Komentáře
Nalezeno 134 záznamů
26.4.2023 | Článek | Natankování za hodinu je fofr = no tak díky za snahu +4 -1 |
21.3.2023 | Článek | Co je špatného na LED světlech? Jízda na motorce je o svobodě a tak díky světlům, které SVÍTÍ, nemusíš domu jak malej kluk než bude tma a bude chodit klekánice. |
14.3.2023 | Článek | Krásná práce!! A průhledný kryt spojky +1 |
30.1.2022 | Článek | Měl jsem Cagivu Raptor, pak vstrom/KLV1000. Teď mám lc8 990. Asi by to chtělo ještě vtr sp a duc 999 |
22.11.2021 | Článek | Výrobci DRŽÁKů telefonů oceňují 12mm hrazdu |
5.2.2021 | Článek | Za mě je hlavně super, že Hayabusa stále žije. Kupce si najde. +4 |
11.6.2020 | Článek | Chválím za ty modelové situace s malůvkami křižovatek. Ještě bych doporučil rozebrat pojem rychlosti. Je SMRTELNĚ důležité mít co nejmenší rozdíl rychlosti vůči všemu, co může ublížit tzn. při předjíždění auta i ubrat na rozdíl třeba 20-30km/h. Stejné při objíždění auta u krajnice - kdykoliv to může vzít napříč. Stejné u auta odbočujícího vlevo - kdykoliv mu rupne v bedně a vrátí se. Stejné ve městě kolem řady aut. Prostě rozdíl rychlosti musí být co nejmenší. +7 |
5.1.2020 | Článek | Tohle je prostě úplně špatná cesta. Ten přístup vůbec není managerský, ale stupidní. Pokud má být cíl snížit emise co2, tak proč to dělat u motorek. Proč to dělat u aut? Jsou jiné obory a lidské činnosti, kde jsou emise co2 podstatně větší a kde se dá uspořit výrazně levněji. Pokud má být cíl snížení škodlivých emisí, tak benzínový motor s katalyzátorem je snad už dost čistý, ne? +1 |
27.9.2019 | Článek | Motor je tam pěkně schovanej a krytej rámem, ale ta baterka tam nedává smysl |
25.7.2019 | Článek | No nechci bejt zrovna škarohlíd, ale třeba s nima číňani zametou podobně jako Claudio Castiglioni s ČZ |
6.6.2019 | Článek | Co se týče toho zvedání, tak jsou asi tak tři případy. Jezdec/jezdkyně střízlík, kteří nezvednou ani 100kilovou krosku, protože neví jak. Normální jezdec/jezdkyně, kterým když to spadne (poprvé třeba), tak jsou z toho tak vyplesklí a napumpovaní adrenalínem, že zvednou motorku levou zadní. Padavky - kterým to padá furt, tak si dají v klidu cigárko, fotku a pak to nějak zvednou |
25.4.2019 | Článek | Mig_35> Kdyby před 100lety dostala elektrika přednost před auty se spalováky a dneska bysme zjistili, že můžeme těžit ropu a jezdit na ní, tak by ty argumenty vypadaly ale dost podobně - bude se tahat z velkých hloubek, budou se stavět ropné plošiny a plundrovat oceány a bude se to tahat přes půl světa velkými tankery, které pak nádrže vypláchnou mořskou vodou... taky to nezní moc čistě a nóbl. Nicméně je fakt, že by se měly všechny činnosti hodnotit tak nějak celkově a né jen "auto ve městě nesmrdí", když už nám jde o bohulibou záchranu planety. Je to vlastně strašně pokrytecký. Kdyby nám řekli: "Ve městě se bude krásně dýchat, protože tam nebudou smrdět auta.", tak to zní o dost lépe a uvěřitelněji. Jenomže se pak zase přijde na to, že i ten elektromobil odsypává hromádky prachu z brzd a pneumatik a že stejně prach na silnici rozdmýchává do okolí. Je na tom vidět prostě odporná politika v plný nahotě - vyhrává největší křikloun přestože argumenty jsou na vážkách na všech stranách. -1 |
11.2.2019 | Článek | Škoda, že ve srovnání chybí crf250rally +1 |
21.1.2019 | Článek | Anti: v čem konkrétně se v-strom přibližuje gsu? Myslíš tím zobákem, který měl první DR-BIG? Dlouho před gs? +4 |
8.11.2018 | Článek | jaro27> tak já jsem zrovna sjel všech 9 dílů jeho putování přes Pamír a přišlo mi, že akorát v jednom místě se hrabal někde v písku a pak přejížděl v údolí Bartang nějaký sesuv, jinak by vše úplně normálně projel na čemkoliv jiném a dost možná i těžším. Nechci tvrdit, že neumí jezdit, ale ono je to dost často prostě jen o rukách. Co někdo bere jako krizovku a je rád za lehkou motorku a potenciálně snadné zvedání, jiný prostě přejede. |