renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

zzpol

Offline: Dnes v 19:03 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 64
Město: Rakovník II
Lokalita: Rakovník Stře...
Body komentářů: 212
ID uživatele: 188445
Registrace: 16.6.2013

Adresa profilu:http://zzpol.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 236 záznamů

23.9.2022 Článek nevím co bylo impulsem, pro mě ale každopádně velmi příjemným překvapením, když začátkem tohoto měsíce, o posvícení, stál na Pivovarským dvoře Bakaláře párty stan se závodním nářadím pana Josefa France k dotazům byli k dispozici dva členové týmu, ´sopuška´ chlapík v letech , bývalí aktivní závodník ze 70-let a mechanik, oba velice příjemní a sdílní. Netrvalo dlouho a jeden stroj si začal spokojeně brumlat opřen na háku…
+2 
17.9.2022 Článek Nechci nikoho urazit, ale když zaslechnu jméno Toman, tak se mi ihned vybaví jméno otce pana Radka Tomana, Otakar . O tom, jak to viděl on ve svých 23 letech je rozhovor s ním ze SM. Nebylo to jen armádou, drilem, kolektivem…, pánové jako on, Miroslav Halm , Vlastimil Hlous a jim podobní byli hlavně srdcaři, kteří i když odešli z Dukly, RH, byli stále velkým vzorem takovým velikánům jako pan Jaroslav Falta a Jiří Churavý ,dokázali i potom vodit světovou špičku až z toho mrazí dodnes…
6.9.2022 Článek Drobná pozn. k použití 21´´ráfku na 250 kg motorce.
Mám 21´ AVON nazutý na ráfku 320 kg H-D. Co se týče jízdních vlastností je vše OK a bude tomu jistě i na novém V-Stromu…
Mám ale vlastní 2x ověřenou zkušenost ve spojitosti s uvedenou hmotností.
Výrobce předepisuje na H-D foukat předek 2,06 a zadek 2,76. Do minulého týdne jsem se tím držel ale již podruhé sjel z Velké Bukové serpentinami na most přes Berounku v Roztokách u Křivoklátu na prázdný přední gumě… poprvé jsem to řešil odtahem na káře a byl doma ve 22:30 a teď jsem naprosto v pohodě dojel rychlostí 30-40km cca. 20 km na prázdný gumě až domů…
V prvním případě byla 21´ duše proražena zboku, vedle ventilku a ve druhém případě opět na boku přesně v přechodu Haltru a pláště , kterým jsem zajistil plášť nestandardně 180° proti ventilku, vzhledem k prvotnímu podezření z pootočení pláště při intenzivním brždění z kopce na 320kg H-D a mých 120… Jak je ale vidět tak problém aby 21´ přežila je v tlaku a chce to foukat víc, jezdím teď na 2,6 v zesílené 4 mm duši a kontroluji tlak před každým vyjetím…

+1 
28.8.2022 Článek pro info. obě strany dobového ´origo´ prospektu RE-5
+3 
26.8.2022 Článek Děkuji moc za rozhovor s panem Kuklíkem , v řijnu 2014 jsem si udělal výlet na Blaník, Vlašimský zámek s parkem a na nový krytý zimák , kam jsme roky jezdili s dětmi hrát hokej z Rakovníka, na původní nekrytý , zmrzlí ihned spěchali domů a na nic tak nezbyl čas…. těšil jsem se také na návštěvu Sette s.r.o. a nabídku jetých KTM, tehdy jsem hledal něco do terénu… Sette nezklamalo a všem doporučuji . Za pultem v Sette stála tehdy rozesmátá pani a z rozhovoru se zákazníkem si dodnes pamatuji její památnou větu, ´´ 3 chalupy by za to byli…´´, až doma jsem se dočetl o panu Kuklíkovi… opravte mi prosím, ale jistě to byla maminka , a mluvila o svých třech synech, čekal jsem, jestli v rozhovoru náhodou nebude o ní také zmínka… nic se ale neděje a zdravím do Vlašimi, moc se mi tam líbilo
+1 
21.8.2022 Článek Jen pro doplnění pár obrázků s originály vítězných motorek od Hondy pro Dakar 1986 a 1987, kdyby to někoho zajímalo...
+3 
14.8.2022 Článek V roce 2014 jsem parkoval se svým Night Trainem v Monte Carlu, v podloubí na silnici pod skálou s knížecím palácem, kudy jezdí formule vloženého závodu do Depa ve skále, které je po dobu konání GP Monaco umístěno do civilních podzemních garážích. Fotil jsem tehdy kde co... a až doma zjistil, že Vincetovi, kterého jsem v běhu nasnímal, chybí jeden válec... a ještě k tomu má rozetu bez řetězu... Až později se v M.cz psalo o jednoválci Vincet 500 Comet z r.1952... a o účelu volné rozety až nyní Děkuji za info. .
+2 
5.8.2022 Článek Poklona oběma pánům za zprostředkování řady konkrétních informací k tematice spojené s výrobou, vývojem a uplatněním výfukových sestav v praxi . To, co se nezaujatý posluchač dozví a to o čem se Vláďa marně pokoušel dozvědět ještě více , bývá často ´Know-how´ všech Exhaus firem. Možná i proto chybí ukázky alespoň nějakých výrobků, o kterých je rozhovor Živým se letos již 25.rokem jako technolog sériové výroby výfukových systémů a tak připojuji alespoň pár svých obrázků o tom, jak moderní výfukové systémy, o kterých se majitel PR Tuning v rozhovoru zmiňuje, vypadají… S pozdravem Míra .
+2 
25.7.2022 Článek Souhlas s tím vkusem, já jsem naučený jezdit všude plynule rychle tzn. udržovat jakoukoli mašinu i auto v tahu tím, že max.využívám jednou roztočenou kliku lehkým přidáním s min.brzdění, tzn. že V2 motor se k tomu ideálně hodí. Konkrétně můj H-D r.v.2007 s vyvyžováním a 6kou snese jet na 6ku min.80 ale optimal je 100. Pokud chci jet plynule rychle vč.výrazného brzdění motorem před zatáčkou, řadím často, skoro jako na dvoutaktu a pak to od 80 do 160 dost slušně utíká ale většinou se dlouho za nikým nevezu...
25.7.2022 Článek posílám příklad amerického pojetí válce s krátkou opěrkou





