Komentáře
Nalezeno 134 záznamů
15.12.2017 | Článek | p.a.t.r.i.k.7 tak ježdění na okruhu je především o tom hledat limity a honit desetiny, takže i každý gram se počítá. |
15.12.2017 | Článek | Já teda když kupoval byt, tak jsem se byl v tom místě několikrát během různých dnů v různých hodinách podívat, jestli tam není nějaká rušička. Počínání některých lidí je vskutku na úrovni expertního poradce novinářů |
8.11.2017 | Článek | V85 |
7.11.2017 | Článek | bledemon> To je supr, jak se ty 700ky a 800ky s váhou pod 200kg a výkonem kolem 70-80kobyl dostaly zase zpátky na úroveň Caponordu, Navigatoru a V-strom 1000 - 230kg/100 kobyl Ještě k tomu 15L nádrž...? |
19.10.2017 | Článek | Rado_> Píšeš M900 i.e. bez elektroniky, který má elektronicky řízené vstřikování paliva? +2 |
14.9.2017 | Článek | srsen600> Homologaci nemá žádné příslušenství jako ochranné plechy motorů, padací rámy, držáky kufrů nebo kufry samotné. Důvod je prostý. Podle nařízení EU to totiž není potřeba a platí jen obecný doporučení, že to nesmí přečnívat obrys motorky (délka, šířka výška) a nesmí to mít ostrý hrany +3 |
7.9.2017 | Článek | Když se točí motor na druhou stranu, tak kam se jim točí zadní kolo? Nebo tam mají o převod víc/míň? |
15.3.2017 | Článek | Mám tak trochu dojem, že se trestuhodně zapomnělo na litrová cendura z přelomu tisíciletí - Honda XL1000 Varadero, Aprilia Caponord 1000, Cagiva Navigator 1000 nebo i ten starší V-Strom 650/1000. Nejezdí jich zrovna málo a vzhledem ke stavu silnic byly celkem logickým nástupcem jak výkonem, objemem tak i váhou pro předchozí Afriku Twin nebo Supertenere. |
1.2.2017 | Článek | Funkce "Avoid main roads" je nativní pro všechny Garminy Jinak tento způsob umístění a používání navigace se mi fakt líbí |
6.11.2016 | Článek | esak: je rozdíl, jestli je z klokaní kůže (asi ta závodní), která má lepší vlastnosti, než hovězina. |
23.8.2016 | Článek | Na první pohled to vypadá jako cirkulárka Na druhý pohled to vypadá dost odflákle... |
4.5.2016 | Článek | Romanko a Viro a spol: docela by mě zajímalo, jestli jste už někdy volali záchranku někomu mobilem, nebo jste ho taky nechali chcípnout za městem jen proto, že je chlap a že dřív takový kraviny jako mobil s GPS nebyly? |
7.3.2016 | Článek | Tak tohle je hustý. Ten článek se dá chápat všeljak. Někdo tam vidí myšlenku: "Není třeba kupovat tuning věci za desetitisíce, stačí namazat řetěz.". Někdo to vidí tak, že majitel si měl víc pohlídat za co utrácí peníze, protože tuning obecně tak nějak funguje. Já tam vidím ještě jinou myšlenku: koupit si MT01 a řešit karbonovými a titanovými díly snížení váhy a úpravou jednotky zvýšení výkonu mi připadá jako úchylárna. Sice jsem na MTčku nikdy nejel a pokaždý, když jí vidím a slyším, tak si říkám, že to je kus pořádný motorky, ale určitě se najde řada lehčích a silnějších motorek btw: když se podíváte pořádně na grafy stage1 a finální stage2, tak nemůže být o tuZingu řeč. Průběh je daleko lepší... |
24.2.2016 | Článek | Supr článek Jen mě zaujala ta poznámka o spojce v Telátku. Opravdu funguje jako antihop? Já měl za to, že ten mechanismus v záběru spojku víc stlačuje, takže je pak menší ovládací síla na páčce? |
25.1.2016 | Článek | Pusťte si tohle video v čase 1:30 https://www.youtube.com/watch?v=DK57wPwGcKE Je tam zpomalenej záběr s ktmkou 1190 a je tam vidět, že se plasty kolem nádrže proti padákům taky hýbou. Míň, než ve videu s Duc, ale taky to byl menší skok. To zatřepání vidlice u Duc ale vypadá divně... |