Komentáře
Nalezeno 35 záznamů
18.7.2023 | Článek uživatele | Moc pěkně napsáno. Fandím Ti a žehnám , abys mohla co nejdřív dělat vše , co máš ráda , pokud možno s cvo nejmenším omezením. |
3.4.2021 | Článek | Přesně tak , mluvíš mi z duše...Od cca 1990 byly už vyladěné motorky , žádné euro normy.... |
19.3.2021 | Článek | Zatím jsou to první vlaštovky , což o to , nové technologie jsou průvodcem pokroku. Jenže ten současný stav prostě smrdí. Elektromobilita nám je , hlavně ze strany EU . tlačena z politických důvodů , přestože celková ekologická zátěž je podle mých skromných informací u ní vyšší než u spalovací alternativy. O tom , že suroviny se těží v zemích třetího světa , se všemi riziky - dětská práce , apod.. , není ani vidu ani slechu , jako by ekologie a výroba produktu začínala až u výrobce baterie , nebo dokonce u montážního závodu , kde už je jakoby vše ekologicky zelené... Cui bono? Podle mně je za vším opět jako už mnohdy- byznys. Ceny jsou ohromné , technické vlastnosti mizerné (dojezd) , negativa jsou tajené (baterky - jejich cena ,okolnosti likvidace). Jako pobídka zřejmě má fungovat chystaný zákaz spalovacích vozidel.(chtěl bych vidět , co budou dělat u kamionů). Opravdu nezávidím nízkopříjmovým skupinám obyvatelstva za nějaký čas , kteří budou dojíždět do práce.. Ti , co o těchto věcech rozhodují , většinou mají životní standard , který tyto změny neohrozí.... Kéž by bylo možné , se proti vnucenému trenndu , nevycházejícímu ze skutečné potřeby llidí , nějak viditelně postavit. Elektromobilita - za mně ano , ale tam , kde to má smysl - třeba u elektrokol , které si lidé opravdu chtějí koupit , a není jim to vnuceno nějakými uměle vytvořenými pravidly nějakého novodobého "velkého bratra". +1 -1 |
19.3.2021 | Článek | Zapomínáš , že lidi nebydlí jen 500m od hlavní silnice. |
17.3.2021 | Deník | Díky! |
4.3.2021 | Článek | Smekám. Přestavba je to parádní , autor pracuje neskutečně odvážně s tvary , lakování bomba. samozřejmě , já bych některé věci chtěl jinak , ale od toho jsme rozdílní. Prostě parádní stavba. S tou STK je to ale fakt na prd. Stroj na výstavu pro mně nemá smysl. Myšlenka , že abych legálně jezdil , musím např. fejkovat druhý identický , ale sériový stroj s rizikem odhalení , nebo jezdit bez STK , je prostě pro mně no way. Stroj má jezdit a v případě nehody bych nerad byl automaticky viníkem. |
2.3.2021 | Článek | Smekám a obdivuji Tvou šikovnost. Na druhé straně , pro mně je CX 500 v originále krásná motorka a raději bych ty peníze dal do rekonstrukce vraku na původní stav. Minulé léto přijel pár na přehradu Bystřičku , oba na CX 500 , čuměl jsem , jaká to byla krása a jak je to poměrně velká motorka. STK už byla zmíněna a moje idea u mojich motorek je , že motorka má jezdit. Jako showbike se mi to jako celek úplně nelíbí , ale ctím Tvůj vkus. Hodně zdaru. |
16.2.2021 | Článek | Krásná motorka. Pro ty , kteří mají hlouběji do kapsy , nebo mohou mít jen jednu velkou motorku , to zřejmě volba nebude. takže okruh zájemců se nám zužuje...A do toho ještě EU..Hm. Každopádně velmi osobitý , designový a svým způsobem "krásný" výrobek. |
12.2.2021 | Článek | Nejen že motorka nemá výfuky , dojezd, zvuk!!! je těžká , pro dva nevhodná, nejede a stojí tolik co konkurenční pětistovky a výš..Ale...Ten krabicový prostor na motor není ani zdaleka tak pěkný , jako motor na originálu GS500 , který rámem připomíná. No a to dobíjení je fakt špatný vtip. A teď mi řekněte , proč bych si to měl koupit. Kéž by byla možnost ty , co za nás rozhodují tímto směrem , beztrestně defenestrovat , aby byl klid. -1 |
12.2.2021 | Článek | Citace:Motor je pořád řadový dvouválec o objemu 773 kubíků a výkonu 48 koní, ovšem může se pochlubit větším točivým momentem – dříve mělo wéčko 60 Nm při 2500 otáčkách, teď má 62,9 Nm, ovšem až při 4800" Zajímavý pokus , jak zhoršení průběhu krouticího momentu dané zřejmě Euronormami , prodat jako zlepšení... Absolutní hodnota nebude přece to nejdůležitější , ale to autor samozřejmě ví také. |
12.2.2021 | Článek | Sedlo je podle čteného tvrdé...Ale detaily jsou jen detaily. Oproti Tvojí ČZ budou zcela OK. |
12.2.2021 | Článek | Citace: "Royal Enfield mám v podvědomí stále za Anglána! " No , každý si to zdůvodňujeme k vlastní spokojenosti. Současný RE je Ind. Ind a tečka...s anglickou minulostí... na tom nic nezmění právo používat název RE. Znamená to, že kvalita detailů nemusí na 100% odpovídat současnému eurojap standardu. Nic to ale nemění na tom , že je to jedna z nejzajímavějších retromotorek na současném trhu. A to stále za cenu o cosi nižší , než konkurence. Pokud bych chtěl jít do takovéto motorky, vybíral bych z RE Int a W800. RE by byl favoritem , jeho provedení s chromem a leštěným hliníkem je konkurencí spíše daleko dražší verzi W800 classic. |
2.2.2021 | Článek | Jako výstavní objekt krásné ,byť někdy na mně dost hranaté a zvyšované(nádrž).. V praxi se současnou praxí na STK zřejmě nepoužitelné...Takže léta čekání , darda k zaplacení a stroj na výstavu. pro úpravce splněný sen. Pro mně jako jezdce - ne , děkuji. +1 |
21.1.2021 | Deník | netušil jsem , jak může bezvadně být koupě stroje popsána. |
21.1.2021 | Deník | Super , vtipné! |