Komentáře
Nalezeno 134 záznamů
8.11.2018 | Článek | Mně teda fascinuje jedna věc. Byly tady vedle silničnějších cendur 1200gsa, xt1200st třeba 1190r jako nejterénější cenduro. Přišly 1090r a Afrika a kritika zní, že jsou těžké, mají mizerné plasty, blbý přístup ke vzducháči (což teda chápu) a jsou osázené zbytečnou elektronikou. Váha 208kg suchá vs 100 resp 130 koní. Pro srovnání ta stařičká afrika 750 má 60koní při stejné váze. Stařičká 750 tenere měla 68koní a suchou 203. Teď je tu motorka se suchou váhou o 15 a víc kg dole. 189kg! S 95 kobylama! Upřímně vůbec nechápu, co ještě chcete. Karbonovej rám a kyvku? Ještě víc odlehčit motor? Vilemx: mrkni na tu motorku ze předu. Vždyť má kapoty kolem vidlí krásně široký, takže kolena jsou schovaný. Nádrž taky dost pokreje. Plexi je nízky. Jasně. Ale to snadno vyměníš za nějaký autobusácký sklo v nadsázce. +1 |
7.11.2018 | Článek | Tak to je velká paráda Ochrana před větrem je řešitelná. V nabídce maj větší plégo. Nádrže evidentně mají přišroubovaný slajdr, jako je to na 950/990. Za mě hodně dobrá náhrada! |
6.11.2018 | Článek | Co přesně je na té Tenerce tragické třeba ve srovnání s 660kou?? Váha? O 3.5kg níž takže s menší nádrží docela plichta. Výkon? 20kW navrch. Zdvihy? Má stejný, ale tužší USD vidle. Svítit bude určitě líp. Sedlo má o fous níž. Kola standard 21/18. Dvouválec. Třeba se jí nebude sypat převodovka... Sice jim to trvalo deset let, ale udělali prostě update staré 660ky. +1 |
25.10.2018 | Článek | jaro27: vždycky se bude tahat líp 130kg motorka, než 230kg. To nezpochybňuju. Na druhou stranu se tu bavíme o motorkách a o tom, že na nich jezdíme. Ostatně i bazin. psal o poježdění, nikoliv o nošení motorky pod paží nějakou džunglí. To je pak lepší vzít spíš dobrou krosnu, než motorku. Spíš jsem tím chtěl říct, že v posloupnosti R1200gsa -> LC8 -> XTZ660 -> 690 můžeš váhou jít spíš do crf250rally, než do nějaké historie s podvozkem, který je prostě za zenitem jak fungováním, tak parametrama. |
25.10.2018 | Článek | bazin. Já si teda nejsem úplně jistej, co myslíš pod pojmem "pojezdit s prstem v nose" u motorky s tak prehistorickým podvozkem, jako má to SL-ko. Zdvihy tipuju na 95mm. S tím musí být vskutku pošušňání jet po polní cestě, natož řešit něco složitějšího. Nemluvě o tom, když chceš ujet pár stovek kilometrů a ještě si sebou nabalit věci na spaní. Kvality těhle historických podvozků jsou vidět třeba na závodech hoby motokrosů/veteránů. Každej je hrdej na svojí čízu, ale má tam centrál a vidle z nějaký novější kačeny, který mají životnost, dají se servisovat a hlavně fungujou. Já na tý 700tenere teda nejel, ale věřím, že to bude skvělá motorka a nástup motorek jako CRF1000, 790Adventure a 700Tenere je supr. |
24.10.2018 | Článek | Frankie: jestli bude mít 220kg, tak je to k ničemu, když 1090r adv má suchou 207kg a stará lc8 950/990 taky. Tohle musí mít maximálně 180-190kg s plnou nádrží! |
23.10.2018 | Článek | Skoro bych řekl, že sbírka z hradu Kámen by měla slušnou šanci na úspěch Ale každopádně r.e.s.t.e.k.p. za tu prácičku |
1.8.2018 | Článek | Vzpomeňte si na Porsche Panamera a Cayenne. Díky těmto modelům může dál Porsche vyrábět auta jako GT3, 918 a další. Ono firmu neuživí vzpomínky internetových čtenářů... +2 |
6.6.2018 | Článek | filousb: chápat psaný text asi moc neumíš |
22.3.2018 | Článek | Mně ta motorka prostě nesedí. Má divný proporce. Je taková nízká, protáhlá. Místo pro řidiče je utopené a obklíčené z obou stran a chybí tomu typická silueta vyššího plexi a přední ochranné kapoty. Navíc váha je tuším 230kg? |
15.3.2018 | Článek | Motorka je to pěkný na fotkách i v reálu se na ní dobře sedí. Docela jsem o ní uvažoval na krátkou pauzu mezi KLV a současnou motorkou na naučení v terénu. Jen je docela škoda, že když člověk pošle do Hondy mejl s žádostí o zkušební jízdu, tak mu odepíšou, že se má podívat na videa na internetu a nabídnou úvěr -1 |
26.2.2018 | Článek | Ono by asi bylo záhodno si uvědomit, která že to motorka je ta pravá pro ty pravý chlapy. Kdysi byla motorka kozí dech s pár koňma co nadělala víc kraválu a kouře a sežrala víc oleje, než benzínu. S vývojem sériové výroby, vyspělejší konstrukce a přesnosti výroby se mohly začít dělat lehčí a tužší rámy a výkonější motory. Dospělo to do stavu neřízených střel jako TL-1000S. No a teď frčí vývoj elektroniky, tak logicky dostávají motorky ESA, skyhook a podobný fíčurky na straně pohodlí a inteligentní management na straně motoru a bezpečnosti. Ale vemte si, kdo z vás by chtěl kočírovat 150 kobyl na tvrdejch pryžích, uskákaným podvozku s kroutícím se rámem a ještě řešit, že se to na cestě posere? Asi nikdo. Jde to tak nějak ruku v ruce spolu. +3 |
20.2.2018 | Článek | Je úpně jedno, jestli je to yamaha, honda nebo ducati, ale pohled na tyhle motorky, kde se řeší každý gram, prostě potěší To je prostě nádhera! +2 |
8.2.2018 | Článek | McAntos> Je pravda, že rám u Hondy je kolíbkovej, což je taková enduroklasika. Předpokládám, že šusplech je šroubovanej přímo na něj, což je fakt plus třeba proti řešením, co má tiger 800 nebo f800. Na druhou stranu, jestli to má 1090 stejně jako starší 990, tak rám ve stylu dakar motorek s oporou šusplechu pomocným rámem vpředu a vzadu přímo do rámu je taky super řešení. Co se přepákování týče - tam nevidím problém jeho absence. Prostorově je to úspornější. Je fakt, že jsou pak větší nároky na jednotku centrálu, ale u KTM je na chování vidět, že přepáčko fakt nepotřebuje. Ale kecám jen podle fotek, protože půjčit si Afriku nebo cokoliv jinýho u zastoupení v budějkách je voser |
7.2.2018 | Článek | Podle mě je docela škoda, že Afrika nezůstala u objemu 750 kubíků. S novou technikou, lehčí. Byla by to opravdu edvenčr motorka a konkurence yamaze t7 a nové ktm 790adv a nebo tigroj a f800/850gs. Cestovní enduro s litrovým motorem mohli reinkarnovat z Varadera. +3 -1 |