renocar_unor



PROFIL UŽIVATELE

skopuzzi

Offline: 25.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Lovosice
Lokalita: Litoměřice Ús...
Komentářů: 1x
Napsal příspěvků: 4x
Body komentářů: 26 / -5
ID uživatele: 151344
Registrace: 9.10.2011

Adresa profilu:http://skopuzzi.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 24 záznamů

20.11.2023 Článek Myslel jsem, že toto je parketa politiků - obzvlášť po porážce, dobře to předvádí populisti jako je Trump nebo Babiš. Teď to sledujeme v Moto GP. Ti dva zmiňovaní pánové také, když prohráli, tak jim to vítězství ukradli....

Neznám velkého Martinátora osobně, ale dojem, který na mě dělá, je, jak to jen popsat, světskej? Komediant, něco takového.

Každopádně, oba (s Pecem) měli několik výpadků v sezoně. Nejen Martinator (i to dle mého názoru svědčí o jeho "jednoduchosti" s dovětkem, že tak na mě působí). Oba přišli o závody, které měli rozjete na vítězství.

Byl bych samozřejmě neobjektivní, kdybych nepřiznal (přeju to totiž Pecovi), že Martin má lepší 2. polovinu sezony. Peco měl tu první. Na druhou stranu, když v 2. polovině jedeš s tím, že nemáš, co ztratit, tak jako jel Peco loni a vyšlo mu to, je to velký rozdíl a také mnohem jedodušší na psychiku, jet na limitu, protože ti nejde o titul, ale jedeš závod od závodu a můžeš získat a dotahovat a tlačit na lídra. Však Peco loni 2. půlku jel podobně skvěle jako Martin. Taky tam pak přišel pád, když riskuješ, tak logicky přijdou i chyby, ale i tak, když pak měl šanci vyhrát titul a uvědomil si to, tak jel o dost hůř a měl kliku, že Yamaha tým byl pod totální dekou a zřejmě to nebylo jezdcem....

No Martin, to předvedl teď... Do té doby, kdyby si klidně riskoval a o fakticky o nic nešlo, protože na 2. místě měl obrovský náskok a i to byl sikvělej výsledek, tak najednou se body vyrovnali a uvědomil si, že může vyhrát. To je jedna věc. Druhá je, že ta koncentrace musí být naprosto obrovská, asi si to ani neumíme představit, jen hádám, protože také dělám sport, ale ten moment, kdy uděláte chybu, tak vás to prostě pošle dolu a je to vidět skoro na každém jezdci. Peco také, když ho někde předjede, tak se dostane z rytmu a trvá mu to dost dlouho, než chytí tempo. Teď se to stalo Martinovi a už to tempo nechytil. Ale, že měl od začátku tvrdou gumu, po té chybě ta první kola jelo to pole vyrovnaně. Zhoršoval se, jak se na něj tlačii ze zadu další jezdci.

Ještě odbočím, ale také mi přišlo, že Martinovi fungovala neskutečně dobře motorka v 2. půlce. Na rovinkách byl evidentně rychlejší než Peco, podoběn jako byl včera na rovince Peco rychlejší než Fabio.

Až jsem si říkal, jestli Peco nenasadl nový motor, protože včra konečně na rovinkách neztrácel, ale posledních 5 závodů mi přešlo, že ztrácí, ale možná jen dojem...


+1 -1
16.11.2023 Článek málem jsem tenhle srovnávák přehlídnul, kdyby mi dnes nevyskočil jako připomínka...

Chlapy mi udělali velkou radost, protože tohle je přesně kategorie podle mého gusta a bohužel kategorie, která nefrčí a tak se podobných testů a srovnávaček člověk moc nedočká...

Každopádně k věci... Na BMW jsem neseděl, nejsem bavorsky postiženej, i když jsem jezdil 5 let ve služební 320 a teď skřípu zubama v Superbu...

Jsem Guzzi postiženej a na Mandello jsem byl hodně zvědavej. Mám totiž v garáži Norge GT8V a hodně mě zajímalo, jaké bude porovnání. Psal jsem tady taky po prvním svezení (myšleno redakčního prvního svezení) na Mandellu redaktorovi, jestli by to uměl porovnat a odpověď byla, že to porovnat úplně nejde, čemuž se mi moc nechtělo věřit.

