renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

400xr

Offline: 1.12.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 78
Město: Milevsko
Lokalita: Písek Jihočes...
Napsal příspěvků: 9x
Body komentářů: 1
ID uživatele: 193860
Registrace: 10.8.2013

Adresa profilu:http://400xr.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 3 záznamů

15.11.2019 Uživatel Máš-li hodně času a trpělivosti s nekonečnými úpravami a opravami, pak rozhodně sáhni po Číně, i když ceny dílů ve srovnání skonkurencí jsou skutečně směšné. Jak někteří uvádějí, již se čínští soudruzi poněkud zlepšili, ale jde to ztuha a ještě nějaký čas potrvá než se naučí vyrábět motocykly. Jsou národy, jako na př. ruský, kteří se to nenaučili dosud a nenaučí nikdy, pilní Asiaté ano !
21.8.2016 Článek Reaguji na závěrečnou část celého článku sice opožděně, ale reakce je kupodivu dosud aktuální dosud. V první řadě bych chtěl doplnit, že moje sestra tehdy dojela na zlatou mezi muži, dámská klasifikace neexistovala a pokud zmíněná M.Polívková po téměř 60ti letech pouze dojela, je to jaksi "poněkud" hubený výsledek pro ženy, kterých se zejména v posledních letech tolik angažuje v tomto odvětví sportu a s vlastní oddělenou klasifikací k tomu. A to nepočítám nesrovnatelně přísnější regule v tehdejší době, o váze motocyklu cca 140kg a "obrovském" výkonu 12 HP, který vyžadoval pomoc
nepoměrně více lidských sil než dnes. Luděk Rutka Milevsko
2.2.2015 Článek Cˇasy "starých" BMW jsou bohužel nenávratně pryč.Jejich synonymem bývala vždy jednoduchost, tím i spolehlivost a životnost a výhradně pohon kardanem. Továrna dokázala vyrobit bez vekých problémů soutěžní verzi v kubatuře do 1000ccm s váhou okolo 120kg a získala s nimi mnoho úspěchů v Sˇestidenníchmot.soutěžích a v mistrovství Evropy. Na posledním z mých GS r.v. 93(koupen nový v NSR) byla nutná výměna píst.kroužků, dala se prakticky udělat na chodníku po demontáži válců a pokračovat dál.U dnešních monster "stačí" dojet do servisu,nejlépe německého, kompletně rozebrat celý motor po jeho demontáži z rámu (válce jsou odlity vcelku s blokem), děleným vertikálně, takže "pár" euro to spraví, hlavně,že to sype, ale tak se bohužel dnes vyrábí vše, čím složitější, tím "lepší", samozřejmě jak pro koho. A pokud jde o jízdu v terénu, je možná, pokud se jedná o šotolinu. Je přímo k popukání(z pozice nezúčastněného) vidět "dobývání" GS 1200 z bahna ukrajinské, příp.rumunské cesty, protože motocykl s váhou nad 130kg nemá ve skutečném terénu co dělat.
+1 -1

TOPlist