Komentáře
Nalezeno 2251 záznamů
22.3.2023 | Článek | Jednoduchá poučka, v terénu se výkon ztrojnasobi. A mít zase na silnici motorku, která jede 110 na vytočenou šestku a na dálnici je nepoužitelná, to taky každý nechce. Chápu tvoje osobní preference, ale opravdu nejsi “každý”. Ne, na silnější motorce nejezdi “každý” na sport. Třeba v dešti nebo ve městě je omezeny výkon fajn. Auto si kupujes taky pro jednoho, když většinu jízd absolvuje sám? Nebo s maximálkou 130 km/h? |
21.3.2023 | Článek | Svez se někdy na 990ce se 115 hp. Vzteklá motorka, i když nechceš nebo nepotřebuješ. Anebo na 160koňové 1290... tam těch 160 koní na lesní cestě fakt chceš:) |
20.3.2023 | Článek | které média s tím problém nemají? prosím nějaký příklad. |
20.3.2023 | Článek | hele nic ti nebrání koupit si ostré enduro nebo nějaký neprůstřelný jednoválec... nevím, jestli na takového kočkopsa nemáte přehnané nároky... pro 90 procent lidí to bude naprosto postačovat... a pak jsou tady ti ultranároční, jako Pepa Sršeň, co nainvestuje do motorky 300 tisíc a pak se nebojí s tím jet po polňačce i 130, na tři sekundy:) |
20.3.2023 | Článek | viděl naživo? hlavně trikolora moc hezký stroj |
20.3.2023 | Článek | klasická motopneumatika v nízkých teplotách moc nefunguje... takže mi ten údaj zase až tak moc nevadí... |
20.3.2023 | Článek | boha jeho snad nebude fabrika dělat představení motorky a novináře nechá ať si zaplatí letenku a pobyt... |
20.3.2023 | Článek | |
19.3.2023 | Článek | po černém čtvrtku? https://www.dejepis.com/cerny-patek/ aha tak je správně oboje, zas o něco chytřejší |
18.3.2023 | Článek | No musím říct, ze jsem si myslel, ze to jsou sériové motory. |
18.3.2023 | Článek | S kým jsem se to tu nedávno přel o techhle závodech? |
16.3.2023 | Článek | MV Agusta dělá od všech modelů různé limitované edice... ve finále je obyčejná motorka vzácnější, než všechny limitky... |
16.3.2023 | Článek | To nemůžu souhlasit. 500 exc se prodava dost. 690ka je dost prekonovana, 5kilo nebo i ta 390ka by v tom rámu byla super. |
16.3.2023 | Článek | Asi by mělo zaznít, ze Mx stroje od GG jsou na rozdíl od KTM a HQ loňské. Což mimo jiné znamená, že dvoutakty mají stále karburátor. Příští rok budou mít stejně jako KTM a HQ system TBi - nad kterým se všichni rozplyvaji |
16.3.2023 | Článek | zdvihy 220 - základ zdvihy 240 - verze 890R, tahle motorka zdvihy 270 - verze Rally, tlumiče za 150 a reálně je nikdo nepotřebuje. Norden verzi "R" neměl tak ji teď doplnili. to je celý. |