PROFIL UŽIVATELE

Jeňula

Offline: 21.11.2020 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 54
Město: Ústí nad Orl
Lokalita: Ústí nad Orli...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 9x
Body komentářů: 14 / 37
ID uživatele: 169425
Registrace: 29.7.2012
Skype:jan.cicvarek

Adresa profilu:http://jenula.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 27 záznamů

7.3.2020 Článek Chybí pláštěnka. S ní už dobrý.
7.3.2020 Článek Fór je v tom, že u nás se díry na silnici zasypou štěrkem, aby nebyly vidět. Hotovo - opraveno - za pár šupů. Co oči nevidí srdce nebolí - akorát tedy nás ty dolámaný kosti jo.
7.3.2020 Článek Zažil jsem i několikakilometrový úsek (Lanšperk - Dobrouč), kam ti šikulové nasypali takovou vrstvu štěrku, že v ní plechovky vyjezdily koleje! A takhle to nechali být skoro dva měsíce. Hovada.
29.2.2020 Deník Věřím, že i Otík by odložil sluchátka. Ten zvuk za to stojí. Vymazlený stroj a nádherná klasika!
12.2.2020 Článek Jo, užili jste si svoje, ale to už tak nějak patří k cestování na Jawách. Prostě paráda. Díky za fajn čtení.

