Komentáře
Nalezeno 3 záznamů
14.9.2016 | Článek | dajos: a to je prave presne ten typ buzerace o ktere se pise, tak trochu by mne zajimal Vas osobni nazor na celou vec, ne jen tady vytahovat vyhlasky a zakony, kterych se jak ovce musite na STK drzet... jeste pridam sve zkusenosti: Letos jsem mel problem u STK se svoji jiz byvalou ducati monster S2R jen proto, ze jsem mel demontovane zadni stupacky, na zadnim sedle originalni krovka, ktera je zespodu pripevnena na srouby, takze pokud chci nekoho svest musim pouzit nejake naradi tak jako tak. Konzole pro stupacky jsou dve diry na srouby zespodu motorky a nikam nevycnivali, tudiz zadne ohrozeni pro pripadny stret s kymkoliv (az na na blbce). a tak jsem mel, problem jen proto, ze nejakej panak nekde s razitkem v ruce se rozhodl, ze do ceskeho TP neodmyslitelne patri i udaj o poctu mist k sezeni a ke stani vozidla. ... stejna hovadina jako s tou kapotazi. V cem je tedy problem? ze by v tom, ze i kdyby jedna strana chtela vyjit vstric, a omezit se i na homologovane dily, tak druha stejne nechce a treti se boji ... |
30.8.2016 | Článek | hmmm hodne rozporuplna motorka ... tezko soudit ze dvou fotek, ktery me prijdou navic stejne jen jako koncept..., uvidime v realu zatim me se z jednoho uhlu pohledu libi a z druheho ne, ... sedlo vypada jako nedodelany a jako by na to ani nepatrilo a kola, ze dali tyhle, protoze se jim zrovna valeli po ruce :D ... ale jinak to nechci zatracovat, kdyz ducati vysla s 999kou tak se to taky nikomu moc nelibilo ;) |
16.8.2016 | Článek | Za me ... libi poctiva zelezarska prace co si jde proste vlastni cestou , sice trochu crazy, ale nepopiratelne original +1 |