Komentáře
Nalezeno 236 záznamů
9.2.2024 | Článek | …v roce 2015 jsem si na závěr porovnávání s řadou již vyzkoušených typů H-D naplánoval seznámení s Electra Glide 103, na cca. 20 kilometrech… zajímala mě mj. Audio-sestava a její ovládání za jízdy, motor slušně táhl ale na Glide mě plně zaměstnalo reagování na boční vítr a to se nejela žádná kláda a nefoukalo nic moc… nikdy bych jinak nevěřil, že co svezezení/seznámení se s novým typem H-D, to absolutně rozdílný zážitek…na Glide mě ale zaujaly plotny pro nohy… super věc, které jsem se předtím jen posmíval… po svezení jsem si dokonce chtěl v místě svých předkoplých stupaček vyrobit zaklesnutí pro patky bot tak, abych si nohy do nich zavěsil a ulevil tak bedrům, k čemuž již od mých 55 let nedošlo… čas šíleně letí a tak v 64 letech si už na krátkých vyjížďkách typu Dragstrip cokoli jiného od H-D, než tuhý Softail typu Low Rider s jedno jakým motorem, nedokážu představit… |
4.2.2024 | Článek | Doplňuji jen obrázky s dohledatelným datem nasazení prvních ´půllitrů´ HONDA do AMA, WM... , kdyby to dnes někoho ještě zajímalo +3 |
4.2.2024 | Článek | … kdo si tedˇ hned chce navodit tu pravou husinu ze zvuku 2T CR500R, tak je na Linku https://www.youtube.com/watch?v=Qj9yFNU0evc … kdo hledá info o Honda CR500AF Conversion 2006, tak jsou na Linku https://www.youtube.com/watch?v=Ldj2cdDbJHU +1 |
3.2.2024 | Článek | ... TTD pro případné porovnání s verzí Standard Rapid |
1.2.2024 | Článek | …naprosto tomu rozumim, ale velkej pozor na těch 308kg a k tomu mých 130+… již vícekrát jsem měl ABSko v pravý ruce, zadek gumoval a celý to šlo do štorcu, jak je to těžký… i kdyby to mělo jednou tolik pístků tak to poletí rovně… na okruhu možná ale v běžným provozu, když se blížíš stovkou k Tčkový křižovatce tak toho máš na sto metrech plný pracky a klepeš se ještě než dojedeš domů… |
1.2.2024 | Článek | Softailovej padák , předkoplý úzký plotny + řazení pata špička v základu hned u dealera a je rohlík ve tváři na hóóódně dlouho jako vyšitej… |
1.2.2024 | Článek | …jednou jedinkrát jsem měl tu čest setkat se s BMW osobně, když mi auditor od BMW půjčil fabrickou Z4 2.3L, se kterou k nám přijel na audit… a již tehdy jsem začal být na pochybách… 1.8 tuny, pro mě překvapivě málo místa a k tomu do Špičáku na plnej mě s ní vohulila Oktávie TDI PD… k těm technickým vychytávkám jsem podobně zaujatej… jednou jsem sedl do sl.auta, kde měl kolega na tempomatu nastaveno 130 z dálnice … ještě teď mám spocený záda, když jsem omylem v koloně o něco brnknul na volantu… aktuálně nedávno po ránu, po lokálních ranních námrazách v pruzích mi ABS bez dotyku brzd lehce dostalo do smyku -2 |
20.1.2024 | Článek | …v článku zmiňované dragsterové tituly NHRA Pro Stock, stáj Vance & Hines Racing z Indianopolis vyhrává na podobných strojích jako jsou na připojených obrázcích( 3.obr je Andrew Hines )… M.cz třeba časem přinese také nějaké info z tohoto šampionátu +3 |
17.1.2024 | Článek | …už v roce 2012 stál na Isle of Man tento sympatický Scrambler 9stovka |
