PROFIL UŽIVATELE

VladaM

Offline: Včera v 21:35 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Rožnov pod Radhoštěm
Lokalita: Vsetín Zlínský
Poděkoval: 44x
Pomohl: 88x
Založil témat: 49x
Napsal příspěvků: 2444x
Body komentářů: 136 / 43
ID uživatele: 155491
Registrace: 16.1.2012

Adresa profilu:http://vladam.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 242 záznamů

31.10.2016 Článek Pěkné.
Mne nějak zaujalo, že jednou řešíš spaní a jídlo extrémně low cost, ale jindy zase za to samé dáš docela hodně peněz.
Mám v tom celkem zmatek.
27.10.2016 Článek Při psaní textu je potřeba jej dělit na menší celky.
Samozřejmě na odstavce, ale hlavně volit výrazně kratší věty!!!
Jedno dlouhé souvětí, ještě s absencí čárek, neprospívá přehlednosti a čtivosti textu.
Krátké věty. Aby se v tom čtenář neztrácel.
Tak. To je vše. Tečka.
+2 
11.10.2016 Článek Frankie (70)

Občas není na škodu si komentáře číst.

Protože v testu se dočteš záporné hodnocení u Kawasaki GTR1400
- horší odezva od předního kola a jízda v zatáčkách

Ovšem z diskuze zjistíš, že to není tak docela férové a objektivní hodnocení, protože to testovali na dost podhuštěné gumě.
11.10.2016 Článek Jarda (90) napsal Dnes v 09:08
Tak právě s tím subjektivním názorem a přístupem já nesouhlasím.
Pokud dělám test, nebo dokonce srovnávací test, tak je podle mne absolutní nutnost a základ všeho nastavit moto na nějaké tovární nastavení - podvozek, tlak v gumách, dotankovat do plna. Mrknout na minutu do manuálu nikoho snad nezdrží.
Spoléhat na to, že mi někdo (kdokoliv - mechoš, prodejce, pneuservis) nafouká gumy na tlak, jak mají být, to je bohužel velký optimismus.
A já, samozřejmě subjektivně, věřím, že nebýt podhuštění, tak se GTR ostatním vyrovná.
Protože 4 desetiny tlaku je u takové krávy celkem dost a vliv to má zcela jistě velký na jízdní projev.
11.10.2016 Článek Nechápu, jako mnoho jiných , tenhle odstaveček o tlaku v pneu u GTR:
"Kawasaki působí v zatáčkách vedle BMW jakoby měla vypuštěné přední kolo. Kvůli svojí váze je nejcitlivější na správný tlak v pneumatikách, a proto si můžete stav zkontrolovat přímo na digitálním panelu. Škoda, že se tam už nepíše, že pro ideální jizdní vlastnosti musí být předek nafoukaný na 2,9 bar. Vše je samozřejmě obrazně řečeno, nicméně při tlaku 2,5 Kawa nedává tolik zpětné vazby a do zatáčky se musí víc přemlouvat."
Proč tady melete něco jak by mělo být foukané, něco o tlaku 2,5... V manuálu je jasně napsané předek foukat na 2,9. Co je na tom těžkého? A pak svým laxním přístupem zpochybnit jízdní vlastnosti.
Proč jste nepodhustili i ostatní mašiny?
+3 
5.10.2016 Článek Asi bych nepoužíval slovíčko "expedice" u výletu, kde je denní kilometráž jak pro zdatnějšího cykloturistu.
Schválně jsem to četl podruhé, abych vypátral, co jste celé dny dělali.
Ale marně.
Vlastně našel - snídali jste, obědvali a i večeřeli.
První den pohled na Štrbské pleso a návštěva jeskyně, druhý den socha Jánošíka, třetí den asi nic a poslední den taky nic.
Kurňa chlapi, chápal bych ty "štreky" v Alpách, nebo někde mimo cesty, ale tady u nás?
3.10.2016 Článek Nudná barva rámu.
Raději bych stříbrný.
Samozřejmě to byl dřív hliník a teď je rám ocelový.
Ale dřív byl rám takový designově dominantní a teď tam "nic" není.
13.9.2016 Článek Tak, tak, HDR funkci vyřadit z používání.
Ať se můžeme kochat krásou cestopisu.
A ne plakat nad foto v HDR.
25.7.2016 Článek Borec prostě rád jezdí dlouho a velké štreky.
Tak si jednu komínovku prostě protáhnul.
Třeba památky a takové věci nemá rád.
Jen rád frčí na mašině.

+1 -1
16.7.2016 Článek Pěkný zážitek, pěkně napsáno, spousta informací a zkušeností.
Chválím, já jsem si pěkně početl.
8.7.2016 Článek Slávek-TDM a někteří další...
To je takový problém motorku na bočáku naklonit, podepřít kyvku kusem klacku a vesele namazat?!
28.6.2016 Článek Bings
Ustřelil, neustřelil...
Tak je to v sekci Cestopisy a diskuze je povolená.
Prostě mi to přišlo jako MotoCestopis slabé.
Že je na Pálavě a celém Lednicko-Valtickém areálu krásně, o tom není sporu.
Sám jsem tam byl několikrát.
Vždy ale autem a s kolama.
Je to tam dokonalé.
Jak pro výlet s partou, tak pro dovču rodinky s dětma.
Spousta zajímavostí na malé ploše, na kole to objede i prvňáček.
Osobně bych do té oblasti na moto nikdy nejel.
Protože jaksi není proč.
A nemohl bych mít sebou kolo, pro které je to tam absolutně ideální.
Věřím, že Chameleon ty výtky chápe a inspirace je to opravdu dobrá.

Chameleon
Těším se na tu Francii!
24.6.2016 Článek Bings
Nic proti cíli výletu jako takovému, Pálava a okolí je super.
Nicméně tam nějak postrádám smysl jet takhle, takovou cestou na moto.
V Praze se drbli na dálnici, jeli 200 km rovně, v Brně odbočili a dojeli rovně až na Pálavu.
Kvůli tomu přece nejedu na moto, ale beru auto.
Když se chci jen přepravit z A do B.
Proč nejeli nejdřív někam směr Jih, neznám to tam moc, někde na Křivoklát, Tábor, Česká Kanada, prostě tak nějak tenhle směr.
A projet se na motorce.
To má totiž vypadat jinak, než takhle.
23.6.2016 Článek Je to jako Expedice do kraje Cimrmanova stáří.
20.6.2016 Článek Nádrž jen 14 litrů by mi dost vadila.
Benzínek je sice všude dost, ale zase furt tam jezdit nemusím.

TOPlist