renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

zzpol

Online Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 64
Město: Rakovník II
Lokalita: Rakovník Stře...
Body komentářů: 212
ID uživatele: 188445
Registrace: 16.6.2013

Adresa profilu:http://zzpol.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 237 záznamů

6.11.2023 Článek Video od 10:50 do 11:50 s ´´vypracovanou ´ mapou začalo být teprve móc zajímavý …perfektní přenos zážitku … velký dík… moje krevní skupina ale ožila až od 16:10 do 18:00 … to už mi stály chlupy všude a hlavně na předloktí i na židli v kuchyni, kde sedím u PC … Supe r…Super … Super … jen tak dál pane … todle se Vám fakt povedlo
+1 
5.11.2023 Článek Zdenyrr_Dobrý večer pane… pokus o odpověď na Váš první dotaz je v mém předchozím příspěvku… pokusím se přispět k zodpovězení i Vašeho druhého technického dotazu, týkajícího se otvorů v pístu nad pístním čepem… píst je extrémně tepelně namáhaná součást motoru, která se tím pádem vlivem teploty v celém objemu deformuje tak, že se roztahuje a tím má tendenci se ve válci zadřít, není-li tomu konstrukce uzpůsobena.
Jde o to zabránit zadření a nefunkční materiál odstranit, třeba otvory nad čepem… Harley to řeší tak, že boky nad čepem po kruhy nejsou vůbec žádné a jelikož se nejedná o tak extrémně tepelně namáhaný píst je zbytek válcové části pístu potažen teflonem, pro snížení tření dlouhozdvihového pohybu pístu. Tuto technologii mají zmáknutou i ´frantíci´ v Humpolci ve Valeu, kde jsem byl a potahují tam teflonem komplet celý stromeček z vytavitelného modelu s písty, ještě před obráběním, do všech kompresorů klimatizací koncernových VW vč. Škodovek pro snížení tření a tepelného namáhání…Dle 60 let starého výkresu konstruktéra silničních 4T ČZ, pana Jaroslava Waltera 1905-1975, je velmi názorně vidět, jak to tehdy řešili ve Strakonicích, kde v r.1963 upravoval motor JAWA 50 ´pařez´ na výkon 7 koní ( litinový válec + píst ze slitiny hliníku, oba materiály s naprosto rozdílnou tepelnou roztažností… ). Tenkrát naprosto běžná kombinace materiálů (o Nikasilu, resp. povrchovém vytvrzení vývrtu hliníkového válce bez vložky křemíkem si mohli jen nechat zdát…). Řešili to tak, že píst měl v celé válcovité délce ovalitu 0,04 (vzhledem k poloze výfukového kanálu ) a navíc hlava pístu byla kuželovitá!!! Nechápu na čem to točili… Pro názornost připojuji foto řezu H-D motoru, výkres pístu p.J.Waltera a samostatný detail výkresu, děkuji za případné dotazy… S pozdravem Míra
+1 
5.11.2023 Článek Zdravim pane, přiznávám se, že jsem se dopustil krádeže… přijmete-li proto moji omluvu, budu moc rád. Bohužel jsem si zdroj fotek nezaznamenal… vybavuje se mi jen, že mě zaujal Váš ´nick´ , díky fotce na profilu a dalo mi dost práce dopátrat se, o co jde… S dovolením využiji proto příležitosti… Dle jinde vypůjčené foto se jedná o Sutter 500 V4… máte k Vaší fotce v ´Nicku´ nějakou osobní historii, možná by to čistě technicky mimo mě zajímalo i někoho dalšího, děkuji… S pozdravem Míra
+1 -1
5.11.2023 Článek ... jen pro doplnění předchozího příspěvku ´engine Suzuki RGV 250´
+3 
1.11.2023 Článek ...v sešitu jsem našel ještě 3 dobové obrázky
+5 
1.11.2023 Článek Legenda Blahopřeji k vyznamenání a dovoluji si přidat pár fotek. Nevím jak to dělá, ale vůbec se nemění Do sešitu jsem si vlepoval jeho fotky z ISDT už jako 10ti letý kluk, a to mu v r.1970 bylo 23 let
+7 
27.10.2023 Článek uživatele Dnes, 27.10.2023 se konala na Hadačce, v Kulturním domě beseda s českými reprezentanty v motokrosu, Jiřím Churavým 1952 , Zdeňkem Velkým 1952 a Miloslavem Součkem 1931 , na kterou jsem se strašně moc těšil. Připravil si řadu otázek a materiálu k podpisu… jak to tak ale bývá, když se na něco moc těšíte tak to není dobře… V 18:30, za pološera, jsem se blížil k Hadačce. Na výjezdu z Kožlán, mezi čerstvě posekanými poli, mi do cesty skočila dvojice srnek, znichž druhá to již nestihla…
Popraskaný přední plastový nárazník, kryt pravého světla, světlo svítilo ale do nebe… naražená pootevřená haupna od motoru, maska s logem VW se vypařila, prohnutý chladič vody a motor lehce začal lapal po dechu z možné závady na napojení mezichladiče stlačeného vzduchu… Našel jsem jen SPZku a dojel na Hadačku. Po domluvě s asistenční službou ( telefon 1224 ) přijela odtahová služba v 19:45, auto naložila, a i se mnou dopravila takto již podruhé do Auto Stopu v Rakovníku….
Z besedy jsem tak stihl pouhých 45 minut a před zahájením si ještě nechal něco málo podepsat… a hlavně se zeptat pana Chruavého, zda neví, kde jeho otec Pepík, sehnal před rokem 1964 upraveného pionýra, dle prvních tří foto, na kterém Jiří jezdil v letech 1964-6…
Odpověď Jiřího Churavého zněla, tak to teda nevim… což mě sice nepotěšilo, ale ujistilo, že jsem nejel na Hadačku zbytečně, když to neví on, tak už nikdo…
Jiřího první závod byl v Plasích 1964, v jabloňovém sadu nad pekárnou. ( dnes se tam staví nové baráky na svahu, při sjezdu od Kralovic vpravo ). Řidičák na motorku dělal v Kaznějově na hřišti v roce 1966 a v následujícím roce, na soustředění v Dobřanech byl vybrán do RH Plzeň spolu s Janem Hromulákem, kde již byl za hvězdu jeho bratranec Vlastimil Hlous 1946-2018+. Od roku 1967 závodil na 250ce na výjimku ´mimo veřejné komunikace´, jako 15ti letý. V sále současně probíhala videoprojekce závodu 50ek v Konstantinovo Lázních, kde měl st.č.14. Ještě před tím v úvodu byl promítán dokument o otci Pepíkovi ze závodů v Kralovicích. Závodil od poloviny 50tých let a zúčastnil se i 6ti denní 1957 v Gottwaldově, kde mu jen těsně unikla bronzová medaile.. V roce 1962 skončil a vše nabídl zmiňovanému bratranci Vlastovi, který to odmítl… po půl roce se ale přišel zeptat, jestli motorku ještě má… strýc Pepík mu s radostí sehnal jinou… Zajímavou poznámku měl pan Souček, o tom, jak k půllitru přišel. Divišov tehdy vyrobil 20 3pade a 20 půllitrů. 3pade byli hned pryč a ve skladu zbyl jediný půllitr, do půl plynu nic a pak raketa… Miloslav byl ale v Divišovském skladu ve správný okamžik na správném místě a tak mu byl jako poslednímu připsán… Zdeněk Velký také zavzpomínal, že měl sice hezkého pionýra ale tak těžkého, že v kopcích, kde ostatní jeli, on musel běžet a tlačit. V 17ti na něj pak zbyl v Berounském skladu půllitr… v tom volala asistenční služba a zbytek již znáte… Věřím, že si to dnes posluchači na Hadačce moc a moc užili a byli tam dlouho do noci . S pozdravem
26.10.2023 Článek FB foto
+1 
17.10.2023 Článek Obrázkama jsem jen chtěl doplnit info. ke článku, týkajícího se sice 400kilový supertahavý megamašiny, která když se za to veme letí a je úplná blbost mít rádio, protože ho není vůdec slyšet… a navíc je to dost velká zbraň v rukou nazkušenýho bikera… Ten kdo na podobný věci seděl, a to jsou například všichni ti amíci na obrázcích, to velice dobře vědí…
a ví to i vláda států, kde jsou tyto mašiny doma… a vzájemná důvěra, kterou mezi sebou mají jim dovolí jezdit bez přileb a poslouchat při tom to rádio… tam jede Harley rychle jedině když ho řídí příslušník Policie a ten Half Helmet má … a já když tam šel jen po chodníku, tak jsem se ihned raději ujistil, že mám u sebe cestovní pas, pro případ, že bych se mu i jen jako chodec jakkoli nelíbil… měl jsem ve vteřině sakra velkej respekt... Jinak dík za připomínku, alespoň jsem mohl částečně doplnit info. které k fotkám nedílně patří. S pozdravem Míra
17.10.2023 Článek Dobrý ráno pane, pokusím se. Prozatím se ´revoluční´ změny týkají jen zmiňovaných dvou CVO modelů. Nejrevolučnější změnou je samotný motor V-Twin. U dosud max.117ky v serii ( 1923cc) byl prodloužen zvih ze 114.3 na 117.5 při zachování vrtání 103.5. U nové 121ky (1977cc) navíc nově přibylo variabilním časováním ventilů, u chassi USD vidlice 47mm Showa s brzdiči Brembo, u managementu 12,3“ barevný TFT displej s dotykovým ovládáním atd. Nové změny jsou pak obrazně porovnávány s revolucí, kterou způsobili ´Rushmorky´, resp. změny na všech typech Haleyů, zapracované do modelového roku 2014. Podnětem byli připomínky co největšího počtu majitelů všech typů motocyklů Haley-Davidson.. Projekt ´zapracování připomínek´ dostal název Projekt Rushmore. Dodnes všechny Haleye tyto připomínky z roku 2014 v sobě mají