15.1.2024 | Článek | ...původní ´besárna´ se jmenovala celým jménem Rocket 3 Triple |
12.1.2024 | Článek | …každý slovo nezkrácený MP3 jsem hltal… pán je borec… to co je v rozhovoru, je určitě jen zlomeček zážitků z Indie a ostatního světa… pro 99% čechů vč.mě naprostá šílenost… pár let jsem měl indického kolegu v kanceláři a stačilo… nikdy v životě se nenapil alkoholu… v český hospodě jen Colu… taková blbost, smrkal do ubrousků, ale neházel je do koše… v r.2014 se syn po škole sebral a bez jakéhokoli slova, 2 kluci + pár kluk-holka se sebrali a absolvovali 4000 km cestu indickým pobřežím Bombay-Kalkata… pár pokračoval dál do zákl..tábora na Mt.Everest… v polovině cesty toho bylo dost… v článku moc obrázků z Indie není, tak si jich dovolím připojit pár, které mi z Indie tehdy poslal, kdyby to někoho zajímalo… S tím WC měl příhodu kolega kvalitář, co jel k dodavateli do Indie… vzali ho ke konci sl.cesty k paláci Tádž Mahal… obdoba Hradčan… cestovali autem… po krajnici pěšáci tam i zpět… najednou jeden udělal obrat o 90° a začal močit k půlící čáře… +1 |
11.1.2024 | Článek | ...jen pro porovnání, takto Honda vyřešila Scrambler před cca.55 lety (1968) +4 |
8.1.2024 | Článek | …přečetl jsem si test až do konce celý a můžu podepsat Díky pane Valášek Přes deset let jsem majitelem podobného ´bazmeku´ a jediné co mě vadí je, že u nás není klima jako někde v San Diegu v Kalifornii, bránící každodenní projížďce, jen tak, nalehko… zásadní změna u mě nastala v r.2016, kdy jsem si přivezl z INDY500 originál Half Helmet s volnýma ušima… max.rychlost šla okamžitě o 30km/h dolu. Začal jsem všechno kolem sebe vnímat mnohem intenzivněji a užívat si pocitu jako bych nikdy před tím na motorce nejezdil... po energii Harlejáckýho roztočenýho setrváku od zatáčky k zatáčce lehce přikrmenou na rovinkách se mi bude stýskat i v nebi… jezdit zbytečně rychle s H-D je nesmysl a navíc jsem nevěděl často kde jak rychle, jak šlajfovat, zezadu jsem to v mládí už jednou na kole v plný rychlosti navalil a to na dlooouho stačilo... jak se oblíct, jaký si vzít boty, špičatý, kovbojský s useklou špičkou apod., zvítězili americký ´Kanady´ z Vietnamu, kdyby to někoho zajímalo… další zkušenost přišla po 10 denním Trippu Polskem, kde kombinace zmiňovaného předklonu a předkopnuté levé nohy brzy dala plotýnkám při řazení nahoru o sobě vědět… ve stejný době nákup nové Afriky DCT byl proto velkým pokušením pro změnu… uklidnilo se to věkem, kdy jsem se už nechystal rozjíždět žádné větší akce... a tak k celoročnímu odreagování kolem mého baráku chybí již jen to zmiňované klima... Můj H-D se již 11tým rokem nepotkal s houbou ani kýblem a stále dělá stejnou radost. Už jen tím, že mi říká pane a věrně čeká v garáži s vyndanou baterkou na mém ponku, až přijde jeho čas, přesně pod mojí ložnicí... |
4.1.2024 | Článek | R.I.P. …do motocrossového nebe odešla legenda legend +8 |
4.1.2024 | Článek | …takhle vypadali dobové originály od BMW pro Dakar 84, vítěz Herbert Scheck… 85 vítěz Gaston Rahier… 86 Gaston Rahier… 87 3.místo Gaston Rahier…, kdyby to někoho po letech ještě zajímalo +3 |