Komentáře
Nalezeno 22 záznamů
25.1.2022 | Článek | Stavím jen auta. Motorky sbírám hotové a pokud člověk chce propracované modely, tak jedině minichamps. Chci dokončit kompletního Valentina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
29.8.2021 | Deník | Díky ![]() |
11.6.2021 | Článek | Stačí měnit pravidelně olej a seřizovat ventily. Jinak je to skoro bezúdržbové. Servis si na tom uděláš doma sám v pohodě, takže náklady minimální |
27.8.2019 | Článek | Jak píše Dejf. Čekal jsem motorově taky víc. Já mám R6 2008 a s výfukem a kn filtrem jsme naladili 140 kobylek a omezovač v 17tis. Jinak je Daytona krásná o tom žadná ![]() |
30.1.2019 | Článek | Jezdím 4SR od roku 2010 a ten progres co udělali je opravdu velký. Měl jsem 2 konfekční kombinézy a 2 zakázkové. Nikdy jsem neměl s ničím problém, nemusel jsem nikdy nic reklamovat a když jsem potřeboval opravu po pádu, tak nebyl problém a během pár dní bylo opraveno. Co se týče rukavic, tak mám do zásoby nakoupené 96 Edition, to jsou nejlepší rukavice co jsem měl kdy na ruce. Jeden pár mi vydržel 4 roky a bez známky nějakého poškození. Proto jsem pohledal a našel jsem ještě někde poslední kousky mé velikosti a koupil je. ![]() |
29.1.2019 | Článek | martinka46 : Jak píše Gixer750. I ta nejlepší kombinéza tě nemusí zachránit, zvlášt při RR, kde je riziko smrtelného zranění vysoké. MotoGP se bohužel stalo úmrtí a tam by měly být TOP výrobci, takže házet vinu na výrobce kombinéz není fér. Jezdím ve 4SR od roku 2010 a vždy nejlpeší zkušenost a troufám si říct, že mi kombinéza zachránila nohu. +2 |
5.11.2018 | Článek | Já proti Ducati nic nemám. V serisu stavíme okruhovky a pokud chceš jezdit Ducati na okruhu (nemyslím hobíka kterej jede 2x za rok) tak do toho musíš nasypat obrovskej balík peněz aby to fungovalo. S origo elektronikou to nejde moc dohromady ![]() ![]() +1 |
5.11.2018 | Článek | Evidentně Farage ví o čem píšu 🙂 s tím člověkem co tyhle všechny Ducati vlastní, jsem jel celou sezónu, tak vím co s nima má. Ale jak koukám, tak ty to víš líp 🤔😀 the logic jak prase 🤦 |
5.11.2018 | Článek | Ducati jsou krásný o tom žádná, ale na okruh nebrat. Panigale 1299FE - na sezonu byla nová. Odjezdila necelý 3 okruhový dny a elekronika je úplně v prdeli. Nic na tý motorce nefunguje a tak jede v protect režimu... V půlce sezony pořídil V4 Speciale, která vydržela 2 okruhové dny a pak oděšlo řazení... Jediná co fungovala byla Panigale 1199R a tam prasknul karter při 3tis km, 848 která funguje pořád, protože to je asi jedinej držák, poctivý železo bez elektroniky. Shrnuto - Pořídíš 2 motorky, který s úpravama dají dohromady cca 3 míče, svezeš se na nich 5x a pak se poserou, tak musíš jezdit na "bábě" 848 +2 |
30.8.2018 | Článek | Koukám, že se tady z Vás v tom spousta vyzná a ví vše o celé situaci. Důvod proč nejede Hanika WSBK je ten, že si s panem "manažerem" Nossem diktovali podmínky. Tým po nich nechtěl žádné peníze a p. Noss diktovat co bude na motorce a na kombinézách za sponzory, barvy atd... Místo toho aby byli rádi, že nemusí přinést balík peněz a mohli jezdit WSBK, tak si vymýšlejí kraviny a to se pak nedivím, že se to Guandalinimu nelíbilo. Proto oslovil Kubu, který s nima zajezdil pěkně. Takže než začnete plivat na Kubu, jak si to udělal pro sebe, tak se zkuste o tom něco podrobně dozvědět. +1 |
13.10.2016 | Článek | Za mě palec nahoru ![]() ![]() +2 |
22.2.2015 | Článek | Je perfektní, ale 2009 - 2014 je ![]() |
28.6.2018 | Deník | Jojo Chápeš dobře. Jedu na drom 2x ročně, jinak silnce :) Díky ![]() |
10.10.2017 | Deník | Taky bych je uvítal, ale když nebyly tak smůla a nechat to zaplacený a nejezdit to se mi taky nechtělo :D |
10.11.2016 | Deník | Díky ![]() ![]() |