renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

ALW

Offline: 20.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 52
Město: Plzeň 2-Východní Předměstí
Lokalita: Plzeň-město P...
Napsal příspěvků: 1139x
Body komentářů: 30 / 14
ID uživatele: 15282
Registrace: 2.5.2019

Adresa profilu:http://alw.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 28 záznamů

13.2.2024 Článek Souhlasím s Tebou (Rick James) a neboj, až budeš mít problém zaplatit bydlení, energie a žrádlo, tak si koupíš jetou nečínskou motorku, která Ti udělá službu podstatně déle, než nová čínská.
17.11.2023 Článek Normální Rebel se mi nelíbí, ale Touring je krásnej Chápu, že ne pro každýho, ale tak to má být. Koupili jsme ho teď v podzimní akci, ta cena byla neodolatelná a mladýmu dobře poslouží. Přes zimu bude chtít dodat padáky Daytona, jediné, co dobře poslouží i jako předkopy a odstraní největší problém celé motorky. Harley mi nic neříká, pro mě naprosto nijaká motorka a s točivým motorem to vlastně ani Harley není.
6.9.2023 Článek Dracane, máš naprostou pravdu, ale je vidět, že lidi chtěj hlavně, aby to bylo levný a pak nakoupí klidně od ďábla. Já nejsem tak bohatý, abych si kupoval levný věci a už vůbec ne od komunistickýho číňana
21.8.2023 Článek Je to Čína, takže to nechci a jsou mi úplně jedno technické parametry i cena. Motorku i auto si kupuju, aby mi dělali radost a užitek, takže si nemůžu koupit něco, co nemám rád a je mi to z duše nesympatický. Stejně tak bych si nekoupil KTM nebo francouzský a italský auta. Držím se Japonců, v krajním případě si umím přestavit nějaké BMW nebo třeba Harleye, ale Čínu, Indii, většinu Italek nebo KTM si prostě nekoupím, to nechám fanouškům těchto značek. P.S. Ruskou bych si nekoupil ani náplň do propisky
+4 -3
15.8.2023 Článek Tak to tady zhodnotila většina, která na tom nikdy nejela a tudíž jsme se nic důležitého nedozvěděli Větší Rebel není špatný, použití osvědčeného motoru z Afry je logické a motorka s tím slušně upaluje. DCT je skvělé pro toho, kdo to chce a jestli někomu vadí, že to řadí za něj, může řadit tlačítky, je to výrazně rychlejší, než to nakopete nohou, byť za použití QS. Mám na DCT něco naježděno a 90% času jsem si řadil manuálně tlačítky a využíval tak jen ty hlavní výhody - absence spojkování v malých rychlostech, rychlý rozjezd a pohoda, když prostě nechcete řadit. Problém Rebelu spočívá v jeho rozměrech, je prostě malý na člověka nad 180 cm a možná i méně, takže uvidíme, jestli Honda časem přijde s CL 1100 DCT, to by mohla být celkem trefa pro toho, kdo nechce vysokou Afru nebo o trochu nižší NT. A příznivci chromovaných motorů a žebrování, někdy falešného, přesvědčení o tom, že jsou jedinými správnými motorkáři, ať si koupí něco jiného, nikdo neříká, že si mají koupit Rebela
+3 
11.8.2023 Článek Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci Za mě raději ojetý japonec než nový číňan. A jak tu někdo píše o čínské kopii motoru Kawasaki - právě proto, že Číňan umí jenom levně kopírovat, nenese za jejich chyby odpovědnost ten, koho kopírují, takže Kawu bych neobviňoval. A další - ojetý číňan bude ztrácet hodnotu výrazněji než ojetý japonec, rozuměj "o víc procent", protože k němu najde důvěru málokdo, zato ojetého japonce koupí kdekdo
+1 
7.8.2023 Deník Užívej si to my doufáme, že se na Panovi taky trochu svezeme, zítra vyzvedávám po servisu
