Komentáře
Nalezeno 134 záznamů
7.1.2014 | Článek | V-strom 1000 těším se na něj na živo +3 |
4.12.2013 | Článek | Na tom kusu homologovanýho plechu může mít někdo takovej vejvar, že se divím, že to neni po obou stranách i na rovinkách +1 |
6.11.2013 | Článek | Jak to teda s huskou je? Nedávno bylo srdceryvne video, jak to zavírají. |
10.10.2013 | Článek | Já si myslím, že někdo od Hondy četl zdejší diskuze o bezpohlavních mrdkách a ještě nám ukážou zač je toho made in japan |
3.9.2013 | Článek | Proti gopro bez displeje je to docela cihlička http://actioncam-freestyle.de/actionpro-x7-vs-gopro-hero3-black-edition-abmessungen-mitohne-schutzgehause/ +1 |
21.6.2013 | Článek | Hodně štěstí A koukám, že asii jede horem, tak se snad nezaplete s nějakým šejkem a dokončí ve zdraví a v pořádku |
1.3.2013 | Článek | Jen aby z toho za chvíli nebyl kombík a tdi... +4 |
20.7.2012 | Článek | Zajímavý, že auta maj abs skoroa automaticky dost dlouho a nikoho to nevzrušuje...včetně imprez a lancerů co teprve až eu nakáže montovat do motorek airbagy btw: tahle diskuze je dost neobjektivní - ti, co se rozstříkli po smyku o auto nebo strom, tu výhody abs nepochválí |
15.5.2012 | Článek | Bazalka: až si ekoteroristi vyhrnou rukávy a budou se chtít do něčeho (benzínového) pustit, tak bude bitka a tyhle ekosračičky jim nacpeme do řiti |
22.2.2012 | Článek | motorbreath: Asi to bude i o počtu prodanejch Varanů. |
15.2.2012 | Článek | RenekD: čeče co ty děláš? čím se živíš? |
8.2.2012 | Článek | Vážení jedna prvních Ducati vypadala takto: http://old.ducaticlub.cz/Ducati/Zacatky/Cucciolo.jpg (4taktní jednoválec s ohv, automatickou převodovkou. neměla by spíš vyrábět toto? Dneska prostě nejde nějakej model "zakonzervovat" a vyrábět pořád dokola to samé a je dobře, že ducati má dost zákazníků aby zaplatila vývoj takovéhle překoňované bestie, protože to dokazuje, že dokáže držet krok s aktuální špičkou a bude možná mít dost peněz na ty retro bajky |
1.1.2012 | Článek | To Nori: je to asi jako píšeš ve svém popisu - první dny zklamání. Jel jsem na 1200gs nějakých 20km po mně známé silnici s jakonovým asfaltem a prostě jsem od toho čekal dokonalost vyčtenou z všech možných testů a recenzí. nic víc, nic míň |
1.1.2012 | Článek | Proč je zrovna tohle IKONA? Proslulá ovladatelnost je podle mě nepříjemné "padání" do náklonu následované citelným klouzáním předního kola, brzdy s posilovačem mají nečitelný nástup brzdného účinku, řazení je vskutku "traktorové" i ve srovnání s guzzi a motor s úžasně plochou křivkou momentu o nějakém tahu dává vědět snad jen jiným zvukem. |
11.11.2011 | Článek | Ten troj-výfuk okopírovali u FGR? |