Letos jsem měl tu čest jet základní - to nejhezčí červené Mandello. Pak mi dali na testovačku na Šumavě S a já se po hodině vracel do servisu, že jsem buď blázen, ale že mi mnomem víc seldo to základní. Tak jsem na to bezprostředně přesedl a potvrdil si to, co jsem tak nějak tušil...

Podvozek základního modelu mi vyhovuje mnohem víc. Mapa Road k tomu a je to fakt bomba. Tuhý a přitom to i žehlí a má to zpětnou vazbu - jak na Norge, když ho tedy naladíš do tvrda. Když jsem totiž toho Norge kupoval bylo to nastaveno - nevím jestli továrně, ale bylo to tak měkký, že jsem si myslel, že ta avizovaná inovace oproti původnímu Norge je blbost. S mi podvozkem připadalo, že buď jedu na balonu a nemám odezvu a nebo to na touring nastavení bylo nevím, jestli měkký nebo spíš hopsavý -ne houpavý, nevyhovovala mi to nastavení. Road a Sport byly podvozkově na S velmi podobné, ale za mne na oproti stnadardu naprd. Sice zahraniční servery psaly o základu, že nic moc, že tvrdý, no nevím a že S bude nutnost, v tomto se tedy vůbec s recenzemi - zahraničními neshoduju. Poslední a docela zásandí připomínka porovnání základní Guzzi a S - sedlo. Základní má mnohem lepší sedlo, já měl půjčené S zeleno šedé s hnědým sedlem a to bylo taky za mne horší oproti černému základnímu.

No a když jsem si tak poslouchal ty připomínky k těm motorkám, tak pak jsem si uvědomil, že jediný důvod, proč bych zatím do Mandella nešel, je ten, že Norge GT8V má něco z toho komfortu BMW - krytí je na Norge opravdu dobré a přitom to má ten Guzzí charakter. Ano, Mandello má tu akceleraci asi lepší, díky váze, a také 10 koním navíc, ale Norge má zase za mne lineárnější průběh a že by mi tam chyběl výkon na silinici, ten pocit nemám. No dobře jedinej asi ne, za Norge bych obdržel peníze a musel přidat alespoň další 200...Další věc je, že jsem téměř od jara do do listopadu jezdil skoro denně do práce a sem tam ten déšť potkáš a ten Norge má tu ochranu o dost lepší. Nepředpokládám, že by Guzzi udělalo nového Norge, ale třeba upraví ochranu tak, jak teď opravili na V85...

Docela by mne zajímalo, co by Honza Rameš říkal na bezprostřední porovnání Norge a Mandella...

Ještě jednou díky za skvělej test.
22.5.2023 Článek Škoda, že se už nedělá MG Cali 1400. Doceala by mě zajímalo, jak by v očích redakce dopadla. Motor má sice 71 kW a krouťák 120, ale motor V2 1400 točí jak splašenej na Cruisera a když ta motorka vyšla tak ji nejeden článek uváděl jako nejlepší Cruiser do zatáček. Ještě k tomu průběhu výkonu, tam není žádné mrtvé místo, jo možná jako že pod 2,5 tis otáček, ale proč bys to proboha dělal, když to tak točí... Navíc, ve verzi Tour na tebe fouká jen tak, aby ses osvěžil, na dálnici si to klidně můžeš vzít ve 140 do jedné ruky a snad si k tomu dát i párek v rohlíku a na okreskách máš ten rohlík v helmě...
+1 
6.11.2022 Článek Souhlas s Viragem, ale Pecco jezdí docela podobně.
5.11.2022 Článek Ghostik, po žních půjdeš Turkoj...
22.10.2022 Článek Ahoj,

