renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

HonzaMT

Offline: Dnes v 13:28 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Ostrava - Slezská Ostrava
Lokalita: Ostrava Morav...
Pomohl: 8x
Napsal příspěvků: 224x
Body komentářů: 3 / 13
ID uživatele: 171499
Registrace: 26.8.2012

Adresa profilu:http://honzamt.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 29 záznamů

8.11.2023 Článek Ještě mohli něco udělat s polohou stupaček, ale aspoň že ty strašné ovladače na řiditkách jsou pryč.
30.10.2023 Článek Na zahranicnim foru jsem cetl, ze vibrace po nejakych tisicich kilometrech zmizely.
26.10.2023 Článek Jak je omezený výběr gum vzhledem k velikosti kol? A hlavně vzhledem k ostatním parametrům a určení motorky... Stejné rozměry má třeba BMW F800GS/F850GS.
26.10.2023 Článek V té modro-bílé je to fakt krásná motorka. Ale co nechápu, je to přední dušové (stejné jako u 800DE) a zadní bezdušové kolo.
+1 
31.12.2022 Deník Prej výrobní vada, že to sklíčko dole netěsnilo. Potkalo to asi velkou část Riderů 400. Ona se už od počátku mírně zamlžovala, ale vždycky to vyschlo a nikdy mi takhle moc nezmokla, tak jsem to prostě dříve neřešil.
5.9.2022 Článek Na delsi zdihy by to chtelo jiny ram, jiny uhel v krku.
31.1.2022 Článek Dneska uz dostanes SVcko s 4-pistky, v testu je jeste stara verze.
16.11.2020 Článek Brzdy jsou od J. Juan, je to vidět i podle loga z vnitřní strany třmenů. Akorát jsou brandované jako KTM.
16.7.2020 Článek Blinkr byl problem u prvnich kusu z pocatku vyroby, v prubehu to pak vyresili.
11.6.2020 Článek Máš napsat přímo prodejci, u kterého chceš testovat.
19.4.2019 Článek Jel jsem na ní včera. Je to krásná motorka, hezky udělaná, dobře vybavená a moderní, ale ne zbytečně složitá. Motor není trhač, ale jede pěkně, za jízdy prakticky nevibruje, kardan není cítit. Převodovka přesná, spojka jde lehko jedním prstem. Brzdy nejsou jedovky, ale brzdí solidně. Bohužel pár věcí to pro mě docela kazí - To ovládání blinkrů, zapnutí ještě celkem OK, ale není tam žádná zpětná vazba na vypnutí a není poznat, jestli to člověk skutečně vypnul a nebo omylem zase zapnul. Kontrolka tempomatu ve stavu jeho pohotovosti bliká - jenže zeleně a navíc pod kontrolkou levých blinkrů, takže to mate. Displej by mohl být o palec větší. Patou jsem stále do něčeho narážel, ať už to byl držák zadních stupaček nebo vlevo sklopený stojan - toto mi vadilo nejvíc. A nakonec proti V-Stromu na tom dost fouká (s nízkým plexi), přímo na přilbu - není pak slyšet pěkný zvuk.
21.1.2019 Článek Brukev: A víš o tom, že už nějaký ten rok existuje Ducati MTS 950? Tak proč by to nebylo fér...
6.8.2018 Článek Podle mě Motion Track ABS má nový V-Strom 1000, 650ka má obyčejné ABS jak na předchozím modelu a brzdy jsou bez změny. Na předku chybí možnost nastavit předpětí pružin oproti předchozímu modelu.
-1
4.10.2016 Článek Tak SCR je jen další variace na téma XV950, je to prostě cruiser, nebo něco takového
8.7.2016 Článek Netvrdím, že je to nějaké terno, ale je to lepší, než motorku posouvat po parkovišti Používal jsem to na MT-01 a na mazání řetězu úplně v pohodě i na cestách, je to malé. A pokud nejezdíš sám, stačí jeden kámoš, co ti tvou motorku přizvedne na bočáku
Na současné motorce mám centrál a to je samozřejmě větší pohoda, nejen kvůli mazání.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist