Komentáře
Nalezeno 255 záznamů
3.12.2018 | Článek | Jak už jsem psal, příště nepřiznávat. Test jinak výborný, dobře napsáno. Chválím fotky, je jich spousta a hodně vypovídajících. Hlavně tam jsou fotky motorky (motorek) s jezdcem z bočního pohledu!!! Na to jsem taky přísný, boční pohled musí být! +1 |
3.12.2018 | Článek | Jste se neměli přiznávat! Já taky ženě neříkám vše. Jasně, přízeň zachováme. Nám čtenářům se zase nesmíš divit, že nás to trochu nadzvedne ze židle. My ty testy hltáme, srovnáváme, jako bysme na tom jeli sami. Tak proto ten drobnohled "neodpouštějící" drobná zaváhání. +1 |
3.12.2018 | Článek | Dovolím si odporovat. Je věcí testovačů si zkontrolovat gumy. Tak jak to doporučujete kontrolovat před vyjížďkou. A stalo se vám to nejmíň podruhé, viz. domršený srovnávací test s GTR 1400. +1 -1 |
30.10.2018 | Článek | Do pr..., to je nadpis na nic! Málem jsem ten článek ani nečetl. Protože jak vidím Café Racer, kafíčko, kafáč... tak se mi už dělá zle. Navíc toto nejsou stroje, které by do této okrajové kategorie patřily. Toto jsou prostě klasické naháče - nakedy. |
3.10.2018 | Článek | Mně se nelíbí, že je ta kapotka se světlem moc vepředu a nízko. Má to tak docela dost biků, ale mně se to nelíbí. Raději bych to designově stejné, ale víc nahoře a blíž k řidítkům. |
25.9.2018 | Článek | Tak já nejvíc na moto 650 km za 8 hodin - okruh Slovensko, mimo dálnice a rovné cesty. To bylo v pohodě, svižné tempo, ze zatáčky do zatáčky, žádná nuda, furt se něco dělo. Bez přestávek, jen tankování 3x. Ale tady těch 1100 km bych nedal. Možná by bylo zajímavější, kdyby bylo víc těch okruhů, třeba čtyři. A projíždělo by se vždy tím Startem do jiného okruhu. |
24.9.2018 | Článek | Prosím u testů vždy foto motky s jezdcem pěkně kolmo z boku při normálním posedu! Děkuji. +3 |
23.9.2018 | Článek | To je plačka! Navíc úplný nesmysl. Prostě tomu moc dal a bylo hotovo. |
4.9.2018 | Článek | Však já to chlapi nemyslel až tak zle, tu kritiku. No, trochu jo... Jen chci vyvrátit u nás obecně zakořeněné předsudky o Polsku a Polácích. Fakt se tam dají najít místa k navštívení, Poláci jsou fajn a opravdu mají Čechy rádi! To jsem si potvrdil ne jen teď na dovči, ale i na dřívějších služebkách. Jinak já jel speciálně to Baltské pobřeží. Dělali jsme to od Malborku, přes Trojměstí, Hel, Lebu, na západ až k Německu. Vnitrozemí a jeho zajímavosti jsme zcela vynechali. I tak to bylo na 10 nocí a to nám stačilo. Ještě jsme na zpáteční cestě navštívili Wroclaw, pěkné historické město. Mnohé jiné zajímavosti jsme schválně vynechali, že to dáme příště a není to pro nás tak daleko. Takže Krakow, Toruň, Wieliczka, Częstochowa a mnoho dalších... Polské Tatry už máme za sebou. |
3.9.2018 | Článek | Trošku kriticky... Přesně takhle nemá vypadat výlet do Polska. Viděli jste úplné prd, všechno jste minuli. A že by jste si nějak užili přímo jízdu na motorce, tak to taky pochybuji. Absolutně nepřipravené, vyhozený čas a peníze. Kanál Elblag - přeprava lodí po železnici do kopce. Skoro přímo na cestě mezi Elblagem a Gdaňskem je hrad Malbork. Rozhodně stojí za návštěvu. Pak Trojměstí - neboli Gdaňsk, Sopoty, Gdyně. Gdaňsk - opravdu nádherné historické město. Sopoty - pěkné lázeňské město a parádní molo Gdyně - zakotvené lodě - torpédoborec Blyskawica (ve druhé světové válce účastnil akcí spojeneckých vojsk i vylodění v Normandii), - trojstěžňová školní plachetnice Dar Pomorza - byl jsem uvnitř - paráda, doporučuji! Hel - pláže, příroda, bunkříky, majáky, fajn atmoška Leba - pláže a hlavně polská Sahara - opravdové velké písečné duny - super, určitě navštívit Blízko Leby (cca 30 km) skanzen Kluki - dobrý... Kolobrzeg - přímořské letovisko, maják Miedzyzdroje - rezervace - zubři Pod Štětínem Krzywy Las - pěkné, ale jen když se jede kolem, zase tak extra to není. Socha Krista - jo, to jste trefili, fakt impozantní. To je jen pár zajímavostí, co mě napadlo. Byl jsem tam letos plechovkou - celé Baltské pobřeží. Výborný průvodce: Polské Přímoří - Průvodce na cesty (freytag berndt) - shánět brzy, nemají ho běžně v každém knihkupectví Poláci pohodoví a přátelští. Ceny pro nás příznivé, vstupy a parkovné levné proti nám. Jazyková bariéra - stačí pár slovíček polsky znát a domluva bez problémů. Vůbec žádné obavy z krádeží. Všude jsme nechávali kola, v kempech taky bez problémů. Pláže - písečné, šířka 30-50 metrů, délka +- 300 km Benzín jako u nás, radarů méně, jezdí se svižně, u sebe v Polsku jsou Poláci dobří řidiči. Cítil jsem se tam svobodněji, než u nás, přišlo mi, že nejsou tak svázaní předpisy a direktivami. Třeba na kolech se mohlo často jednosměrkou v protisměru, v různých zákazech... Kempy - lepší i horší, malé i velké, levnější i dražší - je potřeba hledat, přečíst dopředu recenze, projít trochu před ubytováním. +9 |
4.7.2018 | Článek | Důchod bude nejlepší varianta. -1 |
3.7.2018 | Článek | Pěkné, že tentokrát nikdo na nikoho nehází špínu, že za to může. Až nečekané. +6 |
26.6.2018 | Článek | Stahovací elektro pásky. +7 |
26.6.2018 | Článek | No motorka určitě nebude na svém limitu. Karel jel na ní poprvé, není ještě tak super zběhlý v jejím nastavení, s nastavením pomáhal Smrž, ale 100% to taky určitě nebylo, nezvyk využívat a dobře užívat tuhle motorku. Tipuji, ještě že minimálně 0,5 s na kolo v tom v pohodě je. Nebo i víc. Ve vyladění motorky na Karla a daný okruh a taky vyladění Karla na motorku. |
22.6.2018 | Článek | Stejně jako v jiných testech jsou tady moc pěkné fotky. Ale tady zvlášť jste mi udělali radost záběrem na motku s jezdcem z boku. Přímo z boku při rovné jízdě, ne kousek šikmo zezadu-zepředu, bez náklonu motky, bez přikrčení jezdce, bez vysedání... Prostě krásný boční pohled, aby dobře vynikly proporce motky s jezdcem. Prosím o takové fotky v každém testu. Fotka 22, +5 |