Komentáře
Nalezeno 133 záznamů
14.2.2022 | Článek | Debat o NC s automatickou převodovkou jsem přečetl možná ještě víc, než jsem jich sám založil. Dovolím si tedy shrnout názory na DCT od samotných majitelů NC: 1) největší nevýhoda manuální převodovky je, že neřadí sama 2) největší výhoda DCT je, že se dá řadit manuálně. Za mně bych doplnil postřeh, že nepochybuju, že ta kompletní avionika v NC skvěle reaguje na všechny situace, ve kterých se motorka zrovna nachází, což je velké plus. Jen si nejsem úplně jist, že umí předvídat, co se bude dít v příštích okamžicích stejně, jako to umí každý aspoň trochu zkušený jezdec. A to není úplně velké plus, to, ehm, skoro ani není plus. +6 -1 |
21.5.2021 | Článek | Jako čestný předseda NC klubu pro Česko a Slovensko se zdržuju hlasování, jak tuhle předraženou ochuzenou polomotorovou pseudomotorku pro psychiatricky diagnostikované pojmenovat. |
23.2.2021 | Článek | Napsal jsem to špatně. Generace silných poválečných ročníků (baby boomers), která táhla prodeje H-D posledních 30 let, dosáhla důchodovýho věku, kdy už pomalu ale jistě ztrácí fyzickou schopnost (zrak, síla, rychlost reakce) ovládat velmi těžkou motorku. A pro generace následující, Husákovy děti (Generace X) a mladší nejsou H-D atraktivní, a to ani stylem (je to přece styl jejich rodičů a prarodičů), tak i zoufale zastaralou technikou v segmentu chopper/cruiser |
22.2.2021 | Článek | Tak že by to konečně dotáhli do výroby? Po zrušení Bronxu se proslýchaly různý věci o technice, hmotnosti, ale tohle na papíře vypadá moderně. I ta cena, EU už zrušila clo na H-D, když je teď novej nájemník v Bílým domě, nebo se to pro Evropu bude vyrábět mimo USA? Po pravdě, čekal jsem, že do konce roku 2020 H-D zkrachuje, navíc po tý boudě s odkupováním vlastních akcií na dluh a po odchodu Matta Levatiche. Ale novej ředitel se asi činí a z dlohodobýho hlediska je to nutnost začít vyrábět jiný kategorie motorek, když dosavadní cílová skupina je už v důchodovým věku, a 300 kilo těžkej cruiser/dyna/softail, i když jen se 60 koněma, už bude mimo její jezdecký možnosti. Trochu ironie je, že H-D přichází do kategorie velkých enduro cesťáků zrovna v době, kdy tahle kategorie je taky už za vrcholem a už i v Německu se prodává víc středních Yamah Ténéré 700 než domácích velkých BMW GS. No, uvidíme. -1 |
6.11.2020 | Článek | Viděl jsem na fotkách Jawy, Cheezy, a Cagivu Canyon 600, takže autor ví, o čem píše |
29.9.2020 | Článek | Myslel jsem to spíš tak, že novej ředitel dělá chybu, že tyhle projekty z dob Matta Levatiche chce zaříznout. Pan America, Bronx, LiveWire a podobný nový projekty by mohly H&D zachránit, protože jestli budou dál vyrábět jen softail na 20 způsobů a dyna na 15, tak zkrachujou. |
28.9.2020 | Článek | Pan America zdaleka není hotová, a s novým ředitelem a staronovou strategií možná na trh vůbec nepůjde |
28.9.2020 | Článek | Odvážné, začínat v kategorii, kterou ostatní opouští a která pomalu zaniká. Chvíli jsem váhal, zda příspěvek začít slovem "odvážné" nebo "nerozumné". +1 |
21.4.2015 | Akce | Keto, nevzdávej to, přijeď |
26.4.2018 | Článek | No tak já tu zalepovanou šestnáctiletou gumu z DR už sundám, no, když teda 5 let strop a opravy se nesmí. Stejně bude brzo na plátno, ikdyž se sjíždí už hodně pomalu. Mám tu místo ní novou, sotva desetiletou. Jo jo, spousta lidí vyhazuje tříletý gumy, je to skoro posedlost. A pak se na novej gumách mrdají rychlostma hluboko pod zákonným limitem, protože se bojí, a překážejí, když je předjíždím na těch jejich bývalejch gumách, který scháním za odvoz nebo obdobnou cenu. Jo, a k vadám gum. Už jsem viděl (a bohužel i na vlastní zkušenost zažil) pár gum, který se rozpadaly a měli různý jiný vady. Nejčastěji gumy velkých výrobců. Proto na silnici jezdím Metzelery, škoda že už se nedělají Z6. Michelin a Pirelli mi nesmí do baráku. +1 -1 |
30.1.2018 | Článek | JoskaH: Máš pravdu, není to strach. Je to neznalost, neschopnost, neochota se něco naučit a arogance, kdo čte místní fórum, zná hlášky typu" proč bych se to učil, když to umí motorka za mně", hodně oblíbená je "já si nepotřebuju nic dokazovat" nebo taky častá "stejně na tom všichni skončíte", což vlastně neříká nic jinýho než "všichni jste blbci a řadíte manuál, kdežto já jsem sežral Šalamounův exkrement a jsem chytřejší než vy". |
30.1.2018 | Článek | Z místního fóra: Největší nevýhodou automatické převodovky přepnuté do manuálního režimu je, že nepřeřadí automaticky, když se motor dostane do omezovače otáček. Naopak největší výhodou automatické převodovky je možnost manuálního řazení. Ehm, taky tomu nerozumíte? |
12.3.2017 | Článek | Jsem pro zařazení filmu Motorkáři (Biker Boyz, 2003) do ankety. Pro ty z vás, kdo neviděl, vydržte to do konce, ten závěr je opravdu epickej. Čtvrt míle, polní nezpevněná cesta zakončená křižovatkou ve tvaru T, a na ní sprintují 2 Hayabusy s prodlouženou kyvkou, tu čtvrtmíly jedou asi 10 minut, 28x přeřadí nahoru a 16x si vymění pořadí, jezdci si v hlavách urovnají celé své dosavadní životy, a na křižovatce oproti všem předpokladům společně nezahynou po nárazu do pangejtu a plaňkovýho plotu, ale nějak to na tý šotolině ubrzdí a vše se nakonec v dobré obrátí. Prostě, něco takovýho se nevidí každej den! +1 -3 |
26.1.2017 | Článek | hrouda13: Škoda 120 narozdíl od jawy sloužila celkem spolehlivě, můžu porovnávat, měl jsem obě |
21.1.2017 | Článek | Nic nenormálního. Až na velmi malé množství dobře promyšlených a dobře provedených úprav drtivá většina úprav vede ke zhoršení oproti originálnímu stavu. |