Komentáře
Nalezeno 6 záznamů
27.11.2022 | Článek | Díky moc za článek, rád se dozvím zase něco nového z historie a osvěžím své znalosti. Ale mrzí mě jedna věc ( s tímhle musím plně souhlasit s Antim ) a tím je občas trochu krkolomná čeština v článku. Nevím jestli vznikla při překladu, ale zbytečně snižuje úroveň jinak výborného čtení. Mám na mysli slovosled, použití někdy zvláštních slov při popisu techniky a podobně. Všiml jsem si toho již v minulém článku o Laverdě 750 ale tam mi to tak nevadilo. Teď asi budu označen za hnidopicha, omlouvám se, ale jsem už starý dědek a občas mě to nedá a musím se ozvat. Ještě jednou dík redakci za tyhle články a těším se na další +2 |
4.11.2022 | Článek | Vytuněná kudlanka nábožná +1 |
7.3.2020 | Článek | U motorky v téhle kategorii a v ceně ke dvěma mega bych očekával i lakování ve špičkové kvalitě.Přední blatník vypadá jako by byl natřený štětkou |
9.2.2019 | Článek | Ten Monster 821 má slušně podhuštěnou zadní gumu (porovnej s přední) +1 |
17.10.2014 | Článek | Tak na novou YZF R-3 jsem byl fakt zvědavý.Tato třída se v poslední době celkem rozrůstá a tak jsem čekal,s čím se Yamaha pochlubí.Abych pravdu řekl,jsem z výsledku trochu zklamaný. Pokud byl nový model avizovaný jako supersport,tak nevím.Vysoká řídítka,sedák spíš nižší a posunutý k nádrži,klasická vidlice a podle mě přední maska tak nějak tuctová.Myslím,že se Yamaha zařadila do řady s Hondou s jejími modely CBR 125,250 a 300 R,určenými spíše jako univerzální stroje.Ale asi to byl záměr,nevím.Ale motor,alespoň podle parametrů,vypadá slibně a motorka bude určitě svižná. Jako ideální kombinace mi připadá naroubovat nový motor do YZF 125(+ doladění pneu,podvozku a brzd).Tahle dváca na rozdíl od konkurence jako supersport pravdu vypadá. +1 |
20.2.2014 | Článek | Design zajímavý,ale jak napsal opic26,dlouhý rozvor a sklon přední vidlice,to nebude zrovna pravé ořechové pro ostré zatáčky a daklarovanou lehkou ovladatelnost.Na Solné jezero téměř ideální. +1 |