renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

jezdec68

Offline: 5.2.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 11
Město: Sedlčany
Lokalita: Příbram Střed...
Poděkoval: 1x
Pomohl: 7x
Založil témat: 8x
Napsal příspěvků: 372x
Body komentářů: 3 / 12
ID uživatele: 170916
Registrace: 19.8.2012

Adresa profilu:http://jezdec68.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 21 záznamů

27.12.2023 Deník Pokud bude 1.1. v 1.hod.2024 po poledni trochu příznivé počasí, tak se tam na chvilku zastavím, stejně jako loni, kdy to na krátkou projížďku šlo.
27.7.2021 Zboží Jezdím také na Bridgestone, jsem spokojen.
10.6.2019 Článek Současný Indián rozhodně nedělá ostudu své pověsti o kvalitě a spolehlivosti.
+1 
28.2.2018 Článek Jezdil jsem tam řadu let a letos to zatím vzdávám. Výrobci tam nejsou a prodejci tam dotáhnou něco z bazaru. Na stánkách doplňků je všechno neuvěřitelně předraženo a prostředí mi připomíná "Wlsoňák" padesátých let kdy tam jezdily parní lokomotivy. Díky malé návštěvnosti a možná i EET tam mezi hlavní bránou a vstupem už loni byl jediný stánek s cukrovím a jeden s klobásama + nápoji a bohatě to stačilo pro všechny návštěvníky. Docela by mě zajímalo, kolik musí zaplatit vystavovatelé a stánkaři provozovateli za 1m2, že se tam ta hrnou. A to nemluvím o ceně za nehlídané parkoviště.
29.1.2018 Článek Mám od loňska Skauta. Jízdní vlastnosti perfektní, výkon velmi dobrý a nechají se na něm jet pohodlně úseky od pumpy k pumpě, což je cca 250 km. Chybí tam ale jakékoliv místečko na povinnou výbavu, takže řešení individuální. Od předního kola odletují kamínky do spodní části chladiče, i když by to měly pochytat tvarované žaluzie a u Bobbera to bude ještě víc. Mám odjeto málo přes 4tis. a už sem rovnal lamely v dolní části chladiče, to je asi u všech vodníků stejné. Jsou to ale řešitelné detaily, celkově velká spokojenost.
31.8.2017 Článek Nemám to do Tábora daleko a tak si tam v případě potřeby i pro jejich svíčky zajedu. NGK jsem vyházel pro nespolehlivost ( jsou z Číny), stačí při startování neopatrně přidat plyn a jsou hned ulité. BRISK je ve světě vyhledávaná značka, pro svoji spolehlivost.
+1 -1
17.7.2017 Článek Mám letos novýho "Skauta", to co někteří považují za plech, nebo dokonce plast je součást rámu z lehké slitiny, plasty tam nemají místo ani na sedačce, která je z poctivé kůže. Protože sem měl sedačky i na předchozí motorce, nejprve UH a pak kůže, tak mohu jednoznačně říci kůže . Boober vypadá trochu dravější, ale výkon je stejný a víc než dostačující, 74KW na 247 kg se dokáže hezky pohnout . Stabilita i při vyšší rychlosti a v zatáčkách je perfektní. Na Booberu by asi lépe vypadalo světlo jako na "Skautu", "kapotáž" se mi moc nezdá. Jinak je tam hezký odvětrání krytů výfuků a kdo není na chrom, tak je to . "Ustřižené blatníky mají své pro i proti. Barva dobrá, působí "jednoduše, pro armádu", jinak "civilní" verze jednoznačně typická pro Indiána tradiční červená. Myslím, že má HD velkou konkurenci. Proč sem ho chtěl ? Je to vodník a vím z předchozí motorky jaké to má výhody, vysoký výkon lehká motorka a pak Indián měl první sériově vyráběné Véčko.
10.9.2016 Článek Odkaz na petici najdete na Facebooku
9.9.2016 Článek Kdo chce petici podepsat, tak se může připojit. Je to ke stažení na zaslané ze vzdálenějších míst budou předány hromadně.
25.6.2016 Článek Sedlo je víc než krásné, i pro ledvinku, ale pod tu krovku co je na obrázku by se asi nevešlo. Nejstrašnější na tom "Vetřelci" je kapotáž světla, ta se jim opravdu nepovedla.
19.6.2016 Článek Mám vepředu dvě 5W diodová světla, nezávislá na hlavním osvětlení. Jdou zapnout samostatně po zapnutí klíčku zapalování. Používám je z důvodů minimální spotřeby, když vjíždím, nebo vyjíždím z garáže. Ještě jsem na STK nebyl, je možné, že to uzná STK jako pracovní světlo ? Ještě se na závěr musím zastat policajtů kteří jsou převážně rozumní a pokud nemá někdo na motorce do očí bijící nesmysly, tak jsou tolerantní. Největší problém je ministerstvo dopravy, které v čele s Ťukem je jako "aktivní blbec".
+1 
5.3.2016 Článek Chtěl jsem vidět, s čím novým výrobci přicházejí, ale moc toho nebylo, spíše nic. Ve stylu choper nic. Už to není veletrh motocyklů, ale staveb, některých povedených více, některých méně. Jedno mají ale společné, je to jen "do obýváku", na silnici s tím nelze, obzvláště po nových Evropských normách na STK. Oblečení a doplňky buď předražené, nebo trička za 50Kč, dovezené z nedaleké tržnice.
23.9.2014 Článek Protože jsem na tom začal jezdit v roce 6o, tak na skútříka stále vzpomínám. Jelo to max. 80 spotřeba okolo 3 litrů. Nevím co by s tím udělal dnes motor 250ccm čtyřtakt. Jak bylo někde trochu kluzko, tak si to rádo lehlo, ale stačilo se držet do poslední chvíle a stupačky fungovaly jako padací rám. Měl jsem ho i druhý rok na vojně, samozřejmě na černo a jezdili na tom i ve třech,ale do kopce se tomu pak už nechtělo. Byl to krásný "Kočkolap". Tenkrát stál 7900 Kčs a to bylo cca sedm měsíčních výplat.
+3 
20.9.2014 Článek Tak mi to připadá jako pokus o "retro" a na jízdu to moc pohodlný nebude. Jet na tom sto km na jeden zátah bude jen pro otrlé tvrďáky. Takže jen se s tím předvádět někde po městě.
11.7.2014 Článek Napíši něco hodně nepopulárního pro majitele této kategorie, ale je dost těch, pro které to neplatí a pro ty .Dnes je už dost vybudovaných tratí a uzavřených okruhů pro tuto kategorii motocyklů a proto pro autora článku, za ten titulek "celodenní lítání v horách". Právě kvůli takovým motorkářům nás nemají lidi rádi a nerozlišují mezi těmi slušnými a těmi druhými. Nejsem žádný ochranář přírody, ani ekolog, ale říkám, všeho s mírou!
-3
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist