jí. Přišlo to o všechny výhody boxera,co mě přitahovaly a to v servisní nenáročnosti. Nechtěl bych jí zahodit někde v lese na pařezy. Neříkám to,že na ní nemám,ale spíš jsem jinej,než 90% typických zákazníků Ale kouká se na to hezky |
27.9.2013 | Článek | Sem toho názoru,že čím víc bude někdo myslet na naši bezpečnost a dělat věci bezpečné,tím víc se toho stane,protože lidi pak nabydou dojmu,že je vše bezpečné a tak nikdo nebude dávat pozor. Většina lidí jsou jen ovce,co jde slepě se stádem. Na lyžích jezdím v čepici,na bruslích v triku a kraťasech bez chráníčů,na motorce občas taky jen v triku a bez helmy,motorovkou řežu bez sluchátek a brejlí. Ale když se něco stane,tak vím,že mě to bude bolet. nevím,proč by život měl být matrix ... +4 |
31.5.2013 | Článek | pak třeba spojka,kontrastka atd |
31.5.2013 | Článek | Navíc není potřeba používat speciální olej. To je stejně kec. Proč oleje do skůtr plní normy Jaso MA? K čemu? Je to obyč přebal klasickýho motooleje. Takže bohatě stačí autoolej z každý pumpy při dodržení API Sx ... +3 |
31.5.2013 | Článek | Tak zrovna u skútrů se v drtivé většině používá olej o viskozitě 5W40,protože se počítá s tím,že motor dostane za uši hned za studena a navíc že se jezdí kratší trasy s né dostatečně prohřátým olejem a kolikrát i v zimě a parkuje se venku ... +1 -1 |