Pozn.: připojena jsou promo videa Projektu Rushmore 2014, kdyby to dnes ještě někoho zajímalo...

https://www.youtube.com/watch?v=ICdPhQQY_C8

https://www.youtube.com/watch?v=jpjlLUPMIus
16.10.2023 Článek …ještě než se tady začnou objevovat moudra všeho druhu, si jen dovolím vložit několik obrázkú z domoviny tohoto živočišného druhu, pro kterou je prvoplánovitě stvořen, hezký zbytek dnešního lehce mrazivého rána
+2 -1
9.10.2023 Článek Mike loved his Norton!
8.10.2023 Článek Zdravim do Brna, na tý příloze si máklo přinejmenším půl města, né.…
Můj táta, měl u Vás taky fůru kamarádů. Celý život jezdil jako panský kočí v jediný firmě, LACHEMA Kaznějov a nebyl týden, aby k Vám něco, nebo někoho nevezl na ředitelství… Tátovi tam říkali krátce po brněnsku, Laďa… víme pane, hezkej zbytek neděle a díky za tu 9ku, je super
7.10.2023 Článek Zdravím pane. Tabulka je převzatá z WiKi ale info. k The Big týkající se částečně Vašeho dotazu mi ´AI´ (umělá inteligence sociálních sítí ) zaslala tento týden úplně náhodou do mobilu... tomu říkám náhodička je na ní odevzdaně sedící Mike s RG650 z TT 1979... většinou to bývá tak, že ten kdo na FACE pověsí takovou věc, by se rád dozvěděl, jestli s tím náhodou někdo nepřišel do stiku... protože odpovídám na ledaco, a zajímám se o ledaco, tak mi furt někdo něco posílá... v tomto případě kopíruji komentáře vč. fotky a pro Vás už to bude brnkačka když tak napište na oplátku pro nás čopráky, co jste se dozvěděl novýho + co víte z dřívějška o Mikeovi na TT 1979, jestli to není tajný...

TT USA

Having a wee rest waiting on the rest of the pack to catch up

117 komentářů

Christopher Wigdor
My friends and I were at Glen Helen a few days later for the Senior, which Hailwood won on that RG650. I had with me a 35mm camera with motor-wind, with which I photographed Hailwood on each of the six laps. When the films were eventually processed and printed, you simply would not have known which individual lap the photographs came from, because his line through that bit of Glen Helen ?where we were sitting, did not vary by more than a few millimetres each time. He was literally inch, perfect.
Tony Wheatley
Christopher Wigdor its a 500..
Christopher Wigdor
Tony Wheatley Of course you are right - it was on the Friday that his RG had the larger engine for the Classic, if I recall correctly.
• Tony Wheatley
As far as I am aware the only RG650 to race on a Road circuit was the one Tom Heron was riding at the North West 200 when he was killed. It was a difficult bike to ride.
Christopher Wigdor
Tony Wheatley Goodness knows where I got that idea from!
Manfred Hohenhorst
Christopher Wigdor Helmut Dähne told the story Mike overtook him, and he tried to watch where Mike was faster than him. He remembered that Mike was only one inch from the walls; he said, I could go as near as he, too, but only in one special lap - he did it in every corner and every lap!
• • • • • • Pascal Rauzet
He won that 1979 Senior with record lap ( 183km/h ), RG 500 !!!…..
• • Ian Thompson
A master craftsmen on and off the track, much missed
• • Kevin Coxon
Somebody won a spot the ball competition that year and the prize was lap pillion behind Mike Hailwood. He did it on one of the marshals bikes a CB900 honda just come out. He was just under the ton, two up, after taking it steady down Bray Hill to make sure the passenger was ok before giving it the beans. Absolute legend
• Garry Dickinson
The GOAT …
• • John Horne
The greatest come back of all time thanks for all the memories mike may you RIP with your little girl
• • Charly Mattis
Le grand Mike.. best off the best
• • Martin Flinton
This was Friday night practice at Glen Helen 1979, my first day at the TT.
That’s my arm in the white leather between a couple of mates.
Fab memories
Bobby Younh
Martin Flinton I remember reading years ago mike was a ample prankster. That in the height of Beatle mania he would walk around d the pits with a department store Beatle wig and Beatle boots on.
• • • • • • Michel Deltell
A rock and roll man!
• • James Cookson
His riding style made it seem like he was on a relaxed Sunday morning ride. Perfect lines , perfect control
• Ian Russell
Really cool, chilled out photo
• • Colin Allen
The greatest bike champ ever goes and dies getting fish and chips in a car!
Peter Farman
Colin and the truck driver who made the illegal turn that killed Mike and his daughter got off with little more than a slap on the wrist.
Colin Allen
Peter Farman as per usual
• • • • • • Pete Brickell
Still can’t get over his tragic death long before his time.
• Mick Caswell
GOAT
• • Bill Houghton
the gaffer
• • Ross Haygarth
I watched the race from Kirk Braddan
• Bean Mac
Glen Helen ?
Stuart Watson
Bean Mac I’d say so.
• • • • • • Philip Wibberley
One of the greatest riders
Mike the bike.
• • Dean Hackett
Super cool picture!
• • Roy Emberson
Sir Mike
• Steve Lodge
My childhood hero. See him in my mind to this day at Malory Park. Super talent. We need a rider like him now for sure
• John Hargreaves
Mike the bike
• • Hazel Tilford
Great shot xx
• • Milky Man
I feel old!!!
• • Graham Murphy
Legend RIP
• • • • • • Sean OSullivan
The Bike
• • Gary Adcock
The best ever !!
• • Ian Crowther
79, I was there but missed 78, gutted
• • • • • • Neil Black
Must be Glen Helen
• • Paul Luton
Fantastic racer
• • David Rosier
I am glad that I got to meet Mike back in the 60s best ever ‘ his son David is also a ace person as is the rest of the family
• • Sandy Bryce
Always my favourite rider
• • Bobby Younh
The great mike the bike?
• • Mamilly Christine
Hi

7.10.2023 Článek Pozn.: na Manu se jezdilo do 1976 klasické MS. S motory BMW 750-900, mimo sajdy, museli jet zřejmě mimo toto MS. Od r.1977 byli pak pro ostrovy zavedeny TT Formule1 - 3, dle připojené tabulky. Rád se případně dozvím více...Děkuji

TOPlist