Komentáře
Nalezeno 6 záznamů
29.2.2012 | Článek | Biker to je , práce musí bavit , ale zima např. u nás na Vysočině a v Praze či brně je trošku o něčem jiném . Jinak dobře napsaný článek, pěkně se to čte |
22.2.2012 | Článek | pěkně se to čte dobře popsany, taky to mám v plánu se tam někdy podívat ... po cestopisech tohoto druhu, má člověk chutí ještě více . přeju příjemne cestování a více takovýchto cestopisů |
22.2.2012 | Článek | Pěkný, pěkný jen mě kuci čím dál víc odrazujete od cesty do Rumuska a Ukrajiny, díky těm policajtům a úplatkům . Jeden blbej dotaz .. asik je docela důležité umět alespoň něco rusky že? s češtinou asik moc nepochodím ... jinak dobře napsané, pěkně se to čte.. jen mi dělate chutě těma fotkama s jidlem |
15.2.2012 | Článek | * ehm oprava z 0-100km/h za 3,5sec |
15.2.2012 | Článek | Varan je varan možná kategorie sama pro sebe ... Jak bylo psáno, jak se rozjede tak není žádnej problém. Je primárně určen pro dálkové pohodlné cestování po silnicích a tečka. Není to kroska, není to ani vodní skůtr .Kdo ji má za línou mrchu tak podle mě z 0-10 za 3,5s realných nejní zrovna pomalost na tu váhu . A to s tím terénem... opravdu se podívejte jak si vede v tom Mastodon závodě. Je to o skillu a rukách . Terén nevyhledávám,ale když už mě něco zaskočí, tak jen to, jesti to zvládnu já,ale u Ještěra vím, že on to 100% zvládne. Šotolinu a bahntitý cesty za terén nepovažuju a to to nejezdím na špuntech. A ještě k těm brzdám... když si koupíte novýho varana(jakoukoliv jinou motorku), tak brzdy (destičky) si potřebují sednout, takže nečekejte, že zaflekujete na místě. Další důvod horšího brzdnýho účinku je buď stará brzdovka a nebo částečně zavzdušněnej celej brzdovej systém . jo a ještě nemůžete porovnávat se silničkama, který tam zpravidla mívaj radiální pumpy => brzdný účinek je lepší. Takže ať si každej koupí co mu vyhovuje a co se mu líbí .Spousty km pohodové jízdy přeju Howg +2 |
16.2.2012 | Deník | nooo jet tam na tomhle dobrej dobrodruh |