Komentáře
Nalezeno 23 záznamů
2.7.2022 | Článek | Měl bych několik otázek .. eleltromotorka je pěkná, hmotnost taky (sarkasmus), cena bude určitě "lidovka", ale co už. Zatím mně a asi každého, kdo by si něco takového chtěl pořídit, bude zajímat: 1. Kolik km v závodním tempu ujede + počítejme 1 kolo na start a jedno kolo do cíle 2. Jakou infrastrukturu bude potřebovat např. jedna v paddocku a jakou deset nebo dvacet, pokud bych chtěl vyjet např. 3x za den - ráno mám nabito, ideálně v 9 vyjedu, za půl hodiny jsem zpět a chtěl bych třeba za 2 hodiny znovu - třeba ve 12 - a pak např. ve tři odpoledne znovu. Asi bych si to pro jedno použití denně nepořizoval, i kdybych na to teoreticky měl. Podle toho co je v článku, tak jedna elektromotorka v ideálním případě potřebuje na 380V cca 60A jistič. Dokáže mi někdo odpovědět? Děkuji. +2 |
31.1.2022 | Článek uživatele | Ještě jsem zapomněl dodat - CorteCosso jsem jezdil na ČZ .. a byly skvělý. Dvojitý pružiny, nádobky na hadicích (nikoli integrovaný v těle tlumiče. Nemuselo se na ně vůbec sáhnout a fungovaly. |
31.1.2022 | Článek uživatele | Tak tohle je článek .. v sedmdesátých letech jsem jezdil motokros a motorky Maico byly legendou - v záplavě ČZ se nedaly přehlédnout. Nádherný kus historie. Díky moc. |
18.4.2018 | Článek | ad Kandelábr - jenže ono to bylo v jedné z nejrychlejších a možná nejrychlejší zatáčce číslo 10 na výjezdu. |
18.8.2017 | Článek | Na trati místy stojí voda - hlavně kolem obrubníků .. Stále se neví kdy se pojede. |
8.7.2016 | Článek | Ad Motofighter .. asi budeš velkým odborníkem a máš dobrý kontakty v Milwaukee boxu. Nebo jsi typický závistivý čecháček který by si měl vypláchnout hubu. Pokud bys navštívil alespoň jeden ze závodů na vlastní oči - a ne jen papouškoval hloupý pivní řeči sobě podobných - docela by ti sklaplo. Bohužel je zrovna u nás velice v módě plivat kolem sebe špínu místo toho abys byl hrdý na to že máme piloty na světové úrovni. A jiní tam nejezdí - to jen kdyby se ti náhodou chtělo zase napsat nějakou "českou myšlenku". Jo .. a nestyď se a uveřejni svůj profil. +7 |
11.5.2015 | Článek | Ad "dejf" .. 34 rozumím, ale kdo je 29 ? Nemělo to náhodou být 69 ? |
21.7.2014 | Článek | Po delší době mi to nedá a zapojím se .. souhlasím s komentářem "gunx" .. ostatně odezva na jeho příspěvek hovoří za vše. Článek se mi vcelku líbí a dal určitě spoustu práce. Chtěl bych na druhou stranu za sebe autorovi připomenout základní parametr pro spalování v jakémkoliv benzínovém spalovacím motoru - nikdy, opravdu "NIKDY" za běžného provozu a režimu v motoru směs NEDETONUJE. Po zážehu zapalovací svíčkou pravidelně prohořívá v kulových vrstvách. Detonace je krajně nežádoucí - směs shoří najednou v celém objemu a teplota a tlak ve spalovacím prostoru motoru narostou natolik, že za velmi krátkou dobu (někdy i vteřin) dojde k vážnému poškození. Ostatně starší ročníky známé a charakteristické "cvrlikání" pamatují. O problematice se dá diskutovat donekonečna, ale pokud je to možné, nepoužívejme nesprávné termíny a popisy. |
14.1.2014 | Článek | Ad DutchTT v 08:08 - Fogartyho stáj jezdila motocykly Petronas - motocykly Modenas jezdila Robertsova stáj v GP. A mimochodem - byly to valice zajímavé stroje - technicky i vzhledem. Jen ten úspěch se nedostavil Hezký den +2 |
13.1.2014 | Článek | Jen drobná připomínka k závěrečnému odstavci - Iddon neskončil celkově třetí, ale patnáctý s 45 body, třetí celkově skončil Fabien Foret se 140 body. +3 |
13.5.2013 | Článek | Na monze to není 280 ale 330 .. jen pro ilustraci. A to je něco přes 90 metrů za vteřinu. |
15.4.2013 | Článek | Ivan má pravdu .. není to žádná legrace dojít si pro body. Jen připomínám pro všechny - Panigale byla na Slovensku někdy v únoru a připravit ji na závod je obrovská práce. Uvědomte si, že tým Barni jezdil Panigale už loni. A SK Energy tým jel s Panigale první závod. Tady zaslouží velký potlesk nejen Ondra, ale i celý tým techniků a mechaniků. Kdo neviděl odstrojenou Panigale, nedokáže si to vůbec představit. S loňskou motorkou má společný snad jen dva válce do V. Všechno nový, jinak, složitěji .. Ondra by mohl povídat. |
13.4.2013 | Článek | Zkrátit kývačku o 10 centimetrů, postavit to trošku radikálnější - delší nádrž a sedlo víc dozadu a je to závoďák ze 70tých let. Tehdy to bylo tak postavený, že jinak než téměř vleže na nádrži se na řídítka nedosáhlo. Ale rozumím tomu že se na téhle motorce musí jezdit a ne jen půl hodiny spěchat do cíle. Až po sedlo se mi líbí moc .. ta zadní část je také na můj vkus až příliš obnažená. Takhle to tehdy nebylo. Na druhou stranu to asi nebyla přestavba drahá a obtížná. Skoro jako v garáži Ale celkově se mi líbí. Motorka pro radost. +1 |
29.12.2012 | Článek | Jj .. ustál Mám celou sérii, ale tenhle snímek s oběma koly ve vzduchu je nejlepší. |
24.12.2012 | Článek | Nene Tu fotku jsem tam dal schválně, ale bohužel při tak malým rozlišení to není moc vidět .. Startovní číslo 69, na kapotě Svitok a na plexi Busso (Bussolotti). |