PROFIL UŽIVATELE

VladaM

Offline: Včera v 21:35 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Rožnov pod Radhoštěm
Lokalita: Vsetín Zlínský
Poděkoval: 44x
Pomohl: 88x
Založil témat: 49x
Napsal příspěvků: 2444x
Body komentářů: 136 / 43
ID uživatele: 155491
Registrace: 16.1.2012

Adresa profilu:http://vladam.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 242 záznamů

26.6.2018 Článek No motorka určitě nebude na svém limitu.

Karel jel na ní poprvé, není ještě tak super zběhlý v jejím nastavení, s nastavením pomáhal Smrž, ale 100% to taky určitě nebylo, nezvyk využívat a dobře užívat tuhle motorku.

Tipuji, ještě že minimálně 0,5 s na kolo v tom v pohodě je. Nebo i víc.
Ve vyladění motorky na Karla a daný okruh a taky vyladění Karla na motorku.
22.6.2018 Článek Stejně jako v jiných testech jsou tady moc pěkné fotky.
Ale tady zvlášť jste mi udělali radost záběrem na motku s jezdcem z boku.
Přímo z boku při rovné jízdě, ne kousek šikmo zezadu-zepředu, bez náklonu motky, bez přikrčení jezdce, bez vysedání...
Prostě krásný boční pohled, aby dobře vynikly proporce motky s jezdcem.
Prosím o takové fotky v každém testu.
Fotka 22,
+5 
21.6.2018 Článek Zátěžový test Postinoru se zátěžovým testem blodýny...
21.6.2018 Článek JohnnyS08
Jo, tak dobrý, já myslel, že nejde ani to předpětí.
Jinak chybět mi nic nebude, to není stroj pro mne.
21.6.2018 Článek To jako nejde nastavit ani zadek pro jízdu ve dvou, nebo s bagáží?
Nechápu...
-1
5.6.2018 Článek Pedrosu už nikdo nevezme.
Šance už měl, je za zenitem.
30.5.2018 Článek K poslednímu odstavci...
Co se týče použití rozdílné konstrukce pneumatiky na jednom motocyklu, není to vhodné právě díky úhlu prokluzu. Zhoršuje se tím zejména čitelnost úhlu prokluzu, driftů, a tím samozřejmě čitelnost chování motocyklu během průjezdu zatáčkou. Obecně pro bezpečnost platí pravidlo použití o stupeň lepší konstrukce na zadním kole.

No, většinou chce pilot kvalitní předek, horší zadek se už nějak zkousne.
24.5.2018 Článek Cena, hmotnost, směšný dojezd, celkové náklady, neekologičnost...
17.4.2018 Článek Fajn cestopis.
Pěkně autenticky vypadající fotky.
13.4.2018 Článek Stačilo počkat jednu, dvě, tři zatáčky a bylo by to v klidu.

Tady jde o to, že MM za celý závod stihnul tolik prasárniček, že už se ucho utrhlo.
+1 
22.3.2018 Článek Kubassi-88 (17) napsal Dnes v 07:44
...Ducati taky avizovala že ví jaká je aktuální cena obou jezdců a na 2019-20 je nemá šanci zaplatit...

Už jsem psal...
Tak ať Lorenzovi seberou 5 a dají je Dovimu.
Bude to 7:7, což je asi celkem fér.
A když se to Lorenzovi nebude líbit, tak ať jde jinam (kam by šel?).
On už by se někdo místo něj našel.
Hlavní hvězda, co jde po titulu, je tam teď stejně Dovi.
A spíš by se hodila kvalitní týmová dvojka, co by Dovimu nebrala body a jen se snažila ubírat ostatním.
Třeba jako dopadl Pedro.
22.3.2018 Článek To by byl blázen, kdyby zrovna teď šel z Ducati pryč. Když jim dvěma to tak pěkně jede.
Lorenzovi bych 5 ubral a dal je Dovimu.
+2 
2.11.2017 Článek ... a zajistí, aby se stroj nepřevrhl na místě nebo za jízdy...

Motorka se za jízdy nepřevrhne ani teď.
Takže za jízdy ten systém potřeba není.
Spíš by mě zajímalo, co to dělá za nestandardních nebo kritických situací.
Při vyhýbacím manévru, nějakém smyku, při rychlém překlápění...
Úplně to vidím, že ta elektro ludra provede něco špatně - vyváží to nějak blbě a moto zbytečně lehne zbytečným a špatným zásahem toho vyvažování.
10.10.2017 Článek jets (108) napsal Dnes v 11:34

Co nás tady poučuješ a kritizuješ!
10.10.2017 Článek Byl jsem párkrát v Polsku služebně.
Pokud tam pojedu za památkami, přírodou, mořem a tak..., tak jedině autem.
Na motorce je to o ničem, nemá to cenu.
Za celou dobu jsem potkal snad jen dva polské motorkáře a oba měli gumy sjeté do brutal placky.
Jinak k polským řidičům...
Podle mne jsou (u sebe v Polsku) mnohem lepší řidiči, než Češi.
Jsou vyježděnější, jezdí svižně, ale ne nebezpečně.
Když zaregistrují spěchající auto, tak nedělají problémy a klidně ho pustí dopředu.
+1 

TOPlist