+1 
24.7.2022 Článek Bavíme se o době 1982-4, kdy jsme všichni žili v bratrské zemí ´Socialistického tábora´, pevné hrázy míru a socialismu… o době kdy si každá bratrská země sice uměla z vypětím všech sil vyrobit nějaký jednostopý samohyb… který jsme všichni obdivovali a chtěli (Pannonia P20 z r. 1968 inspirovaná japonskou Yamahou YDS 250, MZ250, Simson 50 resp.70 ) ale vzájemně, mimo kukačkové hodiny, oslíka co po zmáčknutí uší ´vys.re´ z nůše na zádech cigáro či kouřícího trpaslíka si nic neprodali, resp. nic jiného nešlo NDR, Maďarska přivést, a běda když ani to nebylo zapsáno do celního prohlášení… Když už začalo utíkat přes čáru moc lidí, tak bylo možno v r.1983 požádat o devizový příslib a na základě jeho přislíbení požádat o ´šedivý pas´, který platil pouze pro Jugoslávii, jejíž součástí bylo tehdy dnešní Chorvatsko, resp. Jadranské pobřeží a u něho stála, když jsem tam přijel ve svých 23 letech s Fiatem500 zmiňovaná ´funglovka´ od Hondy, V45 MAGNA, ze které jsem byl tehdy doslova ´hotovej´ z výše uvedených důvodů. Byla to přesně doba o které je článek a autor ji mj. skvěle popisuje. Japonci se snažili vyrobit H-D. Jenže hodně dlouho jim trvalo pochopit , že H-D je hlavně o roztočeným mohutným setrváku a spojkování nebo lehce plynem udržování jeho otáček kolem max.krouťáku za jakýkoli situace a v jeho sametovým projevu nebyl H-D dosud překonán…
+1 -1
19.7.2022 Článek Díky pane za fotky , ušetřil jste mi letos 1.500 Kč za dvoudenní vstupenku
Čistě pro uchování historie s již neexistujícím skokem ´do nikam´, startem přesunutým vedle Depa a s ´uličkou gladiátorů´ , posílám pár svých fotek z r.2014, ze svého archivu, kdyby to někoho ještě zajímalo. Na loketské závodiště jsem tenkrát přijel po ose, na horském kole od Svatošek, podél Ohře, jen na sobotní kvalifikace… chtěli za to tuším 300Kč S pozdrave Míra
1.7.2022 Článek Opět parádní rozhovor , který se ve druhé půli změnil v lavinu zajímavých informací,
obzvláště pro ty, co mají na dobu 1975-95 osobní zážitky, které ožily, díky
Soutěžácí, o kterých je rozhovor, jsou dodnes v mých očích ´kanóni´, co dokázali jet pilu i v nejtěžších terénech, a navíc ´kur..ski´ plynule rychle. Na silnici jakoby neměli špunty, tak rychle jak se o tom 3 / 4 zdejších čtenářů ani nezdá. Jednou jsme s nima trénovali na trati v Chříči ( za dnešním pivovaren Chříčské pivo ) Mj. jsem byl osobně u toho, jak pan Jaroslav Braun (Oestereich Ring 6D za tým ÜAMK) vyprávěl, jak si po přejímce motorky v továrně sám 1 / 2 motorky rozebere a ve finále elektroinstalaci komplet zastříkne bezbarvým lakem… Dodnes mi zní v uších šikmé zuby primáru jeho vytočené JAWY 250 na rovince mezi Rybnící a Kaznějovem. Co vím, tak pracoval jako specialista na světelné závory na železnici u Českých drah
20.6.2022 Článek Zdravim Vláďo a začínám se těšit, až kluci ze Smržovky panu Tichýmu, resp.Vaší redakci, svěří ´dvoulitrovýho´ Low Ridera ST ke zmiňovanýmu testu... a bylo by moc zajímavý, kdyby Tě ho jako nezaujatýmu pozoravateli na chvilku půjčil... jen bacha na ty kila při šlajfování... loni po zimě jsem jel jen 80 od Zvíkovce a při vjezdu do Slabců si pozdě uvědomil, že hlavní uhýbá lehce doprava dolů a já si to zamířil pěkně rovně k zámku a v tom vyjeli zespoda 2 auta... nevím jak jsen to dokázal, ale v 0.01s jsem na 2x brzdama zlomil 300 kg Haryka i se svými 120, ale vůbec se mu to nelíbilo... tak držim všechny palce
20.6.2022 Článek v základu přepákovat na natažený nohy a půjčit to na chvíli Vláďovi, aby se taky svezl na pořádným 'bajku'

TOPlist