bmw_renocar_srpen



PROFIL UŽIVATELE

karf

Offline: Včera v 22:18 Hlavní stránka sekce

Skupina: Firma
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: České Budějovice 1
Lokalita: České Budějov...
Pomohl: 76x
Založil témat: 86x
Napsal příspěvků: 10793x
Body komentářů: 50
ID uživatele: 1845
Registrace: 1.2.2008

Adresa profilu:http://karf.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 131 záznamů

30.1.2022 Článek Měl jsem Cagivu Raptor, pak vstrom/KLV1000. Teď mám lc8 990. Asi by to chtělo ještě vtr sp a duc 999
22.11.2021 Článek Výrobci DRŽÁKů telefonů oceňují 12mm hrazdu
5.2.2021 Článek Za mě je hlavně super, že Hayabusa stále žije. Kupce si najde.
+4 
11.6.2020 Článek Chválím za ty modelové situace s malůvkami křižovatek.
Ještě bych doporučil rozebrat pojem rychlosti. Je SMRTELNĚ důležité mít co nejmenší rozdíl rychlosti vůči všemu, co může ublížit tzn. při předjíždění auta i ubrat na rozdíl třeba 20-30km/h. Stejné při objíždění auta u krajnice - kdykoliv to může vzít napříč. Stejné u auta odbočujícího vlevo - kdykoliv mu rupne v bedně a vrátí se. Stejné ve městě kolem řady aut. Prostě rozdíl rychlosti musí být co nejmenší.
+7 
5.1.2020 Článek Tohle je prostě úplně špatná cesta. Ten přístup vůbec není managerský, ale stupidní. Pokud má být cíl snížit emise co2, tak proč to dělat u motorek. Proč to dělat u aut? Jsou jiné obory a lidské činnosti, kde jsou emise co2 podstatně větší a kde se dá uspořit výrazně levněji. Pokud má být cíl snížení škodlivých emisí, tak benzínový motor s katalyzátorem je snad už dost čistý, ne?
+1 
27.9.2019 Článek Motor je tam pěkně schovanej a krytej rámem, ale ta baterka tam nedává smysl
25.7.2019 Článek No nechci bejt zrovna škarohlíd, ale třeba s nima číňani zametou podobně jako Claudio Castiglioni s ČZ
6.6.2019 Článek Co se týče toho zvedání, tak jsou asi tak tři případy. Jezdec/jezdkyně střízlík, kteří nezvednou ani 100kilovou krosku, protože neví jak. Normální jezdec/jezdkyně, kterým když to spadne (poprvé třeba), tak jsou z toho tak vyplesklí a napumpovaní adrenalínem, že zvednou motorku levou zadní. Padavky - kterým to padá furt, tak si dají v klidu cigárko, fotku a pak to nějak zvednou
25.4.2019 Článek Mig_35> Kdyby před 100lety dostala elektrika přednost před auty se spalováky a dneska bysme zjistili, že můžeme těžit ropu a jezdit na ní, tak by ty argumenty vypadaly ale dost podobně - bude se tahat z velkých hloubek, budou se stavět ropné plošiny a plundrovat oceány a bude se to tahat přes půl světa velkými tankery, které pak nádrže vypláchnou mořskou vodou... taky to nezní moc čistě a nóbl.
Nicméně je fakt, že by se měly všechny činnosti hodnotit tak nějak celkově a né jen "auto ve městě nesmrdí", když už nám jde o bohulibou záchranu planety. Je to vlastně strašně pokrytecký. Kdyby nám řekli: "Ve městě se bude krásně dýchat, protože tam nebudou smrdět auta.", tak to zní o dost lépe a uvěřitelněji. Jenomže se pak zase přijde na to, že i ten elektromobil odsypává hromádky prachu z brzd a pneumatik a že stejně prach na silnici rozdmýchává do okolí. Je na tom vidět prostě odporná politika v plný nahotě - vyhrává největší křikloun přestože argumenty jsou na vážkách na všech stranách.
-1
11.2.2019 Článek
Škoda, že ve srovnání chybí crf250rally
+1 
21.1.2019 Článek Anti: v čem konkrétně se v-strom přibližuje gsu? Myslíš tím zobákem, který měl první DR-BIG? Dlouho před gs?
+4 
8.11.2018 Článek jaro27> tak já jsem zrovna sjel všech 9 dílů jeho putování přes Pamír a přišlo mi, že akorát v jednom místě se hrabal někde v písku a pak přejížděl v údolí Bartang nějaký sesuv, jinak by vše úplně normálně projel na čemkoliv jiném a dost možná i těžším. Nechci tvrdit, že neumí jezdit, ale ono je to dost často prostě jen o rukách. Co někdo bere jako krizovku a je rád za lehkou motorku a potenciálně snadné zvedání, jiný prostě přejede.
8.11.2018 Článek Mně teda fascinuje jedna věc. Byly tady vedle silničnějších cendur 1200gsa, xt1200st třeba 1190r jako nejterénější cenduro. Přišly 1090r a Afrika a kritika zní, že jsou těžké, mají mizerné plasty, blbý přístup ke vzducháči (což teda chápu) a jsou osázené zbytečnou elektronikou. Váha 208kg suchá vs 100 resp 130 koní. Pro srovnání ta stařičká afrika 750 má 60koní při stejné váze. Stařičká 750 tenere měla 68koní a suchou 203.
Teď je tu motorka se suchou váhou o 15 a víc kg dole. 189kg! S 95 kobylama! Upřímně vůbec nechápu, co ještě chcete. Karbonovej rám a kyvku? Ještě víc odlehčit motor?
Vilemx: mrkni na tu motorku ze předu. Vždyť má kapoty kolem vidlí krásně široký, takže kolena jsou schovaný. Nádrž taky dost pokreje. Plexi je nízky. Jasně. Ale to snadno vyměníš za nějaký autobusácký sklo v nadsázce.
+1 
7.11.2018 Článek Tak to je velká paráda
Ochrana před větrem je řešitelná. V nabídce maj větší plégo. Nádrže evidentně mají přišroubovaný slajdr, jako je to na 950/990. Za mě hodně dobrá náhrada!
6.11.2018 Článek Co přesně je na té Tenerce tragické třeba ve srovnání s 660kou?? Váha? O 3.5kg níž takže s menší nádrží docela plichta. Výkon? 20kW navrch. Zdvihy? Má stejný, ale tužší USD vidle. Svítit bude určitě líp. Sedlo má o fous níž. Kola standard 21/18. Dvouválec. Třeba se jí nebude sypat převodovka...
Sice jim to trvalo deset let, ale udělali prostě update staré 660ky.
+1 
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8... 9
Následující

TOPlist