renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

JwKS_Pavel

Offline: 23.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Osek
Lokalita: Teplice Ústecký
Pomohl: 34x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 314x
Body komentářů: 53 / 3
ID uživatele: 184678
Registrace: 26.4.2013

Adresa profilu:http://jwks_pavel.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 60 záznamů

15.4.2015 Článek prochio20: to by ten kopec musel bejt sakra dlouhej, abys tu převodovku udělal, ale v principu to chápeš správně - otáčíš-li něčím tlakově mazaným vnějším zdrojem a to něco nemažeš, tak to samozřejmě zničíš. Dvoutaktu bez čerpadla brzdění motorem moc nesvědčí, ale v běžný praxi bude těžko hledat tak dlohej kopec, abys motoru ublížil. Běžné zaklapnutí nemlže správně seřízenými 2T vadit. Osobně jsem na 2T sjížděl nejen Alpy, ale i Sierra Nevadu (z 3500 mnm) a Andy z pěti tisíc a motorem brzdil, protože brzdy měly i tak co dělat. Neuškodí motoru občas vrknout anebo vypnout zapalko a otevřít. V českejch podmínkách na to klidně zapomeň...
+3 
8.12.2014 Článek rrss: nový model je nový model, nikoliv patnáct let stará a na novou normu recyklovaná fusekle. To ad 1. K tomu duhýmu - a už ti někdo řekl, že cokoliv, co startuje minutu až dvě, je rozbitý nebo čínský? Nech si to spravit.
R66: vytvoř něco sám a zkus si dát záležet, aby to bylo česky. Vem si k ruce někoho, kdo věci trochu rozumí a o konstrukci někdy slyšel, protože ti vysvětlí, že srovnávat OII a Fa je hloupé. Znám lepší příklad. Rodiště outsourcingu? Atomobilový průmysl USA. Jeho stav? Kontra japonští výrobci... zbytek snad zmákneš sám.
25.11.2014 Článek Martin--GS: zdroj ok, beru. Takže výměna motoru? Předpokládám v záruce. Osobně naopak znám několik Uralů 750 s 40 - 70 tkm bez jakýchkoliv problémů s motorem. Sám jsem před deseti roky měl tu čest jednu 750 osobně dovézt po ose z Irbitu do ČR. Opět bez jediné závady s výjimkou vadného katu. Ve srovnání s mým 650 z roku 2000 je to jako Š105 vs. Octacvia. Nemyslím si proto, že je dnešní Ural horší než třeba Guzza před patnácti lety.
+1 
25.11.2014 Článek Martin--GS: vsadím se, že jsi Urala z posledních deseti let produkce ani neslyšel vrčet, natož abys měl osobní zkušenost. Přesně takhle vzniká lidová slovesnost: :...kámoš na srazu v Ga-Pa povídal..."
+1 -1
14.6.2014 Článek
24.2.2014 Článek LukynRR: Olympus PEN Lite EPL-5
Díky všem na gratulace a palce hore! Pavel
21.2.2014 Článek díky za gratulace i otázky v rozhovoru. těším se na případné osobní setkání.
pavel
11.2.2014 Článek Kniha je otázkou financí. Bude se to řešit. Nevím, proč mi systém opakovaně nedovolí napsat prosté a ničím se neproviňující sdělení tak, aby to mělo hlavu a patu...
11.2.2014 Článek Ahoj všem. Jawa právě zmizela na paletě v celním skladu Lufthansy v Buenos Aires a já čekám na letadlo do Panamy. Nerad bych dělal účet bez hostinskýho, ale v tuhle chvíli už můžu tak nějak předpokládat, že když to půjde podle plánu, jsme v pátek 14. po obědě na čáře v Pomezí u Chebu.
K otázkám:
myslel jsem, že by se dalo při troše štěstí žít na hodně místech, ale nějak jsem z toho vystřízlivěl. Ještě na tom nejsme tak špatně, abychom to museli vzdávat.
Rukavice mám nějaké goretexové na koulovačku ve Špindlu, ale snad nebude taková krůta.
Kniha je otázkou financí. Bude se řešit.
Jarda Šíma s 634 najezdil těch 100tkm. Ostatně jeho zkušenosti mě jen utvrdily v dobré volbě.
Přátelé, ahoj doma! Pavel
