PROFIL UŽIVATELE

zahadnytajemny

Offline: Včera v 22:18 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Brno-Brno Město
Lokalita: Brno-město Ji...
Komentářů: 1x
Pomohl: 5x
Založil témat: 70x
Napsal příspěvků: 233x
Body komentářů: 14
ID uživatele: 147467
Registrace: 10.8.2011

Adresa profilu:http://zahadnytajemny.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 15 záznamů

21.9.2021 Článek Diky za komplexní test. Před pár dny jsem dal v ramci predvadecky 50 km v provedeni Adventure. Byl jsem prekvapeny jak hodna, ovladatelna a citelna je. A diky nizkemu tezisti i lehka. Dosahnul jsem i pri 179 cm. Vadil mi vyrazny aerodinamicky hluk od predni masky motorky. Prodejce o tomto nedostatku vi, nepomuze pry ani zadna zmena vysky plexi. To bych u teto vlajkove lodi necekal. Taky mi u bavoraku vadi hur dostupny ovladac blinkru pres kolecko ovladace displeje. A musím se připojit k pocitům některých z motoru. Jede neskutečně, vždy a pořád, přitom je dokonale dávkovatelný...ale taky mně to přišlo lineární (nudné, elektro) až příliš. Jinak není moc co vytknout.
12.9.2021 Článek Test se mi líbil a jako poměrně spokojený majitel V-Stromu jsem si byl v minulých dnech vyzkoušet jak Hondu, tak BMW na předváděcí jízdy. Honda mě hlavně tím automatem absolutně nesedla. Alespoň vím, že motorku s automatem fakt nechci. BMW příjemné překvapení. Hlavně podvozek a brzdy. Taky motor slušný, jde cítit objemová rezerva, která by se projevila víc asi při jízdě ve dvou a s bagáží. V sólo jízdě velký rozdíl ve výkonu v porovnání se Suzuki není. Hlavně v režimu Road, který je u BMW ve standardu. Lepší odezva plynu už je na režim Dynamic, který už ale součástí příplatkového balíčku. Stejně tak je fajn rychlořazení a příplatkový Displej. A to je právě ono. Když už BMW, tak chcete i některé ty příplatkové výbavy, které ji posouvají od konkurence dál a dává to smysl. Jenže se konkurenci nevzdalujete jen technologicky, ale i finančně. Velmi poctivě jsem seděl s prodejcem a konfiguroval citlivě a odpustil si řadu věcí včetně tempomatu, dynamického podvozku, bezklíčku a řady dalších věcí, ale i tak se stále nacházel minimálně 100 tis. nad V-Stromem. A pak už je zase otázka, zda za stejné peníze nekoupit něco jiného a výkonnějšího, např. V-Strom 1050, Tracer 9... Pár drobností, co mi na BMW vadilo. Plexi a nedotatečná ochrana před větrem, mechanický zvuk výfuku a motoru a hlavně špatně dostupný ovladač blinkrů díky ovládacímu kolečku na levé rukojeti.
7.9.2021 Článek Díky za test Na motorkách jsem nejel, jen seděl. Překvapivě ale působí důvěryhodně a dobře. I dobře vypadají. 2x jsem měl na předváděčku CF Moto 650 MT a byl jsem velmi příjemně překvapen. Jde vidět, že číňani se v tomto segmentu velmi posunují. Např. na každoročním vychytávání much dle zpětné vazby zákazníků u CF Moto, prodloužením záruky na 5 let... to myslí asi víc vážně a dlouhodobě. Sám nevím, co bych volil. Nejspíš rozumem a podrobnou dlouhodobější kalkulací bych koupil lehce jetou, s důvěryhodnou historií ...Hondu již s poklesem ceny na úroveň nových číňanů. Sám jsem si kupoval nový V-Strom. Ale téma mě zajímá, syn si bude dělat příští rok řidičák A2. Ale předpokládám, že to bude pro něj pouze přestupní stanice na 2 roky na velkou motorku. U této generace, ve věku balení holek je ovšem taky důležité, jaký nápis máte na nádrži. I tento faktor pro řadu lidí hraje roli. Ale super je, že se rozšiřuje nabídka a možnost volby a zároveň i konkurenční tlak na zavedené značky. Viz. avizované změny k lepšímu u CB500X na modelový ročník 2022.
+1 
7.9.2021 Článek Vzhledem k tomu, že Voge a RVM mají stejný motor, stejného výrobce jen jinak naladěný, měl by být servisní interval stejný. Akorát v různých zemích a v různých "derivátech" stejné motorky ať už se jmenuje RVM či jinak se tento servisní interval uvádí prodejci pokaždé jinak.
2.7.2021 Článek Mně velmi zaujalo to GS 750. Základ za 250 tis. je super nabídka. Na první pohled a v naprostém "holobytě". Jenže pak si člověk vezme kalkulačku a díky cenové politice BMW se téměř vždy dostane i jen s pár nezbytnými doplňky nad 300 tis., spíše skoro k 320-350 tis. A to už je oproti třeba V-Stromu o 1/3 třetinu víc (100-150 tis.). A nehledě na ceny servisu. A rázem jsem v cenovém pásmu zase už jiné konkurence např. V-Strom 1050, V85 TT, Tracer 9, KTM, Triumph...
+5 
1.7.2021 Článek Zadání bylo srovnání cestovních motorek střední třídy v ceně základních modelů 200-250 tis.Kč.
1.7.2021 Článek Zadání bylo srovnání cestovních motorek střední třídy v ceně základních modelů 200-250 tis.Kč.
1.7.2021 Článek Jeden z vašich nejlepších testů. Díky moc
Sám V-Stroma mám,r.2019 s EURO4. Ročník 2021 s již normou EURO5, který máte v testu jsem nejel a docela by mě zajímalo, zda je motor díky nové normě nějak víc přiškrcený? To stejné ohledně zvuku výfuku. Škoda, že o výfucích v testu nic nepadlo.
Taky nevím, zda informace o nastavitelné páčce spojky u V-Stromu je správná. U mého je nastavitelná pouze páčka brzdy. Ale možná to ročník 2021 má jinak.
23.4.2021 Článek To je samozřejmé, že rozdíl v kvalitě je. Musí. Kdyby byly čínské motorky za čínské ceny a naprosto srovnatelné kvalitou s němci či japonci, většina lidí by kupovala je, bez ohledu na politickou situaci v Číně. Je to jen o tom, zda a komu stojí si za vyšší kvalitu připlácet a komu ne. A hlavně do jaké míry je rozdíl v kvalitě menší než rozdíl v ceně. Pokud se číňané dostanou na 80-90% kvality tradiční konkurence s cenou 60% konkurence je rozdíl, než když i cena bude 80-90% konkurence.
23.4.2021 Článek Jsem na motorku v reálu a cenovku zvědavý. Sám mám už druhou Suzuki, momentálně V-Strom 650 2019, ale byl jsem si 2x ze zvědavosti vyzkoušet CF MOTO 650 MT a byl jsem příjemně překvapený. Samozřejmě to není na objíždění světa křížem krážem s plnou bagáží. Ale pro hobíka, který sólo jezdí pohodové jednodenní výlety po ČR, nechce do toho sypat moc peněz, proč ne. S touto 800 už by asi šlo jezdit po ČR i ve dvou. Je to asi jedna z mála čínský značek, kde bych se asi nebál dostupnosti dílů a servisní sítě. Akorát i CF moto nabírá sebevědomí a rok od roku dost citelně zvedá ceny. Jsem zvědavý, jak to bude s cenou tady. Pokud to nepřestřelí a dají tomu taky 5 let záruku, myslím, že jich pár na silnicích potkáme.
7.10.2020 Článek Za mě 1) V-Strom 650 , protože je nejuniverzálnější, 19 kolo, největší prostor, ochrana před větrem... 2) Versys 650 je ještě taky poměrně univerzální 3) Tracer 700 sportovně (80%) cestovní(20%) motorka. Tracer nejlepší motor, ale nejhorší na komfort, nejhorší místo-prostor pro středně a velké jezdce či pro dva, nejhorší ochranu před větrem.
Versys mě mile překvapil. Ano, motor a plyn ucukanější, ale působí to zábavně. Na delší a klidnější cestování to může být ale trochu otravné. Všichni píší u Versyse o nepříjemných vibracích. Asi jsem divný, ale já je fakt nevnímal.
Díky za opravdu dobrý test
30.8.2020 Článek Moc dobrý test. Díky pánové Kromě motorek mě zaujalo i to, že sami používáte airbagové vesty. Rád bych znal Vaši zkušenost s nimi. Trhací vs elektronické? Jakou značku používáte?

Uvažuji spíše o klasické a blbuvzdorné trhačce od Hit Air nebo Helite. Mechanická klasika než spoléhat na to, co vymyslí elektronika.
Léty vyzkoušená, ceny padly k 12 tis., plní i další roli reflexní vesty, lépe chrání krk, nemusím řešit, jak vyprat propocenou vnitřní vestu plnou elektroniky
...a vím, že když prostě motorku nedobrovolně "opustím", tak se prostě nafoukne. Nepřekvapí mě nechtěným nafouknutím na nějakém retardéru nebo při poklepání kámošem po zádech... A i kdyby...tak opětovnou aktivaci zvládnu sám za cenu pár stovek za novou bombičku.
Spíš uvažuji o této variantě a počkám si nějaký rok, až ty elektronické verze jiní za své peníze vychytají.
21.5.2020 Článek Na první pohled moc hezká motorka a výborná nabídka. Ale pokud se člověk zamyslí a podívá se i do delšího časového horizontu, než jsou peníze za nákup nové motorky, tak výhodnost mizí. Už i ta cena na začátku podle mě tak výhodná není. Jak píšete 70% ceny i 70 % kvality standardní japonské motorky. Pak kratší servisní interval a sice 5 letá záruka, ovšem s povinností častého servisování ve značkovém servisu v porovnání s dvojnásobným servisním intervalem japončíků. A velmi nízká zůstatková hodnota čínských motorek, až ji budou ke konci záruk všichni prodávat... Kalkulačka řekne, že po pěti letech provozu vás v celku čínská motorka přijde na ty stejné peníze, jako kdyby jste si rovnou koupili jinou, dražší, renomovanější značku. Tak to je.
+7 
18.5.2020 Článek Guzo: Máš pravdu. Je spousta zábavnějších a "charakternějších" motorek, než je V-Strom. On má jiné zaměření...ekonomický, cestovní univerzál. Není prostředkem zábavy samotné, ale vynikajícím cestovním prostředkem při cestě (na cestě) za zábavou, nebo kdy zábavou je práce cesta samotná. Nicméně v porovnání zrovna s V85 TT má sice V-Strom méně charakteru (ve smyslu chyb a mínusů), ale je rozhodně jízdně zábavnější.
6.5.2020 Článek Moje zkušenost. Po jejím představení, jsem se do ní minulý rok zamiloval. Vzhled, střední výkon,univerzálnost a hlavně kardan. Z platonické lásky se skutečná nestala. Při předváděčce mi V85 TT nějak nesedlo. Posez, až moc široká řídítka, vibrace, diesel průběh motoru, krátké první převody...
Naopak, jako by mi v Suzuce udělali na míru V-Stroma 650. Hned další den po V85 TT jsem si totiž půjčil ho. Místo 2 hodin jsem na něm strávil skoro celý den. Kromě již trochu zastaralé (ale funkční a přehledné) přístrojovky a halogenových světel (už by mohlo být snad LED standardem) a absenci kardanu nemám co vytknout. Jezdím sólo. Přestože má motor papírově méně sil než V85 TT, v reálu jede líp, je zábavnější, točivější, pružnější. Ale vzhledově V85 TT Jen je zajímavé, že u některých značek motorek a aut se věci, které jsou u jiných považovány a chyby a mínusy, nazývají charakterem
+1 


TOPlist