renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

will83

Offline: 16.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Český Krumlov
Lokalita: Český Krumlov...
Napsal příspěvků: 8x
Body komentářů: 11 / 2
ID uživatele: 162474
Registrace: 26.4.2012

Adresa profilu:http://will83.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 13 záznamů

9.2.2024 Článek Za mě na první pohled pěkné zpracování. Měl jsem např. možnost zblízka prohlédnou černou Jawu Péráka a to zpracování mě nepřesvědčilo, strašně rychle ta motorka stárne opticky i technikou. Budíky na Speedu 400 jsou moc čínské, ručička se klepe jak na fichtlu a pořád tomu něco chybí. Nic to ale nemění na tom, že je Indo-Čína na vzestupu. Budíky: https://www.youtube.com/shorts/X-T0ucNnplA
8.11.2023 Článek Honda je je top kvalitní, ale moc uhlazená. Viz přední světlo u těch pětistovek, to je jako ze skútru. Nejhezčí je CB 1000, která je kopií Kawasaki
15.9.2023 Článek A co věhlas a historie značky? Jasný klad Kawy. Prostě Kawa , přes to nejede vlak, jezdím už čtvrtou a nedokáži si představit, kdyby se mě někdo zeptal, co jezdíš a já řekl Céef moto......Strašná tlačenka Číňanů a Indů....
23.11.2021 Článek Versys 650 pojede už 14. rok se stejným rámem, kyvkou, vidlema, kolama i motorem, není to nějaký rekord?
2.10.2021 Článek Honda Vision podle mne naplňuje podstatu skútru ze všech nejvíc: lehkost a pevnost, dá se skvěle naklápět, opravdu jako kolo, výkon ve městě, velká kola a super brzdy, nízké náklady na servis a provoz, spolehlivost......pravidelný servis nebo opravy se dají udělat doma a většinou jednoduše. praktické otevřené schránky na peněženku klíče a mobil, absence tunelu + poutko. Je to vzduch, rychleji se zahřívá a odpadá starost s kapalinou. Na okresce to jede trvale 80-90 tacho, takže taky celkem bez problému. Na delší jízdy je velká motorka.....
+1 
16.12.2020 Článek Vision 110 - hodně nedoceněný skútr ve stínu PCX, ale podle mě naplňuje podstatu a význam skútru ze všech nejvíce. Zkušenosti - ve městě více než dostatečný výkon (mám 90 kg), nízká hmotnost a kompaktní rozměry, jednoduchost (chtěl jsem vzduch protože se vodník déle zahřívá), nízké provozní náklady, skvělé brzdy i přes buben vzadu, rovná podlaha, uživatelská přívětivost, pevný rám a slušné zpracování na to, že je vyroben v Číně. Rádius do 30 km úplně bez problému, po okreskách se dá jet trvale 80-90 km/h, což je asi nejbezpečnější, nikoho moc nepředjíždíte a moc aut zase nedojíždí Vás. Mám model 2012 bez start stopu a pokud tento nový model jezdí podobně a start stop se dá vypnout, není co řešit. A protože věřím jen Japonským značkám, ať jsou vyrobeny kdekoliv, konkurent byl asi jen Suzuki Adress 110. Větší skútry z hlediska objemu i rozměrů moc neuznávám, od toho tu máme motorky.
+1 
27.12.2019 Článek stráťa: nenáročnost servisu můžu popsat na KLX 250 (230 bude podobný, hledat to nebudu) např.: výměna oleje po 1 roce nebo 12000 km, množství píšou 1,1 litru, v praxi stačí litrové balení + filtr za pár kaček, kontrola ventilů po 12000 km, nechal jsem je zkontrolovat i po 21000 km a nic jim není, netřeba seřizovat. Brzdovka klasika po 2 letech nebo 24000km. Chladivo 1,2 litru po 3 letech. Svíčka 1ks po 12000 km. Ke všemu dobrý přístup, většinu si uděláte sami, pneu, řetězovku a brzdy to nežere...….
+1 -1
21.12.2019 Video Kawa u 230 vsadila oproti KLX 250 na ještě větší jednoduchost a dostupnost. Designem se sice trochu vrací před rok 2009, ale je třeba si vážit každého moto v dané kategorii. Video je pěkné, a jako majitel KLX 250 potvrzuju univerzálnost, hlavně s pneu 50:50, odolnost, denní použitelnost a nízkonákladovost - pojistka 300 Kč, olej+filtr 250 Kč, pneu to nežere, ventily po 20 tis. ok a tankujete vždycky kolem 2 stovek ))
+1 
4.12.2019 Článek KLX 230 je proti KLX 250 krokem zpět, slabší motor, starší design, který se spíše vrací k 1. generaci KLX 250. Kdo vlastní zachovalou KLX 250, nemá moc důvodů obměnit za KLX 230. Na druhou stranu, je dobře že Kawa na tuto kategorii nezanevřela. Stále moc na výběr není KLX, CRF, WR.....o objemu 350-500 nemluvě
29.5.2017 Článek unavix: Jawu zabrzdili právě komunisti, do cca 60. let technici žili z techniky před převratem a pak již neměli vlastní nápady a také je brzdila "rozhodnutí strany". Od 60. let již byly Jawy zastaralé a nekonkurenceschopné. Na vývoz na východ to ale stačilo, na západ to nemělo ani náhodou. Po r. 89 je to začátek od nuly...možná i méně, protože režim zdevastoval nejen Jawu, ale i obyvatele naší země. Než se to začne obracet k lepšímu, nebude to trvat 25 let, ale minimálně 40. Po roce 48 od Jawy uznávám jen 500 OHC a Péráka, právě proto, že mají původ ještě před převratem. A tuto Jawu řadím hned na 3. místo, protože je to první Jawa s vyváženým designem, jednoduchou technikou, univerzálností a poměrně přijatelnou cenou. Sportard, Vintage jsou slepeniny. Ano, je čínská, ale značka Jawa je tak zplundrovaná, že jinudy cesta nevede.
+8 
29.5.2017 Článek Metalocalypse: ABS je jenom na předku, řídící jednotka je ale pro obě kola, takže do jednotky jdou informace z obou kol, ale ta zasahuje jen do přední brzdy. Do zadního kola je výstup pro zásah do brzdného účinku zaslepen. Bylo to v nějakém testu, vysvětluju to laicky.
29.5.2017 Článek Pojede to asi takto, není to vůbec špatný podle mne, motor ve 130 km/h není nadoraz a to se mi líbí:
15.7.2013 Článek Designově moc pěkná, vadí mi jen 2 věci, ten posez na ní (řídítka jsou na kapotovanou verzi moc vysoko) a neladí mi tam jen jeden přední kotouč. Nebýt těchto dvou subjektivních pocitů, byla by u mě bez chyby a bral bych jí i když nejsem začátečník. Z nové série CB 500 mi sedí nejvíc verze X, kde je jeden kotouč ("endurko") celkem běžná věc a řídítka jsou ok. Ale jinak Honda

TOPlist