PROFIL UŽIVATELE

Maxipes_Fík

Online Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 53
Město: Pňovice
Lokalita: Olomouc Olomo...
Pomohl: 11x
Založil témat: 8x
Napsal příspěvků: 403x
ID uživatele: 176512
Registrace: 28.11.2012

Adresa profilu:http://maxipes_fik.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře k článkům
Nalezeno 12 záznamů

25.5.2018 Vespa a volný pád ze 4000 m. n. m. To by mě zajímalo, kdo si do toho textu přidal blábol o "silách překonávajících 6G", při volném pádu?, při tom se překonává pouze průvan o rychlosti 200 až 300 km/h, podle odporu vzduchu (polohy) padajícího těla, nějaké přetížení nastane při otvírání padáku a při přistání nebo dopadu na zem.
+1 
1.4.2018 Připravte se na letní vedra a pořiďte si klimatizaci To je fajn, ale asi bych to užil jen v zimě, když stoupne teplota nad 10°C tak jde vyklápěčka do skříně a na hlavu otevřená přilba a na ní by to asi moc nefungovalo
22.10.2017 CrossHelmet X1 – všechno v jednom škopku Taková hnusná přilba a tak krásná slečna, to jsou kontrasty
+1 
7.9.2017 Vespa GTS 300ie Super Autor asi testoval nějaký jiný skůtr než je na fotkách, protože by jinak nemohl psát o LED světlometu, když je jasně vidět ve světlometu žárovka H4 nebo HS1
5.7.2017 BMW uvádí na trh nejmenší GS. Známe cenu Přemýšlím o "hlavě motoru otočené o 180 stupňů" a doufám, že ji budou montovat přesně tak, jak to konstruktér navrhl, protože kdyby hlavu motoru nějakej čiňan namontoval o 180 stupňů opačně (pokud by to vůbec šlo), tak by to určitě nefungovalo
26.4.2017 Elektrobike od Porsche? To sedlo bude asi skoro stejně pohodlné, jako mají sedla pumpičkáři
8.12.2016 Kůže nebo textil ? – voděodolnost oblečení Nevím co máš přesně na mysli termínem "fyzikálně nevzdělaný člověk", ale to, že molekula vody a molekula vodní páry je rozhodně totéž se určitě probírá a i dříve probíralo v učivu základní (dříve základní devítileté) školy.
8.12.2016 Kůže nebo textil ? – voděodolnost oblečení To mě teda hodně rozesmálo, ty různě velké molekuly vody, to psal asi nějaký vědec
+3 
3.1.2016 Na fichtlech po Balkánu konečně někdo, kdo si hezky užil cestu a nejel na Balkán dělat generálku na fichtlu
29.5.2015 Na Pinckoj mezi Skoty 2013 Otvory pro ložiska v karterech se nemůžou roztáhnout stářím ani zátěží (to snad ani kdyby se s tím jezdilo na nitrometan), ale jedině montáží nějakých čínských, ruských nebo polských ložisek nesplňujících normalizované rozměry nebo neodbornou montáží ložisek, já jsem vždycky kartery nahřál na elektrické plotýnce a ložiska dal do ledničky na led, stačilo lehké klepnutí a ložisko bylo nadoraz na místě. Nenazývej ty stroje mopedy, jsou to malé motocykly, mohly by se urazit.
28.5.2015 Na Pinckoj mezi Skoty 2013 Krťouz
asi na tom něco bude, jestli se dnes dostanou jen nějaké polské nebo čínské náhradní díly, tak je to bída, tenkrát se prodávaly jen originální díly sice ne české, ale československé, vyráběné v Považské Bystrici, asi byly kvalitnější, třeba píst za 18 Kč, kroužky řádově za jednotky korun, komplet válec 190 Kčs, ale zrovna ten sekundární řetěz nevydržel o moc víc než těch 5000 km i tenkrát i přes to, že jsem ho poctivě vařil v tuku A00 a pak to pěkně mlaskalo. Ale toho pařeza jsem vytáhl ze sklepa po tátovi a byl tenkrát starý buď 23 nebo 27 let, už to nevím přesně, i přes to mně nikdy nezklamal a vždy jsem dojel do cíle i zpět. Motor měl předělanej na nulapětku, výfuk byl z mopedu Stadion, pod sedlem byla druhá nádrž na 3,5 l a jezdil jak drak. Myslel jsem, že si tady všichni tykají, věk je jen číslo, normální chlap je duší kluk až do smrti, jen si kupuje dražší hračky. Nemyslel jsem, že Vaše stroje jsou šroty jako šroty, ale že se jim nejspíš nevěnuje potřebná péče doma a pak se to musí řešit na cestě a zbytečně to zdržuje a mít ruce pořád černé jak nějaký mechoš z ČSAD, tak že to pak nejde ani umýt, na takovém pěkném výletě do ciziny, to by mně asi dost sralo.
Ty ojniční oka máš na mysli, ty na pístní čep?, tak to už tenkrát prodávali ty bronzový pouzdra s vnějším průměrem mimo toleranci, takže v ojnici pořádně nedržela, bylo potřeba si vytočit na soustruhu (nebo nechat udělat) z kvalitního bronzu pouzdro, tak aby v ojnici drželo, nesmělo se to přehnat, aby oko ojnice nepuklo při nalisování pouzdra, vnitřek se potom vystružil stavitelným výstružníkem, aby tam šel pístní čep pěkně suvně a nějakou dobu to vydrželo.
27.5.2015 Na Pinckoj mezi Skoty 2013 Už jsem tady četl několik takových cestopisů o cestách na fichtlech a obdivuji odvahu všech účastníků jet tak daleko na takových šrotech. Zamlada (od roku 1980 do 1988) jsem najezdil na pařezu a potom na Mustangu dohromady 90000 km (tenkrát byla na silnicích pohoda, jezdilo řádově míň aut a lidi si asi víc vážili života, zdraví i svých popelnic). Tenkrát se bohužel nedalo jet na takový výlet za hranice, ale byl jsem párkrát z Olomouce v Praze, v jižních Čechách i jinde a jezdil jsem sám, nikdy jsem nemusel na cestě nic spravovat, jako že by fichtl přestal jet (nepočítám běžnou údržbu, třeba dopnutí kvalitního řetězu, výměna žárovky), dokonce si ani nepamatuji, že bych spravoval defekt. Jen jednou jsem zadřel klikovku (ojniční ložisko) vlastní blbostí, jel jsem od Loštic do Olomouce v závěsu za Avií, plyn jsem jen lechtal, tím pádem tam šlo málo směsi a klika se zakousla, tlačil jsem asi 5 km, nová klika tenkrát stála asi 210 Kč, ale na silnici jsem generálku nedělal. Stačilo trochu se o fichtla starat, když bylo potřeba, udělat mu generálku motoru, dotáhnout špice, vyměnit ložiska v kolech, namazat co je potřeba, když se začalo třepit lanko od plynu tak ho vyměnit a pak si v klidu užívat jízdu a ne se kolem něho válet v prachu silnice a furt něco spravovat nebo několikrát denně štelovat odtrh a předstih, to mě hlava nebere. Dnes už bych si netroufl jet rychlostí fichtla po silnici první třídy, tenkrát to bylo v pohodě, stejně je to bezpečnější i na normální motorce po silnicích druhé, třetí třídy nebo polňačce.

TOPlist