Komentáře
Nalezeno 112 záznamů
1.3.2017 | Článek | to bude adoptovat bo co? Dneska má děcko každá druhá bukvice +3 -7 |
7.11.2016 | Článek | Speed triple s motorem z MT10 a komponentama z Ducati, to by se mi líbilo |
1.11.2016 | Článek | Nevím jak vy, ale v kůži jsem víc sexy Sice mokrej, ale pořád sexy +2 -1 |
14.10.2016 | Článek | mě se líbí tady řeči odborníků, jak to má hnusnej výfuk a to tady píše něco kdo má Verys No co se týče hmotnosti? Motorka má E4 a hramadu věci navíc oproti stávajícímu modelu, tak je snad jasné, že motorka nespadne o 10kg dolů, ty časy kdy tomu tak bylo jsou dávno pryč. Dnes už není kam extra klesat při použití stávajících obvyklých materiálů. Jinak buďme rádi, že tyto motorky ještě nějaký výrobce vyrábí, podívejte se na třeba na Hondu jak dopadla, když přislo E4. +1 -1 |
13.10.2016 | Článek | tvl proč kupovat takej balast když je dnes 6tek na 3prdele. -3 |
10.10.2016 | Článek | Klobouk dolů před Igorem |
5.10.2016 | Článek | Tak slečna je vážně slušná |
4.10.2016 | Článek | GSX-R pecka, takovej lehkej návrat ke kořenům ála K4 Světlo mi ji dost připomenulo, nepochybně to bude zase jeden z konkurence schopných litrů Ačkolik už suzuki nemám, tak jim stále fandím a to jak na poli závodním, tak výrobním |
19.9.2016 | Článek | klidně bych ji bral jako druhou motorku doma, ale kardan by mět nemusela Ale i tak bych raději KTM superduka v GT +1 |
16.9.2016 | Článek | pěkně napsané |
16.9.2016 | Článek | návrat ke kořenům, ouu yeee toto trvalo pochopit, že někdo chce i "pěknou" motorku mě se to líbí |
15.9.2016 | Článek | jako kundolap dobrý, ale na ježdění to bude na pikaču, to už je lepší samotné auto |
15.9.2016 | Článek | Škoda, že dnes každej SS v objemu 1000ccm, je čím dál tím méně použitelnej na normální silnice. Jinak takovej mix mi honda připomíná, taková R1+panigálka+RSV...no uvidíme jak to dopadne -1 |
12.9.2016 | Článek | Projel jsem ZX10R - 2016 s koncovkou akrapovič vč. mezisvodu. Řeči, že motorka má dobrý střední otáčky, tak to mě jen rozesmálo. Motorka do 5tis vůbec, ale vůbec nejede...pak dlouho nic a kolem 9 se to teprve začíná rozmotovát, koně tak jsou až kolem 11tis, takže se to stále přizvedává i na 3, na okruh asi dobrý, ale normální ježdění na silnici bude každej starší litr lepší. Verze s ABS, je to prostě zvlláštní jak motorka brzdí, v každé zatáčce to prostě brzdí jinak, člověk to nemůže nikdy předem moc odhadnout, jak to bude brzdit...Jinak krásně se vede do zatáček, fakt jak šestka, tlumiče fungují naprosto luxusně, motorka je stabilní za všech okolností. Tlumič řízení by zasloužil nastavit jinak, protože i na nejtvrdší nastavení je stále dost měkkej, ale každej to má rád jinak. +3 |
9.9.2016 | Článek | Je to blbost, kdyby to dělali na TT, tak jsou všichni bez čísla Přijde mi to jako zbytečnost, každej ať si každého pamatuje jak chce, ale ještě z toho dělat senzaci a stále připomínat něcí osud je už zbytečný. Zase taková legenda to nebyla...můj názor. -1 |