renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Sonicek

Offline: 10.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 11
Město: Boskovice
Lokalita: Blansko Jihom...
Komentářů: 1x
Poděkoval: 13x
Pomohl: 76x
Založil témat: 51x
Napsal příspěvků: 4971x
Body komentářů: 18 / 7
ID uživatele: 176442
Registrace: 26.11.2012

Adresa profilu:http://sonicek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 112 záznamů

1.3.2017 Článek to bude adoptovat bo co? Dneska má děcko každá druhá bukvice
+3 -7
7.11.2016 Článek Speed triple s motorem z MT10 a komponentama z Ducati, to by se mi líbilo
1.11.2016 Článek Nevím jak vy, ale v kůži jsem víc sexy Sice mokrej, ale pořád sexy
+2 -1
14.10.2016 Článek mě se líbí tady řeči odborníků, jak to má hnusnej výfuk a to tady píše něco kdo má Verys

No co se týče hmotnosti? Motorka má E4 a hramadu věci navíc oproti stávajícímu modelu, tak je snad jasné, že motorka nespadne o 10kg dolů, ty časy kdy tomu tak bylo jsou dávno pryč. Dnes už není kam extra klesat při použití stávajících obvyklých materiálů.

Jinak buďme rádi, že tyto motorky ještě nějaký výrobce vyrábí, podívejte se na třeba na Hondu jak dopadla, když přislo E4.
+1 -1
13.10.2016 Článek tvl proč kupovat takej balast když je dnes 6tek na 3prdele.
-3
10.10.2016 Článek Klobouk dolů před Igorem
5.10.2016 Článek Tak slečna je vážně slušná
4.10.2016 Článek GSX-R pecka, takovej lehkej návrat ke kořenům ála K4 Světlo mi ji dost připomenulo, nepochybně to bude zase jeden z konkurence schopných litrů Ačkolik už suzuki nemám, tak jim stále fandím a to jak na poli závodním, tak výrobním
19.9.2016 Článek klidně bych ji bral jako druhou motorku doma, ale kardan by mět nemusela Ale i tak bych raději KTM superduka v GT
+1 
16.9.2016 Článek pěkně napsané
16.9.2016 Článek návrat ke kořenům, ouu yeee toto trvalo pochopit, že někdo chce i "pěknou" motorku mě se to líbí
15.9.2016 Článek jako kundolap dobrý, ale na ježdění to bude na pikaču, to už je lepší samotné auto
15.9.2016 Článek Škoda, že dnes každej SS v objemu 1000ccm, je čím dál tím méně použitelnej na normální silnice. Jinak takovej mix mi honda připomíná, taková R1+panigálka+RSV...no uvidíme jak to dopadne
-1
12.9.2016 Článek Projel jsem ZX10R - 2016 s koncovkou akrapovič vč. mezisvodu. Řeči, že motorka má dobrý střední otáčky, tak to mě jen rozesmálo. Motorka do 5tis vůbec, ale vůbec nejede...pak dlouho nic a kolem 9 se to teprve začíná rozmotovát, koně tak jsou až kolem 11tis, takže se to stále přizvedává i na 3, na okruh asi dobrý, ale normální ježdění na silnici bude každej starší litr lepší. Verze s ABS, je to prostě zvlláštní jak motorka brzdí, v každé zatáčce to prostě brzdí jinak, člověk to nemůže nikdy předem moc odhadnout, jak to bude brzdit...Jinak krásně se vede do zatáček, fakt jak šestka, tlumiče fungují naprosto luxusně, motorka je stabilní za všech okolností. Tlumič řízení by zasloužil nastavit jinak, protože i na nejtvrdší nastavení je stále dost měkkej, ale každej to má rád jinak.
+3 
9.9.2016 Článek Je to blbost, kdyby to dělali na TT, tak jsou všichni bez čísla Přijde mi to jako zbytečnost, každej ať si každého pamatuje jak chce, ale ještě z toho dělat senzaci a stále připomínat něcí osud je už zbytečný. Zase taková legenda to nebyla...můj názor.
-1

TOPlist