31.1.2014 Článek Ahoj a díky všem. Ještě to není doma a ještě není úplnej konec. Valím do Buenos, čtyřicítky vedra, denně 600 km 100-110 km/h. Třeba se ještě škarohlídi dočkají... V Buenos bych se rád setkal s lidmi kolem Jaw a pak očekávám ještě trochu taškařic kolem transportu do Evropy a kolem zimní motocyklovačky Německem. Následně bude na jaře motorce změřen výkon na brzdě, věc rozebrána, zhodnocena a zveřejněna. Takže ještě se nějakých pár řádků dočkáte. Díky a nashle doma. Pavel
+1 
23.1.2014 Článek Motorka bude na výstavě. Tam si jí každej může prohlídnout a vyfotit, jak chce. Pak půjde ještě na dvě výstavy a posléze na měření výkonu a na rozborku s dohledem, kde se všechno změří a vyhodnotí. Pro klid broukům pytlíkům, co z pohodlí teplého gauče všechno znaj a všude byli pětkrát - nebude to v továrně Jawy, aby byla zajištěna objektivnost. Samozřejmě, že je na motoru vidět, že do něj nikdo neleze, ale dokazovat to jednomu nebo dvěma, kteří si nikdy nepřiznají, že za 90% poruch takového strojku jako je Jawa může vždy řidič-mechanik, není ani kdy, ani proč. Jaksi mi chybí motiv, proč bych měl a) riskovat vlastní pověst a b) proč by měla Jawa (či kdokoliv jiný) lejt takový prachy do staré již nevyráběné motorky a posílat dodávky a ponky, mechaniky, týmy... Nebylo by pak lepší podvod udělat s novou 660? Neberu tyhle výplody dvou českých hlav vůbec vážně, ovšem vůči tomu starému železu mě to trochu mrzí. Myslím, že tahle motorka svoje už dokázala, a těší se na vás v Brně a v Blavě! Pavel
+2 
20.1.2014 Článek Edo, tak mě napadá, jestli ty nemáš s Vláďou Vysockým, který mě tu označil za podvodníka, náhodou dvojdomek? Nejlíp bude, když sedneš na vlastní motorku a přijedeš sem za mnou. Vezmeš to na Frankfurt, tam to dáš do letadla do Buenos a pak už jen rovně dolů po trojce. Trochu tam fouká a občas není silnice, ale to pro bavoráka nebude problém, ne? Lodí přes Magellanovu úžinu a jsi v Ohňové zemi, kde tady dřepím na zadku v Ushuaie a čekám, až nebude pět nad nulou a přestane lejt. Můžeš si tu ty doprovodný dodávky a ponky osobně prohlídnout a třeba se i svézt na té Jawě, co má v těle dneska včetně záběhu přes 48 000 km. Ale chápu, že nepřijedeš. Tak můžeš udělat ještě něco jednoduššího - kouknout na odkaz, co tu nad tebou umístil Penál. (díky, už jsem jim napsal) A jestli umíš aspoň slovíčko španělsky, koukni na Jawy tady v Argentině, co mají bez generálek najeto kolem 120 000 km... a třeba s holkou v sedle. Zadřená Jawa je totiž jen a pouze výsledkem nešikovných rukou, špatného nastavení a zacházení. Jistě, špatně se to poslouchá, ono je vždycky jednodušší to svést na výrobce.Pro mě je trochu smutné a příznačné zároveň, že celý svět mluví o starých Jawách s respektem, jen my doma na tím česky ohrnujeme nosy. Pak máme mít nějaké národní sebevědomí...
Na výstavě v Brně bude mít motorka své místo. To je pozvání i pro ostatní. Bratři Slováci jí uvidí o týden později v Blavě na stánku Motomagazínu. Zdravím vás z Konce světa. Pavel
+2 
16.1.2014 Článek Ahoj Sinnere, jen aby nedošlo k mylné představě, že v limitované sérii rybiček existují dvě stejná čísla. Kámoš se jmenuje Libor Z, ing, z Prušánek a dostal rybičky č 281 a 282, nikoliv 2x 281. Zdravím z Patagonie a všem díky za podporu!
Pavel
+1 
15.12.2013 Článek Ahoj chlapi, díky za reakce i za podporu. Pokud jde o web, občas je to tu s netem fakt mizerný, ale v tomhle případě jde typicky o lidský faktor. Já nemůžu dělat všecko a ten, kdo si v Čechách vzal na bedra články na webu na to prostě dlabe. Takže prosím o trpělivost, v TV máte naštěstí v tuhle dobu spoustu jiných hezčích pohádek Dělá se na nápravě. Kdyby se někomu chtělo dobrovolně přiložit ruku k dílu, tak prosím pište do SZ. Díky za pochopení. Pavel
11.12.2013 Článek Ahoj Vláďo, pěkný a nový gasy stále hezčí. Už mě svrběj dlaně - není dvoutakt jako dvoutakt... Pavel

TOPlist