renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

karf

Offline: 23.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Firma
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Mokré
Lokalita: České Budějov...
Pomohl: 76x
Založil témat: 86x
Napsal příspěvků: 10814x
Body komentářů: 54
ID uživatele: 1845
Registrace: 1.2.2008

Adresa profilu:http://karf.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 134 záznamů

15.12.2017 Článek p.a.t.r.i.k.7 tak ježdění na okruhu je především o tom hledat limity a honit desetiny, takže i každý gram se počítá.
15.12.2017 Článek Já teda když kupoval byt, tak jsem se byl v tom místě několikrát během různých dnů v různých hodinách podívat, jestli tam není nějaká rušička.
Počínání některých lidí je vskutku na úrovni expertního poradce novinářů
8.11.2017 Článek V85
7.11.2017 Článek bledemon> To je supr, jak se ty 700ky a 800ky s váhou pod 200kg a výkonem kolem 70-80kobyl dostaly zase zpátky na úroveň Caponordu, Navigatoru a V-strom 1000 - 230kg/100 kobyl

Ještě k tomu 15L nádrž...?
19.10.2017 Článek Rado_> Píšeš M900 i.e. bez elektroniky, který má elektronicky řízené vstřikování paliva?
+2 
14.9.2017 Článek srsen600> Homologaci nemá žádné příslušenství jako ochranné plechy motorů, padací rámy, držáky kufrů nebo kufry samotné. Důvod je prostý. Podle nařízení EU to totiž není potřeba a platí jen obecný doporučení, že to nesmí přečnívat obrys motorky (délka, šířka výška) a nesmí to mít ostrý hrany
+3 
7.9.2017 Článek Když se točí motor na druhou stranu, tak kam se jim točí zadní kolo? Nebo tam mají o převod víc/míň?
15.3.2017 Článek Mám tak trochu dojem, že se trestuhodně zapomnělo na litrová cendura z přelomu tisíciletí - Honda XL1000 Varadero, Aprilia Caponord 1000, Cagiva Navigator 1000 nebo i ten starší V-Strom 650/1000. Nejezdí jich zrovna málo a vzhledem ke stavu silnic byly celkem logickým nástupcem jak výkonem, objemem tak i váhou pro předchozí Afriku Twin nebo Supertenere.
1.2.2017 Článek Funkce "Avoid main roads" je nativní pro všechny Garminy
Jinak tento způsob umístění a používání navigace se mi fakt líbí
6.11.2016 Článek esak: je rozdíl, jestli je z klokaní kůže (asi ta závodní), která má lepší vlastnosti, než hovězina.
23.8.2016 Článek
Na první pohled to vypadá jako cirkulárka
Na druhý pohled to vypadá dost odflákle...
4.5.2016 Článek Romanko a Viro a spol: docela by mě zajímalo, jestli jste už někdy volali záchranku někomu mobilem, nebo jste ho taky nechali chcípnout za městem jen proto, že je chlap a že dřív takový kraviny jako mobil s GPS nebyly?
7.3.2016 Článek Tak tohle je hustý. Ten článek se dá chápat všeljak. Někdo tam vidí myšlenku: "Není třeba kupovat tuning věci za desetitisíce, stačí namazat řetěz.". Někdo to vidí tak, že majitel si měl víc pohlídat za co utrácí peníze, protože tuning obecně tak nějak funguje. Já tam vidím ještě jinou myšlenku: koupit si MT01 a řešit karbonovými a titanovými díly snížení váhy a úpravou jednotky zvýšení výkonu mi připadá jako úchylárna. Sice jsem na MTčku nikdy nejel a pokaždý, když jí vidím a slyším, tak si říkám, že to je kus pořádný motorky, ale určitě se najde řada lehčích a silnějších motorek

btw: když se podíváte pořádně na grafy stage1 a finální stage2, tak nemůže být o tuZingu řeč. Průběh je daleko lepší...
24.2.2016 Článek Supr článek
Jen mě zaujala ta poznámka o spojce v Telátku. Opravdu funguje jako antihop? Já měl za to, že ten mechanismus v záběru spojku víc stlačuje, takže je pak menší ovládací síla na páčce?
25.1.2016 Článek Pusťte si tohle video v čase 1:30
https://www.youtube.com/watch?v=DK57wPwGcKE
Je tam zpomalenej záběr s ktmkou 1190 a je tam vidět, že se plasty kolem nádrže proti padákům taky hýbou. Míň, než ve videu s Duc, ale taky to byl menší skok.
To zatřepání vidlice u Duc ale vypadá divně...

TOPlist