P.S.: Což tak rozbít prasátko a pořídit VAPE?
+1 
4.2.2020 Článek Nebudu opakovat vše, co už bylo napsáno v předchozích komentářích. Už jen číst tenhle cestopis je dobrodružstvím! Díky.
17.11.2019 Článek Díky za krásně napsaný cestopis. A pro ty, kteří nechápou proč na Jawách: no, někdo chce jenom jezdit, jiný nutné opravy považuje za součást dobrodružství. Řešit závady ho vlastně baví. Nemá smysl v tom hledat logiku - je to o nastavení už z porodnice.
6.9.2019 Článek Využít osvědčený povedený design Kývačky, ten posadit na vylepšený rám a do toho vpálit ověřený, hromadně vyráběný licenční motor s rozumnou kubaturou, takovou, aby výsledná cena produktu v poměru k výkonu byla zajímavá pro co nejširší segment trhu. Indové to pochopili a hlavně realizovali. Tenhle národ se hrcá do práce, na nákup nebo třeba do lesa na houby na čínských pochybných heblech a původně lidová česká značka se moří s vývojem motorky, kterou skoro nikdo nepotřebuje...A ti, kteří touží mít v garáži nadupané tři metráky barevných kovů, stejně půjdou utratit svoje těžce vydřené peníze k někomu, kdo má v této velkoobjemové kubatuře zkušenosti, tradici, funkční servisní síť a patřičné renomé. Prakticky všichni v této zemi odvádíme přímo či nepřímo daně, dotace na vývoj jdou z našich kapes - něměl by i finální produkt přinést užitek co nejširšímu spektru daňových poplatníků? Na tomhle mám jezdit každý den do fabriky? To nemluvím o tom, že si v ní na takový exponát ani nevydělám. Takže dál třipade...
+2 
22.11.2018 Článek Kočkopes. Než tohle, raději pěšky.
+1 -2
30.9.2018 Článek Hm... kočkopes. A určitě hodně pohodlný. Ten nápis na nádrži se ale povedl.
24.9.2018 Článek Hezký výlet, literární styl respektuju, protože to je každého věc, jak to podá. Jo, ono to cestování sólo přináší i nějaké plusy. Od volby trasy na příští den, místa na chrupec až po synchronizaci dovolených, kde často bývá zakopaný pes. A jak psal Majky72, člověk je společenský tvor, po pár dnech samotaření ho to dožene ke komunikaci s domorodci, takže pozná mnohem víc. No a potom jsou situace, kdy je to v jednom zlé. Třeba když je motka utopená po výfuky v bahně a jedinec s ní ani nehne, o případné závadě někde v Tramtárii nemluvě. Letos jsem si dal sólo Rumunsko a přes východní Slovač domů. Spacák, stan, mapa a kompas. Bylo to fajn, přesto bych příště raději jel ještě s někým. V terénech Rumunska jsou místa, kde jediná chyba znamená pro samotného motorkáře konečnou, přinejmenším pořádnou pěší turistiku k nejbližší salaši pro pomoc. Zbytečný stres, jet to sólo.
2.3.2018 Článek Ale jo, docela dobrý... A kapotáže aspoň zakryjí tu podivnou laboratoř kolem motoru. Prodej určitě nebude tak zázračný, aby to fabriku nějak finančně nakoplo, ale každý počin k udržení Jawy v povědomí veřejnosti se počítá. Bylo by na místě souběžně rozjet i výrobu silnější sestřičky s nějakým značkovým motorem. Možná nejsem normální, když ještě stále doufám v restart naší kdysi proslulé značky .
+3 
9.2.2018 Článek wiking - Jo, já taky jezdím do Ústí n.O. Adrenalinová záležitost.
9.2.2018 Článek Taky moc nevěřím v nějaké zásadní změny v přístupu k motorkářům na STK. Minule, když na mojí, za tím účelem vyleštěné, třicet roků staré Číze nemohli najít nic, zač by mě mohli od STK vyhodit, neváhal technik téměř lehnout na zem, jen aby viděl zespodu do zadního světla - a ano, našel! SPZ osvětlena LED náhradou žároviček! Průšvih maximální, neschopné provoz, těžká závada jak prase. Na čtyřech předchozích STK nikomu LEDky nevadily, protože svítily v podobném barevném spektru jak žárovky. To až po "zalehnutí", spodním průzorem byly odhaleny. Doma jsem tam tedy vrátil archaický 6V vynález pana Edisona, který na volnoběh prakticky nesvítí, poplatil opáčko STK a byli spokojení. Ještě než jsem dojel domů, tak jedna ta starožitnost už měla přepálené vlákno. Rychle jsem tedy vrátil zpět LEDky a je pokoj. Asi se jedná o klasický scénář, nic nového, ale nějak furt nemůžu pobrat tu metodickou snahu techniků, za každou cenu najít nějakou, byť imaginární, závadu. Pořád fňukají jak nestíhají, kolik toho mají, "objednejte se čtrnáct dnů dopředu", atd., atd... Přitom si padesát procent "práce" vyrábějí sami takovými nepochopitelnými buzeracemi. Nejspíš vysírat na STK je mnohem lepší, než dělat řemeslo někde pod zaflákaným autem, s rukama po lokty od šmíru, což je pochopitelné. Každý si holt snaží udržet teplé místečko, takže práce musí být stále nad hlavu, aby náhodou nedošlo ke snížení počtu zaměstnanců, že? Jiné logické vysvětlení mě nenapadá. Kdo chce psa bít, vždycky si najde hůl. A proti tomu se těžko hledá nějaký zákon.
+1 
7.2.2018 Článek S povděkem kvituju každý pokus o oživení a připomenutí naší, dnes už skoro zapomenuté, pověsti výrobce jednoduchých a celkem spolehlivých motocyklů. Jestli konkrétně tenhle počin půjde do kopru, nebo bude ve finále úspěšný, těžko předvídat. Cena, díky zvolené koncepci pohonu, je pro domorodce bohužel neúnosná, tím ale nechci tvrdit, že je uměle přemrštěná. To jen ty příjmy zdejšího obyvatelstva jaksi pokulhávají za těmi od Aše na západ. Což takhle pro nás, méně movitou českou klientelu, zkusit montovat do Prasete nějakou osvědčenou, byť samozřejmě dovozovou, 4T 125ku? Cena by tím radikálně spadla dolů a našinec by měl naději, že nové Prasátko bude mít šanci potkat i v zemi jeho původu, ne jenom na dovolené někde v Tramtárii. Když už majitel firmy využil starý český design, mohl by v rámci jisté benevolence a slušnosti, aspoň pro český trh, upustit od ekoelektrofuturismu. Přestože nevěřím, že by se tak stalo, i tak novému Praseti fandím a přeju firmě prodejní úspěch.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist