Komentáře
Nalezeno 48 záznamů
30.9.2021 | Článek | Byli jsme, viděli jsme, a částečně jsme i zvítězili. |
27.12.2019 | Článek | To není konkurence pro Hondu CRF 250l, ale pro Hondu crf230f popřípadě crf250F +3 |
1.10.2019 | Článek | my to zkusili a neléčíme se. Docela nám to šlo... |
8.3.2019 | Článek | K té "statistice" je třeba si uvědomit, že motorek je rok od roku více a více. Pravděpodobnost se potom úměrně s nárůstem počtu strojů zvyšuje. Policie hledá kostlivce ve skříni a dělá hloupé statistiky... -1 |
29.5.2018 | Článek | Zajímala by mě cena Toho modelu L a pak, proč tam nedali větší nádrž? Do háje, to je jak blbců, s těmi litrážemi... |
2.11.2017 | Článek | Pěkná motorka, ale otázkou je, jestli má pro kluka, co s tím nebude jezdit okruhy, smysl, honit kg a kW? |
1.11.2017 | Článek | Převodovka jako taková tam opravdu není,ale je tam převod. Ta motorka má dokonce chladící kapalinu, jako u benzínového motoru. |
31.10.2017 | Článek | elektrika má budoucnost, at se nám to líbí, nebo ne. Každopádně bych ji ponechal, jako paralelu k benzínu a ne jako náhradu. +3 |
22.9.2017 | Článek | Docela se divím, že nezvedli objem. Takový dvoulitr by byl z obchodního hlediska tahák. Otázkou je, jak by řešili emise, což je takový dnešní "trend". |
21.9.2017 | Článek | Po loňském úspěchu se tam zajedeme podívat... |
13.5.2017 | Článek | Absence kick startu je volovina první třídy. Kolikrát si kladu otázku, jestli ti inženýři někdy na tom, co vymýšlejí, jeli? +1 |
12.8.2016 | Článek | chooki- rozdíl není 5kg. Doporučuji si nastudovat, co je suchá a pohotovostní hmotnost. |
1.6.2016 | Článek | Pěkné počtení. Snad to bude fungovat a nebude se to srát, jak se sraly staré rakouské hujdy na přelomu milénia... |
7.12.2014 | Článek | Krom toho, co doplnil Dolph o té převodovce, (což je svatá pravda a měla v článku rozhodně zaznít), bych ještě doplnil, že výhoda endura tkví i v tom, že má proti crossu výkonnější chlazení a termostat. Takže s crossem na enduru při přejezdech jedete na podchlazeném motoru, protože v tomto režimu ho nezahřejete a naopak při nějaké trialové pasáži cross "uhřejete". Čili té motorce ve většině času v lese trpí motor- menší životnost, vyšší investice. A posledním faktorem je i hluk, kdy jste s crossem více slyšet a to nepřidá na popularitě" motorek ve volné přírodě... |
7.12.2014 | Článek | proč není v anketě možnost na enduro mám enduro a na motocross mám motocross? Já začínal na enduru a dnes jezdím enduro i motocross a na oboje mám jinou motorku. +1 -2 |