PROFIL UŽIVATELE

VladaM

Offline: Dnes v 21:35 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Rožnov pod Radhoštěm
Lokalita: Vsetín Zlínský
Poděkoval: 44x
Pomohl: 88x
Založil témat: 49x
Napsal příspěvků: 2444x
Body komentářů: 136 / 43
ID uživatele: 155491
Registrace: 16.1.2012

Adresa profilu:http://vladam.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 242 záznamů

16.10.2015 Článek Mne jen zaráží, že to musí mít tak velký výfuk, takhle umístěný.
Pravý boční kufr je poloviční proti levému.
+1 
15.10.2015 Článek Co plexi a ochrana posádky před větrem, deštěm?
14.10.2015 Článek
14.10.2015 Článek Takhle upravené fotky stojí za prd.
Jinak fajn.
8.10.2015 Článek
1.10.2015 Článek Pěkný, pěkný.
Snad jen malá technická...
Řetěz není třeba šponovat jinak pro jízdu sólo, nebo v plné náloži.
Zdvih vidlice je pořád stejný, ta dráha se nemění.
Jen se upraví odpružení pro větší zátěž.
A řetěz samozřejmě na hodnotu průvěsu dle manuálu.
+1 -1
29.9.2015 Článek Nevzpomenu se jak u jiných motorek, ale tady platí dokonale, že se sedí nad motorkou !
To se mi nelíbí ani trochu.
17.9.2015 Článek Taky se mi zdá, že ta hmotnost 221kg není nějak extra moc.
Honda CB 1000R - 217 kg
Suzuki GSF 1250 Bandit - 222 kg
17.9.2015 Článek petr787
Borec si asi myslel, že Edelweisspitze už je ten GG.
A nevěděl, že má jet ještě kousek dál.
+1 
10.9.2015 Článek
10.8.2015 Článek Wakasaki napsal Dnes v 10:16
Pozeram na toho jazdca na Honde a uz teraz ma bolia kolena.

Pozor!
Pilot na Hondě má na stupačkách špičky!
Na Yamaze spíš střed chodidla.
-1
10.8.2015 Článek Honda je těžší než Yamaha o 32 kg.
To je celkem dost.
+1 
29.6.2015 Článek Celkem fajn sepsané.
23.4.2015 Článek Borci.
Já bych musel koupit hodně padacích rámů.
22.4.2015 Článek Ostatně, je vidět už na pohled, jak je guma namaštěná kvůli lepšímu vyklopení z formy. Tenhle kluzký povlak potřebuje postupně ojezdit, což pár desítek kilometrů trvá.

Některé gumy už tuto vrstvu nemají! Výrobce to nepoužívá.
Třeba MITAS Sport Force+ nemá tuto vrstvu.
Osobně vyzkoušeno. Hned po přezutí jsem V DEŠTI A TEPLOTĚ KOLEM 10 st. při rozjezdu za to vzal dost ostře.
A nic, žádné protočení, žádný smyky, hned se dá jet.
I ty loňské bez + už neměly tu vrstvu. Dalo se hned po přezutí jet hodně svižně, žádné postupné ojíždění.

TOPlist