já nestačil dát dotaz Filipovi, ale vidím, že na komentáře občas reaguje, mně by hodně zajímal rozdíl mezi standardním podvozkem a tím švédským... Také předpokládám, že limitka Aviazione bude na standardním podvozku, ta podle mne nemá chybu.No a to srovnání s Norge 8V by také šlo víc rozebrat. Filip reagoval, že jízda nad 130 u V100 velmi stabilní. Norge 8V je stabilní i ve 160, chápu, že V100 je a musí být ovladatelnější, ale právě ta váha a přitom sportovní svezení dělá z Norge velmi stabilní stroj na sportovní cestování s perfektní ochranou, zkrátka motorka od jara do podzimu. Zvuk byl chválen, ale co porovnání s Norge 8V? Nechci toho málo tak předem díky.
5.3.2022 Článek Nejde nepochválit Traverzu, protože to kurva trefil a ještě mě dokázal rozesmát, to je snad poprvé za poslední týden.
15.7.2021 Článek No konečně někdo na úrovni poradil Valemu, ten jak přemýšlí, tak takovou radu hodně potřebuje a čeká na ní. Zítra se tedy nejspíš rozhodne a vyjde ti vstříc. Díky za každý takový obohacující příspěvek.
30.5.2021 Článek Muselo to pro něj být hodně náročné - vzhledem k té tragédii a pak když každé kolo na kilometrové rovince ztrácel, co zbytek okruhu naháněl. Klobouk dolu.
3.5.2021 Článek Já měl Mira na 5. fleku a byl to můj nejlepší tip. Jdi do toho... Mir bude pravidelně do 5. fleku, pokud bude do 10 v Q.. Rins může i vyhrát, ale on je trochu jak Schwantz, věnec nebo kotrmelec...
4.4.2021 Článek NO, tovární Ducna dostává, co zasela! Patří jim to, i když to samozřejmě nevyřeší nic pro Doviho.
+3 
29.7.2020 Článek Zdar,

jezdim taky Cali 1400 Touring a mám tam již podruhé Metzeler ME888. Kupoval jsem na sjetých původních Dunlopech a vzadu bylo sjeto do plochy a v předu též, strašně se zavírala řidítka, ale bylo my jasné, že to je gumama. Ty Metzelery vydržely první - 10 tis, teď jedu druhé a mám tam 7 tis a pořád spokojenost. S čím naprosto nesouhlasím je nejistota v zatáčkách. Ta je naopak dle mého názoru obrovská, moto nádherně drží stopu a na zadku má neskutečnou jistotu, mám doma ještě i 1100 EV, která sice do zatáčky jde lehčeji, ale pak v ní již takovou jistotu nemám. 1400 musíte do té zatáčky tlačit, ale krásně se s náklonem pracuje... Oproti 1100, kde díky 140 pneu vzadu je ve větších náklonech méně stabilní a dokonce máte pocit, že je moto těžší i když je 1400 o 80 kg těžší... Jak tu kolega psal 1400 je též dle mého názoru sportovní cruiser do zatáček, což se psalo i v spoustě testů, ale do vraceček se samozřejmě projeví váha a délka a je to celkem dřina, kort ve dvou plných kufrech. Moc nechápu, proč si tester bere moto se špatnými pneu a pak hodnotí jízdní vlastnosti a diví se... Je to stejně neprofesionální jako přístup prodejce, který mu ji na ten test dal. Koho by zajímalo i jiné video v CZ jazyce, tak jednou stopou nabízí také test a právě agilitu v zatáčkách a sportovní charakter - jsou testerem chváleny a vyzdvihovány.
19.11.2019 Článek Další plodná diskuze velkých motocyklových odborníků. Nejsmutnější je ale to, že místo toho, aby jsme měli radost, že tam tu sedačku máme, tak jen závidíme peníze p. Abrahamovi st a proto vlastně bude dobře, když o ni přijdeme. Loni v 1 závodě, kdy měl Karel trochu lepší stroj to bylo hned patrné, jak moc je to o motorce. Ale odborníci tady to viděj jinak. Zarco sám je toho důkazem. Na Yamaze předváděl úplně něco jiného než na KTM. Místo hrdosti závist - obraz české společnosti. A proč to sem vlastně píšu? Je mi to líto.
+13 -3
24.3.2019 Článek Guzo,

já bych se toho neobával. Novej 14 motor v Californí řadě je taky po rozjezdu bez vibrací, ale emocí tam je tam habaděj... No ale víc, až se svezem. Testovaček bude po republice asi dost, je o to velkej zájem.
24.3.2019 Článek HiddenSnake - nechápu, proč vůbec máš zapotřebí vložit tenhle komentář. Guzzi tě buď po první jízdě chytne a nebo to odložíš a není to pro tebe. Já taky nelezu hodnotit čtyřválcové vysavače, protože to nemám zapotřebí - ty motorky mě nebavěj, ale nepotřebuju lézt otravovat jejich milovníky, které chápu a necpu jim, že je Guzzi nej. Tvůj komentář je vo hovně.

Jinak V85 je snad 1. TT (tutto terreno), která se mi opravdu líbí. Nidky bych si nemyslel, že mě tenhle styl motorky chytne, ale tahle je... Mně se líbí v té červené kupodivu víc, že ty dvoubarevné.
+2 -1
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist