Komentáře
Nalezeno 255 záznamů
21.6.2018 | Článek | Zátěžový test Postinoru se zátěžovým testem blodýny... |
21.6.2018 | Článek | JohnnyS08 Jo, tak dobrý, já myslel, že nejde ani to předpětí. Jinak chybět mi nic nebude, to není stroj pro mne. |
21.6.2018 | Článek | To jako nejde nastavit ani zadek pro jízdu ve dvou, nebo s bagáží? Nechápu... -1 |
5.6.2018 | Článek | Pedrosu už nikdo nevezme. Šance už měl, je za zenitem. |
30.5.2018 | Článek | K poslednímu odstavci... Co se týče použití rozdílné konstrukce pneumatiky na jednom motocyklu, není to vhodné právě díky úhlu prokluzu. Zhoršuje se tím zejména čitelnost úhlu prokluzu, driftů, a tím samozřejmě čitelnost chování motocyklu během průjezdu zatáčkou. Obecně pro bezpečnost platí pravidlo použití o stupeň lepší konstrukce na zadním kole. No, většinou chce pilot kvalitní předek, horší zadek se už nějak zkousne. |
24.5.2018 | Článek | Cena, hmotnost, směšný dojezd, celkové náklady, neekologičnost... |
17.4.2018 | Článek | Fajn cestopis. Pěkně autenticky vypadající fotky. |
13.4.2018 | Článek | Stačilo počkat jednu, dvě, tři zatáčky a bylo by to v klidu. Tady jde o to, že MM za celý závod stihnul tolik prasárniček, že už se ucho utrhlo. +1 |
22.3.2018 | Článek | Kubassi-88 (17) napsal Dnes v 07:44 ...Ducati taky avizovala že ví jaká je aktuální cena obou jezdců a na 2019-20 je nemá šanci zaplatit... Už jsem psal... Tak ať Lorenzovi seberou 5 a dají je Dovimu. Bude to 7:7, což je asi celkem fér. A když se to Lorenzovi nebude líbit, tak ať jde jinam (kam by šel?). On už by se někdo místo něj našel. Hlavní hvězda, co jde po titulu, je tam teď stejně Dovi. A spíš by se hodila kvalitní týmová dvojka, co by Dovimu nebrala body a jen se snažila ubírat ostatním. Třeba jako dopadl Pedro. |
22.3.2018 | Článek | To by byl blázen, kdyby zrovna teď šel z Ducati pryč. Když jim dvěma to tak pěkně jede. Lorenzovi bych 5 ubral a dal je Dovimu. +2 |
2.11.2017 | Článek | ... a zajistí, aby se stroj nepřevrhl na místě nebo za jízdy... Motorka se za jízdy nepřevrhne ani teď. Takže za jízdy ten systém potřeba není. Spíš by mě zajímalo, co to dělá za nestandardních nebo kritických situací. Při vyhýbacím manévru, nějakém smyku, při rychlém překlápění... Úplně to vidím, že ta elektro ludra provede něco špatně - vyváží to nějak blbě a moto zbytečně lehne zbytečným a špatným zásahem toho vyvažování. |
10.10.2017 | Článek | jets (108) napsal Dnes v 11:34 Co nás tady poučuješ a kritizuješ! |
10.10.2017 | Článek | Byl jsem párkrát v Polsku služebně. Pokud tam pojedu za památkami, přírodou, mořem a tak..., tak jedině autem. Na motorce je to o ničem, nemá to cenu. Za celou dobu jsem potkal snad jen dva polské motorkáře a oba měli gumy sjeté do brutal placky. Jinak k polským řidičům... Podle mne jsou (u sebe v Polsku) mnohem lepší řidiči, než Češi. Jsou vyježděnější, jezdí svižně, ale ne nebezpečně. Když zaregistrují spěchající auto, tak nedělají problémy a klidně ho pustí dopředu. +1 |
10.10.2017 | Článek | jardakavan Hele, není to tak špatné, jak by se dalo podle některých komentářů usuzovat. Dobrý, dá se to. Bez obav napiš příště další. |
4.10.2017 | Článek | Za ty prachy jsou ta 250 i 125 super strojky. |