renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

rebel19

Offline: 9.4.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 37
Město: Jihlava
Lokalita: Jihlava Vysočina
Poděkoval: 2x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 12x
ID uživatele: 143732
Registrace: 22.6.2011
ICQ:278476738

Adresa profilu:http://rebel19.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 2 záznamů

8.6.2012 Článek Taková okopčená yamaha fz6... prdel,barvy.. nevím pčo se k tomu kawasaki snižuje
8.8.2011 Článek někteří zaspali dobu... u aut už to začlo někdy před 30 lety adaptivním odpružením, u kterého se reguluje stejně jako u semiaktivního odpružení pouze tlumič,nikoliv pružina. Adaptivní odpružení však mělo pouze dvě charakteristiky měkkou a tvrdou.. následovalo tedy semiaktivní odpružení,jehož charakteristika neni omezena jen několika stavy,ale má jich teoreticky nekonečně mnoho. Těchto systémů bylo povíc,ať už princip CDC tlumičů kdy elektromagnetický pohyblivý člen uzavíral průtočné kanály tlumiče,nebo systém MagneRide,u kterého jsou tlumiče naplněny magnetoreologickou kapalinou a vlivem polarizace částeček v kapalině průchodem elektrického proudu dochází k přitvrzování změkčování tlumící charakteristiky. V posledních 10 letech už se u aut nejvíce vyvíjí aktivní systémy (rychlé aktivní systémy), jejichž hlavní výhodou je rychlost změny charakteristiky,která se pohybuje v řádkách setin sekund,čehož se využívá nejen pro samotné tlumení,ale i pro regulaci nežádoucích náklonů karoserie(potápění při brzdění). mezi tyto systémy patří například systém airmatic,nebo systém Bose,kde jsu použity jako tlumící prvky lineární elektromotory

TOPlist