Komentáře
Nalezeno 61 záznamů
9.4.2024 | Článek | Muzeum je to nádherné, stroje jsou opravdu v krásném originálním stavu, navštívil jsem muzeum už 2x a jak čtu článek, budu muset ještě letos, kdyby ta letošní sezóna byla opravdu tou poslední. Každopádně už tu zazněl názor, že muzeum by mělo mít otevírací dobu od do alespoň s nějakou pravidelností. Byla by fakt škoda toto zavřít +1 |
10.1.2021 | Článek | No, tohle je dost zvláštní článek. Výfuk od Roberta Pokorného, řekl bych, že více známé to bude asi pod názvem RP Tuning. A řetězy ČZ, myšleno jako klasické sériově vyráběné řetězy tohoto výrobce, nebo něco speciálního? Vždyť sériové řetězy od ČZ snad používá i BMW na svých řetězových strojích, a něco mi říká, že snad i právě KTM. Opravte mě, jestli se pletu. A ta voděodolná sedačka, to už zmínil TDM. Článek tedy podezřelý, nicméně to nic nemění na tom, že celému týmu držím palce a přeju co nejméně problémů, co nejvíce štěstí a hlavně ať to ve zdraví dokončí. Je radost to sledovat!!! +3 |
18.2.2020 | Článek | Docela by me zajimalo, jak delaji opravy. Sijou v Asii, za tyden to tam snad nestihne ani dojit, ne? Maji i u nas nejakou dílnu, treba jen na opravy? |
3.12.2019 | Článek | Tady je to čím dál víc k smíchu..... +1 |
7.11.2019 | Článek | Když si spočítáš, že autor ujel skoro 10 000 km, tak při spotřebě 5 litrů na sto a ceně benzínu 40 Kč dáš tvůj celý rozpočet z roku 2014 jen na to, abys byl schopen nakrmit motorku |
6.11.2019 | Článek | Kuva...neni to bouchlé na předek? +1 -1 |
3.5.2019 | Článek | Rossi uz mockrat predvedl, ze treninky a zavod jsou dve dost ruzne veci +3 |
15.4.2019 | Článek | Doderoja je trouba +1 |
1.4.2019 | Článek | Chybné rozhodnutí. -1 |
23.3.2019 | Článek | To kopv: jednoduse a dokonale vystiženo Zijeme v dobe chytrych telefonu a blbych lidi. A tahle diskuze je opet prikladem... +2 |
21.3.2019 | Článek | To pavere Pěkně jsi to panu Chytrému DZARDINOVI řekl. Obávám se, že to ale nepochopí |
1.3.2018 | Článek | deluxa: TDM uvádíš suchou hmotnost, v technických parametrech u GS 850 je uvedena pohotovostní, tedy se všemi náplněmi (??4?? litry oleje, 50% - 75%, někdy uvažováno 100% paliva v nádrži a množství chladící kapaliny - 3?? litry?? TDM neměla ABS, dříve byla rozdíl v hmotnosti mašin s a bez ABS až 10 kg, teď už tomu bude jinak, ale pořád jsou to čísla, která musíš připočíst k suché hmotnosti, abys porovnával porovnatelné. |
1.3.2018 | Článek | For Destroyer: Kdyby všichni servisáci pracovali tak, že si budou práci vybírat podle toho, jestli to je nebo není hezká robota, tak potěš pán bůh Co se týče tvých příspěvků - rovnaký výkon jako u Afriky - ano, máš pravdu, papírově jsou čísla stejná, nicméně je taky ptřeba se podívat, že AT má max výkon v nižších otáčkách. Kroutící moment zrovna tak, i když zde v otáčkách velký rozdíl není, ale kroutící moment vyšší je Udělat nakoňovanou mašinu s výkonem ve 12 000 otáčkách u této kategorie ale není účelem. No a co se týče hmotnosti, mám dojem, že rozdíl mezi "obyč" AT a F850 GS je celý 1 (slovy jeden) kilogram. No a pokud si z autoškoly pamatuji, tak pohotovostní hmotnost se určuje s nějakým množstvím paliva v nádrži. Pokud se mrkneš do technických parametrů obou motorek, tak zjistíš, že kritizovanou kapacitu nádrže u AT v německu povýšili na ještě vyšší level a místo nádrže dali na motorku kelímek na kafe, který pochopitelně papírově snižuje pohotovostní hmotnost celého stroje. No a pokud si vezmeme v úvahu, že AT má větší motor (998 vs. 853 ccm), tak to 1 (slovy jedno) kilo je vlastně naprosto v pořádku. A chceme li být přesní, pohotovostní hmotnost počítejme např. s 50% paliva v nádrži, takže abychom srovnávali srovnatelné, muselo by GS pojmou ještě o 3,8 l paliva víc, polovina z toho je 1,9l a při hmotnosti paliva nějakých 800 g/l se jednoduchým výpočtem dostaneme na číslo 1,52 kg. Zjišťujeme tedy, že při stejně velké nádrži by GS bylo o 0,52 kg těžší Tohle už je hnidopišství, nicméně když už někdo potřeboval ten 1 (slovy jeden) kilogram nějak napadat, tak jsem se musel chytit. A poslední věc: porovnávat množství prodávaných strojů německé výroby se stroji jakékoliv jiné produkce V NĚMECKU bych taky nebral jako bernou minci. Nezkoušel ses mrknout i na něco, jako třeba mobile.JP??? A nezkoušel ses taky podívat např. na auta?? Že neuhodneš, která značka v ČR má absolutní prvenství v prodaných kusech v ČR?? |
26.1.2018 | Článek | Johny je sympaťák, přeju mu úspěch. |
22.11.2017 | Článek | No, už by bylo na čase... |