10.11.2022 Článek Absence DCT verze může Hondu mrzet, u Africy je to nejčastěji prodaná varianta. Třeba pro mě je to důvod, proč po jiných značkách už ani nekoukám
+1 
22.10.2021 Článek Já bych to třeba s Tracerem 900 nesrovnával, podobnost končí tím, že je to na cestování. Mám novou Afru, dlouhodobě jezdím honďácký dvouválce, a ten tah motoru od spodu mi zrovna třeba na Tracerovi chybí (máme ho taky v garáži, model 2020). Tracer se musí vytáčet, v zavřený serpentině jde klidně i na jedničku a pak fullgas....mladýmu to vyhovuje, mně naopak vadí a sedí mi tah Africy. Takže NT1100 si určitě najde velkou oblibu, zejména verze s DCT nemá konkurenci stejně, jako jakákoli jiná Honda s DCT. Ať si každej jezdí na tom, co mu vyhovuje, prošel jsem si od opravdu starých modelů až po CRF1100DCT a ano, mám tam spoustu elektroniky, ale ta přináší spoustu dobrého a na druhou stranu může hodně potrápit. Bez ní to dneska nejde, takže jestli tu někomu chybí elektronický podvozek, jinýmu kardan, na dalšího je ten displej moc velkej a někomu se nelíbí design, tak to pořád neznamená, že ta motorka je špatná, jen zrovna Vy chcete něco jinýho Já se na tom určitě rád svezu a pak to budu hodnotit
+8 
4.10.2021 Článek Krásný retro který už nežijeme ani my, ani dnešní mladí. Připomnělo mi to naší cestu na nových Jawách 350 z Plzně na Severní Moravu někdy v r. 1991, kdy se bráchovi připekly uhlíky alternátoru na rok starý motorce Do cíle jsme dojeli s několika hodinovým zpožděním, ale v cílové vesnici se hned našel někdo, kdo to opravil. Jinak ztratit se jeden druhýmu na cestě nebyl problém, ale najít se bylo fakt těžký, naštěstí od Vás jsme se vždycky nakonec našli což v době mobilů nikdo už nepochopí Ať se daří
4.10.2021 Deník Ahoj Milane, jsem rád, že jsme se po tolika letech viděli, spočítal jsem to na strašných snad 14 let Díky, že jste se s námi svezli a zase někdy.....a dřív
26.7.2021 Článek Čínský "Okukin" a "Opajcenko" delali,co mohli Tragédií tohoto světa je honba za cenou, ať to stojí, co to stojí". Nesem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci" a už vubec ne od čínských soudruhů, kteří si kupují našeho blábolícího prezidenta a jeho noshledy. Takže se s těmi Vogy, CFmoty, Lonciny, Shinreyi a jak se to vlastně všechno jmenuje, klidně vyfoťte, já si radši koupím předraženýho japonce A když někdy emigruju, tak jedině k osvědčeným evropským značkám nebo klidně k panu Harleyi, ale určitě ne k čínské kopii z kopie, ze záložní kopie
+9 
9.7.2021 Deník Ahoj Milane, tak teď už to je určitě všechno a bude líp D.
3.10.2018 Článek Na mě je už těch Retro, Café, Scramblerů apod. nějak moc. Jeden jako druhý, všichni na tom vystajlovaný jak podle šablony, hlavně aby to bylo nový a vypadalo to co nejvíc starý Většina takových uživatelů nerozpozná ani počet válců a jejich rozložení, neví o tom lautr nic, ale jsou přeci IN Už je to z mého pohledu podle hesla "všeho moc škodí". Nikomu to neberu, určitě si to své příznivce najde, ale pro mě to není. Líbí se mi originalita typu nové Katany od Suzuki, H2 SX od Kawy a samozřejmě moje Afra, ve které od začátku vidím rysy těch dvou starých Afric, co jsem měl. Věřím, že Intermot přinese i něco dalšího, nového, neokoukaného...
+1 -1
10.9.2018 Článek Jarda
Oceňuji nejen rychlost, ale i uznání chyby
Ať se daří.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist