renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

whitedog

Offline: 15.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 41
Město: Tanvald
Lokalita: Jablonec nad ...
Pomohl: 1x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 46x
Body komentářů: 21 / 3
ID uživatele: 167231
Registrace: 28.6.2012

Adresa profilu:http://whitedog.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 11 záznamů

11.1.2024 Článek Na suchu by ještě šlo, ale když vám ten vodík uteče tak má tendenci bouchnout. Hajzlík.
20.5.2014 Článek Já se nesnažím podávat senzace, takhle to bylo řečeno traťákům, nemám k nikomu blízko jako nikdo jinej, nemám ani zájem dělat ze sebe šedou eminenci závodů. Informaci jsem takhle dostal, takhle napsal, šlo to přímo od ošetřujících na místě. Fakt česká mentalita... Budem si tu měřit pindíky, nebo má někdo nějaký relevantní informace? Přeju hlavně co nejrychlejší uzdravení bez následků a návrat za řidítka. Jak už jsem psal M.P. je můj oblíbenec a proto se zajímám. Netušil jsem jak moc to dokáže některým vadit... Za mě konec diskuse, akorát mě je na blití z tohohle honění si trik v takovýhle situaci...
+8 
20.5.2014 Článek Bulvár? Jelikož jsem celej vejkend stál u trati ve vestě dostali se ke mě informace který jako bulvár neberu. Nějak nechápu proč by informování o tom jak na tom M.P. je mělo bejt na samofackování. Myslím že dost lidí to zajímá a každej mu přeje brzký uzdravení. Nějak nechápu tyhle moralistický kecy. Budem dělat jakože se nic nestalo? Nebo o tom nebudem mluvit? Jelikož je M.P. můj oblíbenec, tak se o to prostě zajímám. Nechápu co vám tak vadí. Nesmysly to nejsou a pokud máte přesnější info zjevně nebudu jedinej kdo ho uvítá...
+4 -1
20.5.2014 Článek wusa a to jako proč???
+2 -2
19.5.2014 Článek M.P. je mimo ohrožení života, mám info ze včera večer, deset minut se jim nedařilo ho oživit, ještě na dráze, večer už to vypadalo celkem lépe. Prý řeší vnitřní zranění a páteř. Zkusím zjistit dnešní novinky. Je to tvrdej chlap, takže přeju brzké uzdravení a v srpnu at je na startu.
+1 -1
18.5.2014 Článek AKRO co to meleš? Zbytečná pauza když tam Pearsona deset minut oživovali aby mohl odletět? Ten kluk přežil jen díky rychlosti zákroku. Dlouho se nevědělo jestli to zvládne, podle posledního infa je již stabilizovaný. Jak myslíš že to působí na ostatní jezdce? Měli ho jen nechat odletět a vyrazit na trať? Jsi fakt mimo...
+4 -1
10.4.2014 Článek Tak já jsem ročník 82, někdy ve 14 ti letech jsem vyžebral Jawu 90, jeli jsme pro ní s vozejkem a stálo to nakonec asi 4tis, jedna pojízdná, dvě rozebraný. Víc času jsem trávil v garáži a opravoval :D pak už to šlo samo, různý kejvačky, panelky, 350, MZ a podobně. Vzpomínám na MZ 250 co vypadala jak supersport, nějakej starej modej, na tý jsem najezdil snad 10 km za rok, zbytek opravy :D pak Honda 250 4 takt, už ani nevím model, endurko, různě se to měnilo, střídalo a když kámoš dotáhl nějaký šestikilo silnici byl jsem hotovej. Bohužel když mě bylo nějakých 20 tak během roku navždy dojezdily dva dobří kamarádi a jeden skončil na vozíku... A když mě mojí lásku 350 ukradli bylo rozhodnuto. Ani jsem neměl chuť jezdit, nebál jsem se, ale vzalo mě to nejlepšího přítele. Před dvěma lety jsem se k ježdění vrátil s malým Zedem (Kawa 750S) a zjistil, že jsem dvěma kolům odpustil. Dnes má kdysi vysněná Aprilia Falco (když v roce +-2000 vyšel článek v časopise, zamiloval jsem se do ní) čeká v garáži na naší "dávku emocí" a dělá mě radost jako máloco. Nejezdím ani zvlášť opatrně, ale svým způsobem té pauzy nelituji. Přeci jen ve třiceti už v té hlavě něco málo je a vzpomínky na závody na Jawkách, opřenej o autobus s náklaďákem v protisměru, kolikrát žalostný stav našich strojů, různé pády které zázrakem nekončily zraněním, ježdění bez helmy, ujíždění policajtům (papíry jsem si dělal až v 18ti a na autoškolu jsem jezdil na Hondě, autoškolák měl Jawu a tak jsme drandily na mým stroji :)) jsou sice krásné, ale divím se, že jsem vše přežil. Z původní motoparty jako jediný. Dnes mají začínající jezdci mnohem více možností se ježdění vážně naučit, ale pro nás to byla krásná doba. Přes to všechno rád vzpomínám. Pozdravy do nebe pro Vojtu, Rampoucha, Máru a další. Kluci jezdím dál
+5 
21.10.2013 Článek GeorgePanek
tak servisní intervaly vypadají dobře a údajně má jeden stroj natočeno 90 tis jen s výměnou spojky.
Osobně nevidím problém v dnešní době mít stroj co vydrží, při odpovídající péči. Přeci jen technologický pokrok je obrovský.
+2 
12.6.2013 Článek Tak jako hrdý majitel Falca se jí musím zastat. Najel jsem na ní několikrát vzdálenost kolem 500 km za den a nijak hrozný mě to nepřišlo, v létě chci jet do Itálie a nebojím se toho. Mám 185 cm, 160km/h je taková standartní cestovní rychlost, moc na tom nefouká, opřenej o nádrž a jedu kam mě silnice zanese. Moje verze je R z roku 2005, výkon na brzdě 127 koníků, spotřeba při sportovnější jízdě 6,75 l dá se s ní hejbat, ale jen nahoru, protože cmrdlat se mě fakt nebaví. Obrovsky mě naopak baví zvuk, dva Akrapy bez vložek a je to jako nízkoletící bojová helikoptéra. Prostě nádhera. A charakter motoru. Měl jsem předtím Kawu Z750S, na 4 válce docela výrazný motor, vibrace a projev co mě ze začátku děsil, později těšil. Aprilka má méně klepání a přitom víc charakteru. Určitě to není nejrychlejší stroj, ale je na řízení zábavná, zejména díky tomu, že její pilotáž je složitější než u Kawy. Nezávodím, ale hledám výzvy v sobě. A tahle slečinka jich dává dost.
2.10.2013 Video http://www.youtube.com/watch?v=lTAUV1Yj4NE takže HP4 - 0-60 MPH 3,33 sec 1/4 míle 10,76 sec s rychlostí 228 km/h na mokru ujede 600 koňovýmu speciálu Citronen 4x4. A 320 ho vyklepne na startu s babou za volantu? :D
28.7.2013 Deník Ani nejde o plexi, ale toho zdraví se bojím.

TOPlist