renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

dave_32

Offline: Dnes v 16:45 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 29
Město: Zvíkovské Podhradí
Lokalita: Písek Jihočes...
Pomohl: 8x
Založil témat: 28x
Napsal příspěvků: 134x
Body komentářů: 8 / 3
ID uživatele: 186524
Registrace: 20.5.2013

Adresa profilu:http://dave_32.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 22 záznamů

25.1.2022 Článek Stavím jen auta. Motorky sbírám hotové a pokud člověk chce propracované modely, tak jedině minichamps. Chci dokončit kompletního Valentina pak ještě mám jednu a tu samou vitrínu s různýma modelama MotoGP a WSBK.

29.8.2021 Deník Díky jo beru to tak, že to muselo jednou přijít a jsem rád, že to dopadlo jen takhle
11.6.2021 Článek Stačí měnit pravidelně olej a seřizovat ventily. Jinak je to skoro bezúdržbové. Servis si na tom uděláš doma sám v pohodě, takže náklady minimální
27.8.2019 Článek Jak píše Dejf. Čekal jsem motorově taky víc. Já mám R6 2008 a s výfukem a kn filtrem jsme naladili 140 kobylek a omezovač v 17tis. Jinak je Daytona krásná o tom žadná
30.1.2019 Článek Jezdím 4SR od roku 2010 a ten progres co udělali je opravdu velký. Měl jsem 2 konfekční kombinézy a 2 zakázkové. Nikdy jsem neměl s ničím problém, nemusel jsem nikdy nic reklamovat a když jsem potřeboval opravu po pádu, tak nebyl problém a během pár dní bylo opraveno. Co se týče rukavic, tak mám do zásoby nakoupené 96 Edition, to jsou nejlepší rukavice co jsem měl kdy na ruce. Jeden pár mi vydržel 4 roky a bez známky nějakého poškození. Proto jsem pohledal a našel jsem ještě někde poslední kousky mé velikosti a koupil je.
29.1.2019 Článek martinka46 : Jak píše Gixer750. I ta nejlepší kombinéza tě nemusí zachránit, zvlášt při RR, kde je riziko smrtelného zranění vysoké. MotoGP se bohužel stalo úmrtí a tam by měly být TOP výrobci, takže házet vinu na výrobce kombinéz není fér. Jezdím ve 4SR od roku 2010 a vždy nejlpeší zkušenost a troufám si říct, že mi kombinéza zachránila nohu.
+2 
5.11.2018 Článek Já proti Ducati nic nemám. V serisu stavíme okruhovky a pokud chceš jezdit Ducati na okruhu (nemyslím hobíka kterej jede 2x za rok) tak do toho musíš nasypat obrovskej balík peněz aby to fungovalo. S origo elektronikou to nejde moc dohromady Pokud si myslíš, že jsem pohádkář (nevím proč bych si to vymýšlel) tak jdi na ducati forum a hledej V4 řazení a uvidíš jaký kupě lidí odešlo řazení během cca prvním 1000km. Takže až budeš psát že jsem pohádkář zkus si zjistit jak fungujou origo Panigale na okruhu v plném zápřahu. První panigale fungovala skvěle, protože v ní nebyla elektronika na tak velký urovní, ale na nových je to průser. Odpoj na V4 přední světlo a už ti to hodí "závažnou" chybu v diagnostice, která ti po chvíli používání hodí motorku do nouzového režimu. Něco si okruhouvém ježdění a úpravě motorek na okruh zjisti a pak se ukaž Ano věřím a vím, že i Japonci se serou. Jsou to všechno jen stroje, jen u Ducati tomu musíš dát podstatně víc, než jen sundat kapoty, dát lamináty a hotovo.
+1 
5.11.2018 Článek Evidentně Farage ví o čem píšu 🙂 s tím člověkem co tyhle všechny Ducati vlastní, jsem jel celou sezónu, tak vím co s nima má. Ale jak koukám, tak ty to víš líp 🤔😀 the logic jak prase 🤦
5.11.2018 Článek Ducati jsou krásný o tom žádná, ale na okruh nebrat. Panigale 1299FE - na sezonu byla nová. Odjezdila necelý 3 okruhový dny a elekronika je úplně v prdeli. Nic na tý motorce nefunguje a tak jede v protect režimu... V půlce sezony pořídil V4 Speciale, která vydržela 2 okruhové dny a pak oděšlo řazení... Jediná co fungovala byla Panigale 1199R a tam prasknul karter při 3tis km, 848 která funguje pořád, protože to je asi jedinej držák, poctivý železo bez elektroniky. Shrnuto - Pořídíš 2 motorky, který s úpravama dají dohromady cca 3 míče, svezeš se na nich 5x a pak se poserou, tak musíš jezdit na "bábě" 848
+2 
30.8.2018 Článek Koukám, že se tady z Vás v tom spousta vyzná a ví vše o celé situaci. Důvod proč nejede Hanika WSBK je ten, že si s panem "manažerem" Nossem diktovali podmínky. Tým po nich nechtěl žádné peníze a p. Noss diktovat co bude na motorce a na kombinézách za sponzory, barvy atd... Místo toho aby byli rádi, že nemusí přinést balík peněz a mohli jezdit WSBK, tak si vymýšlejí kraviny a to se pak nedivím, že se to Guandalinimu nelíbilo. Proto oslovil Kubu, který s nima zajezdil pěkně. Takže než začnete plivat na Kubu, jak si to udělal pro sebe, tak se zkuste o tom něco podrobně dozvědět.
+1 
13.10.2016 Článek Za mě palec nahoru je pravda že designově se asi už jen tak nevyrovná předchozí generaci, ale ošklivý to pro mě neni. Holt se Rka povedly
+2 
22.2.2015 Článek Je perfektní, ale 2009 - 2014 je
28.6.2018 Deník Jojo Chápeš dobře. Jedu na drom 2x ročně, jinak silnce :) Díky
10.10.2017 Deník Taky bych je uvítal, ale když nebyly tak smůla a nechat to zaplacený a nejezdit to se mi taky nechtělo :D
10.11.2016 Deník Díky , snad ne, Ondra mi dost ukázal a pomohl, je možný, že kdybych měl kolem sebe stejně rychlý nebo rychlejší jezdce, tak by byl i nižší, ale v každým kole jsem někoho předjížděl ve stylu že radši počkám na jistotu než mu to tam poslat a nevědět co udělá. Příští rok to chci min pod 2:15
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist