renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

prackarr

Offline: Včera v 06:38 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Tišnov
Lokalita: Brno-venkov J...
Komentářů: 13x
Poděkoval: 7x
Pomohl: 124x
Založil témat: 166x
Napsal příspěvků: 45223x
Body komentářů: 1 / -5
ID uživatele: 17344
Registrace: 2.2.2008
ICQ:353141949
Skype:www.opravypracekmichalik.cz

Adresa profilu:http://prackarr.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 48 záznamů

30.9.2021 Článek Byli jsme, viděli jsme, a částečně jsme i zvítězili.
27.12.2019 Článek To není konkurence pro Hondu CRF 250l, ale pro Hondu crf230f popřípadě crf250F
+3 
1.10.2019 Článek my to zkusili a neléčíme se. Docela nám to šlo...
8.3.2019 Článek K té "statistice" je třeba si uvědomit, že motorek je rok od roku více a více. Pravděpodobnost se potom úměrně s nárůstem počtu strojů zvyšuje. Policie hledá kostlivce ve skříni a dělá hloupé statistiky...
-1
29.5.2018 Článek Zajímala by mě cena Toho modelu L a pak, proč tam nedali větší nádrž? Do háje, to je jak blbců, s těmi litrážemi...
2.11.2017 Článek Pěkná motorka, ale otázkou je, jestli má pro kluka, co s tím nebude jezdit okruhy, smysl, honit kg a kW?
1.11.2017 Článek Převodovka jako taková tam opravdu není,ale je tam převod. Ta motorka má dokonce chladící kapalinu, jako u benzínového motoru.
31.10.2017 Článek elektrika má budoucnost, at se nám to líbí, nebo ne. Každopádně bych ji ponechal, jako paralelu k benzínu a ne jako náhradu.
+3 
22.9.2017 Článek Docela se divím, že nezvedli objem. Takový dvoulitr by byl z obchodního hlediska tahák. Otázkou je, jak by řešili emise, což je takový dnešní "trend".
21.9.2017 Článek Po loňském úspěchu se tam zajedeme podívat...
13.5.2017 Článek Absence kick startu je volovina první třídy. Kolikrát si kladu otázku, jestli ti inženýři někdy na tom, co vymýšlejí, jeli?
+1 
12.8.2016 Článek chooki- rozdíl není 5kg. Doporučuji si nastudovat, co je suchá a pohotovostní hmotnost.
1.6.2016 Článek Pěkné počtení. Snad to bude fungovat a nebude se to srát, jak se sraly staré rakouské hujdy na přelomu milénia...
7.12.2014 Článek Krom toho, co doplnil Dolph o té převodovce, (což je svatá pravda a měla v článku rozhodně zaznít), bych ještě doplnil, že výhoda endura tkví i v tom, že má proti crossu výkonnější chlazení a termostat. Takže s crossem na enduru při přejezdech jedete na podchlazeném motoru, protože v tomto režimu ho nezahřejete a naopak při nějaké trialové pasáži cross "uhřejete". Čili té motorce ve většině času v lese trpí motor- menší životnost, vyšší investice.
A posledním faktorem je i hluk, kdy jste s crossem více slyšet a to nepřidá na popularitě" motorek ve volné přírodě...
7.12.2014 Článek proč není v anketě možnost na enduro mám enduro a na motocross mám motocross? Já začínal na enduru a dnes jezdím enduro i motocross a na oboje mám jinou motorku.
+1 -2
Předchozí
1 2 3 4
Následující

TOPlist