renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

opic26

Offline: Včera v 10:46 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Hranice na moravě I - Město
Lokalita: Přerov Olomou...
Poděkoval: 4x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 14x
Body komentářů: 457 / 513
ID uživatele: 158479
Registrace: 10.3.2012

Adresa profilu:http://opic26.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 756 záznamů

22.4.2024 Článek To si nemyslim. Naopak - vloni se do Hinckley ppkiud vím nabíralo. 4 závody v Thajském Chonburi myslím stále chrlí jen vše do obsahu 800 a vše na paralerních twinech. Zbytek a vývoj je doma.
4.4.2024 Článek Věřil jsem mu ještě po té vítězné vlně v BSB, ale řečma že může Topraka porazit ze sebe dělá jen šaška. El Turkova skromnost a talent mu chybí. Když už si jej i VdM maže na chleba, je třeba pokory.
+5 
19.3.2024 Článek Nečekal jsem nový model na tomhle 2,5l a ještě asi potrvá, než se jim vložené náklady do vývoje druhé generace vrátí. S barvami naprosto souhlas s Dominikem - v západní Evropě lidi moc nemají vkus a co není černé, to si natřou doma...vlastní zkušenost se Speed Triplem. Celý černý motor stojí za ho.no. Triumph je v barvách neustále dost při zemi a konzervativní. Tyhle kombinace na nádrži sluší Bonnevillům. Tady to na mne působí jako záměr o čopra namísto dragstera. Původní červený Rocket 3 R, nebo chrom edice, to bylo jiné kafe.
Popravdě mimo barvy nerozumím ani názvům - Rocket 3 R/GT Storm ...na co storm? U Speeda mi po více jak třech letech chybí specifických 1160 (T509, 955i, 1050) namísto 1200. Unifikace řady motorů s Tigrem 1200, nebo záměr odlyšnosti od Multistrady V4 1160(1158)?
...a možná řeším blbosti
+1 
19.3.2024 Článek smutné. Věřím že KTM pomůže MV s kvalitou a prodejem, ale viděl bych ji raději třeba pod křídly Ferrari, než že všechno italské sežerou rakušáci nebo číňani. Myslím že v motorech už se jim rýpou a ani by mne nepřekvapilo, kdyby F3 RR vyhrála SSP.
Tak blbí určitě v KTM nejsou, aby z MV udělali další značku nesoucí jejich platformy jedno- a dvouválců + loupežníci Pierer s Trunkenpolzem chtějí ve svém portfoliu všechny motorizace, aby sežrali min.v Evropě celý trh. Myslím si že budou chtít udržet MV exkluzivitu, design a 3 a 4 válce. Tříválci budou chtít podělat Triumph a Yamahu. Jesli nechají řadový 4-hrnek, nebo udělají MV s RC16(V4) za 2-3 koule, to je otázka do loterie. Zajímavé bude sledovat jestli budou mít zajem vratit MV do MotoGP(Grand Prix). Nedivil bych se, kdyby z šampionátu v budoucnu GasGasy zmizely (přece jen je to původně čistě terénní značka) a nahradily je Kačeny v MV kabátku. A už vůbec nebudu překvapený, když se zanedlouho dozvíme o dalším plánovaném nákupu nějaké zkomírající firmy ze strany KTM, aby mohlli MV víceválcové agregáty prodávat dle svého receptu ve velkém.
Mrzí mne že ostatní značky nemají prostředky a strategii na to, KTM něco vyfouknout před nosem.
14.3.2024 Článek motorbreath: přesně tak. Tohodle mistra v zahazování šanci Acosta převálcuje na body už tuhle sezónu. Od té následující si Jack už k fabrice nikdy nečuchne.
12.3.2024 Článek namachrované kecy?! To jsi asi četl jiný článek než ten o hodnocení MM93 prošlého závodního víkendu.
6.3.2024 Článek A mně se Vitpileny i Svartpileny 701 dost libí a mám je za pokračovatele nesmírně zábavného Duka 690 R. Na tohle jsem rozhodně zvědavý, protože KTM balení střední třídy nemusím.
Video pravda prapodivné. Nej bylo to na první skalpel 790.
5.3.2024 Článek Fabrická Ducati si logicky pojistila nejlepšího jezdce současnosti o kterém se při testech všichni jeho rivalové vyjádřili jasně, jako že Pecco bude opět "the man to beat". Každý jezdec jeho formátu si tohle zažil a není dúvod na tom něco měnit.
Vy co plkáte o týmové režii a Tardozzim si pusťte tohle:

https://www.youtube.com/watch?v=sckZ0Wot3Vc
+3 -1
22.1.2024 Článek Na MX dost pěkný stroj. Už se těším co s ním předvedou. Né že by to ostatní značky neměly, ale tady je system zastřešení všech závodních divizí pod Ducati Corse asi nejvýraznější, a to se mi líbí. Jo, přeju rudým ať se i v bahně tlačí dopředu .
+2 
22.1.2024 Článek nádhera
20.1.2024 Článek Ať už ten kolotoč začne, nemůžu se dočkat. Barvy mne teda dost zklamaly. Čekal jsem něco na styl těch vizualizací z netu, ala okřídlený oř v Red bull barvách. Pravda že barvy výkon nedělají, tak snad se Marc předvede v kondici a bojující vepředu.
+1 
17.1.2024 Článek KTM poručila prodávat motory, tak udělali v HQ z pohledných jednoúčelových strojů natažením podsedlovky cosi, co za mne nemá šanci ani proti bratranci Duku, ani proti retro střiženým Triumphům. Ještě že má Husqvarna terénní divizi, protože silniční nabídka je bída. Jestli je pravda že KTM inovuje 690-tku, tak by HQ mohla vrátit do hry designově velmi zdařilé modely 701...nebo vypustit slibovaný Vitpilen 901.
+1 
17.1.2024 Článek Na co superbikerům warmUpy a tréningy?! Zkrátit všechno, nejlépe ať na ty 250ps potfory sedají třeba po páteční kalbě. Hlavně že se nám tam vejde ještě šampionát pro baby, pro teplé a zbude místo na reklamu. Proč v ženském šampionátu pojedou všichni na R7, když jí na silnici konkuruje RS660, Ninja 650, GSX-8R, CB650, ZX-4R a nově Daytona 660??? Ať už jde Lavila s Espeletou do pr..le. Už mne přestávají ta homogenní pravidla všech na stejné technice, jedněch gumách a se stejnou elektronikou bavit. Tohle má být pobítka pro výrobce motocyklů? Zlatá éra rozmanitosti SBK a MotoGP let minulých.
+3 
9.1.2024 Článek Pěkný asfaltový sport-tourer nižší střední třídy a další povedený počin na platformě podtuněné Daytony 660(675). Malinko tlouštík na tuhle kategorii, ale snad má váhu tam, kde nezavazí. Už se těším až jej novináři postaví do ringu s SR 660 a R7.
18.12.2023 Článek Oba navzájem. Dávno marný jezdec v marném týmu. Za mne už oba patří do národního a né světového šampionátu.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 51
Následující

TOPlist