Komentáře
Nalezeno 8 záznamů
15.4.2024 | Deník | Přímo výrobce - Robert Pokorný RP tuning - https://www.rptuning.cz/ . Víc než vřele doporučuji. |
11.6.2020 | Deník | Pánové díky za reakce. Bilanci Mitasek budu rozhodně dělat včetně nájezdu a komparace s Michelin PP3 jak tu sadu sjedu - objeví se to u dalšího záznamu v deníku o přezouvání pneu. Milanek13 mě mile potěšil s vyhlídkou nájezdu kolem 6000 km - pokud obstojí pro styl jízdy který jezdím a s tímto nájezdem, kupoval bych je opakovaně a nespekuloval s jinou značkou, či modelem. |
17.5.2020 | Deník | Přátelé, mohl bych se prosím zeptat na orientační nájezd na Mitaskách Sport Force +. Slyšel jsem, že hodně ubejvaj. Předem Dík moc |
15.5.2020 | Deník | Jasně pošli mě do zprávy e-mail a zašlu ti fotky jak obalu tak i klíče. Jinak jediné označení, které není sinotibetské (patrně čínština) je FN-005 a hodnota 1,6 - to je uvedeno na klíči i na krabici. Zbytek jsou vše východní znaky. |
2.5.2020 | Deník | Hele já jsem doteď dělal taky jen petrolejem. Až poprvé teď jsem vyzkoušel vzít dvě plechovky C1 na čištění (takže na konci sezóny asi udělám bilanci nad čištěním). Jediná nevýhoda petroleje je, že těká (může zamotat šišku) a potom se musí nechat důkladně odpařit a řetěz vytřít dosucha (je mastnej), aby chytlo mazivo. To je ale vše. Také v tom nevidím problém a neznám nikoho, komu by to odrovnalo kroužky v řetězu. |
14.4.2020 | Deník | Páánové, abych se přiznal, také jsme vždy jezdili po vlastní ose (Beskydy, Šumava, ...). Ale vždy mě vadilo, že když se dojelo na místo (po 2 - 3 hodinách) na nějaký divoký blbnutí jsem byl hotovej. Chtěl jsem jednou zkusit zajet si nějak s vozíkem, pěkně čerstvej, tam to sundat a ty 3 hodiny jezdit pěkně svěže na místě. Spíš je to rozhodování, jesi chce člověk zrovna na mašině cestovat (pak po vlastní ose) nebo se někde hodně vylbnout. Musím říct, že oboje má něco do sebe. +1 |
2.7.2018 | Deník | No je to tak ... je to bída |
5.3.2017 | Deník | Jojo Třebíč a původně jsem chtěli jet přes Chlum u Třeboně, ale nakonec jsem to vzali horem Červenou Lhotu a Hlubokou. Projeli jsem celou Šumavu a jako top silnice byla trasa z Železné Rudy do Běšiny . Asfalt super, provoz minimální a super zatáčky. |