Komentáře
Nalezeno 202 záznamů
28.3.2022 | Článek | Upřímně řečeno, on je schopnej vyhrát i na tomto, když to sedne... Je to magor :) |
29.11.2021 | Článek | dnes jsou tyhle 125 už velmi těžko k sehnání za rozumnou cenu, byla doba, kdy to nikdo moc nechtěl... rozhodně škoda, že v tom nebyl větší motor. |
28.11.2021 | Článek | Staňa: Zrovna na Gileře jsou šrouby tři, je to jako Dacia...křížovej autoklíč a jedeš :) |
27.11.2021 | Článek | No jednoduchá demontáž kol, nemusíš zasahovat do brzd, zadní kolo jednoduché napínání řetězu excentrem - povolí se dva inbusy a tyčkou směrem k ose (používal jsem zabroušený šroubovák) se zachytí excentr a pootočí kolem. Pěkná práce. |
14.7.2021 | Článek | Udělají míň výkonnou verzi... asi aby všichni normální pakoši chtěli aspoň těch 152 koní z cesťáku:) |
25.6.2021 | Článek | Bože, jak tohle může ekonomicky fungovat? |
26.5.2021 | Článek | Ono to asi není jako s panelkou... ony v tom už top věci byly, byť na úrovni řekněme devadesátek. Ale formule jedna z té doby taky je pořád top technika.. |
1.5.2021 | Článek | Pěkný článek, jen ty definice takže následovala 98 Turismo s tříkvaltem a plunžrovým zadním odpružením |
14.4.2021 | Článek | Turboéra pčijde znovu :) je to otázka pár ler max. |
27.3.2021 | Článek | "Ano, aktuálně máme 7000 m2 zastavěné plochy, a když budeme potřebovat, můžeme získat další. Máme nejmodernější výrobní prostory s kapacitou až 8000 motocyklů ročně. " To jako v Číně nebo mají velkorysé plány jako nejmenovaná tuzemská značka? Vyrábíme desítky a najednou totok :) |
7.2.2021 | Článek | Jen škoda, že není mapka.. |
12.9.2020 | Článek | Viděl jsem ji v Kolíně na IFMA, lidi na to koukali jak puci. Samozřejmě i já. Nikdo to nečekal. Prototyp měl blinkry ve výfucích. +1 |
7.9.2020 | Článek | 44 kilo v železe to je 2x lešeňová trubka v šestimetru (má 22 kil), nechápu, kam těch 12 metrů namotali :) +2 |
12.12.2019 | Článek | Tyhle čtyřtaktní pětistovky se dnes téměř vyvažují zlatem |
1.12.2019 | Článek | Nechápu komentáře lidí, kteří asi ani neznají historii a současnost značky a sami doma štelují kladívka. Pochopte, že BMW takovou přesně takový motor nebo motorku udělají proto, že to takto chtějí a ví proč Tohle není žádná z nouze ctnost. |