renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Richie24

Offline: 15.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 36
Město: Rožnov pod Radhoštěm
Lokalita: Vsetín Zlínský
Napsal příspěvků: 3x
Body komentářů: 74 / 30
ID uživatele: 142844
Registrace: 12.6.2011

Adresa profilu:http://richie24.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 137 záznamů

7.8.2018 Článek Ivan 2T: My o vlku... Dnes dorazila osobní odpověď paní Ulmanové, jíž si vážím, a slova o ignoraci vedení okruhu tak beru rád zpět:

Dobrý den,

Váš dotaz nebo spíš námět jsem rozhodně k ledu nedala….Měla jsem ho stále připravený a to proto, že jsem věděla, že Max přijede do Brna a že mu zkusím Vaši myšlenku přednést.

Byl velmi potěšen, že lidé na něj nezapomínají a že pro ně představuje legendu, která je zaznamenána v historii motoristického sportu. Ale nechtěl, aby se po něm jmenovalo cokoliv. Odůvodnil to tím, že pojmenováno může být až po odchodu legendy….Sdělení bylo stručné, jasné. Tak jak je to u p.Biaggiho zvykem.

Uvidíme, třeba za rok změní názor. Navštěvuje hodně velkých cen, bude příležitost na zopakování.

Mějte se pěkně a děkuji!

Ivana Ulmanová
7.8.2018 Článek Byla to bomba jako obvykle! Celý víkend krásně a báječné (všechny tři!) nedělní závody. K tomu vítězství mých favoritů Doviho a Oliveiry a bedna i pro Kubajze. Já jsem si nemohl přát víc. V sobotu jsem si klasicky pochodil všechny tribuny a zafotil si, v neděli už pěkně židla na céčko a v 7 na místě. Ještěže tak brzo, protože se to opět plnilo brutálně rychle. Jsem překvapenej - z těchto fotek - kolik lidí opravdu nelituje lupenu T2 Premium za 8 tyčí (nebo dokonce VIP T1 za 15), aby se dostalo do paddocku. Nebo jsou to povětšinou známí, nevím... Láká mě to i po třicítce hodně, ale je to darda, o tom žádná. Každopádně to všem, co viděli zákulisí, jen přeju! Jediné, co mě mrzí, je, že není možné jít na závody na áčko, které je vyčleněno pouze motorkářům v kempu. Tuze rád bych ho za flek na céčku vyměnil, tam je to ta správná bomba. Plus ignorace vedení okruhu našemu přání pojmenovat část okruhu po Maxovi, jak jsem jim za vícero z nás psal. A Max tam skutečně byl, jak jsme viděli na velkoploškách a i tu ve fotogalerii. Každopádně skvělé závody, skvělý víkend a skvělá satisfakce v ne zcela dobré sezoně pro Doviho. Mám radost a věřím, že za rok zas, obligátním problémům navzdory. Stojí to za to!
+2 
29.6.2018 Článek Jak jsem už psal, onen mail jsem zaslal výkonné ředitelce a předsedkyni představenstva pí Ulmanové, sportovnímu řediteli p. Bartošovi a marketingovému řediteli p. Kloudovi. Na p. Abrahama jsem kontakt nenašel. Ještě by se to dalo poslat na AČR nebo ČSMS, ale myslím, že v zásadě ty první tři kontakty jsou zásadní. Zatím jsem bez odpovědi, tak uvidíme... Ale jak jsem tam psal, po jeho loňském "kontaktu se smrtí" a letošní aktivní účasti v paddocku MotoGP by se to výslovně nabízelo.
+1 
27.6.2018 Článek Tak jsem to zkusil. Zasláno výkonné ředitelce pí Ulmanové, sportovnímu řediteli p. Bartošovi a marketingovému řediteli p. Kloudovi. Šance je samozřejmě nízká, že na tohle bude mít hned někdo čas, ale nikoli beznadějná. Klidně mne doplňte, třebas konkrétními nápady á la josef58. Když kontaktů bude víc, tím lépe. :)

Dobrý den,

společně s mnohými dalšími fandy motocyklového sportu a pravidelnými návštěvníky závodů na Masarykově okruhu jsme se shodli, že by bylo hezké, kdybyste popřemýšleli o takovémto návrhu.
Max Biaggi v Brně během své kariéry absolvoval 25 závodů, v 11 z nich zvítězil a v 19 se umístil na stupních vítězů, což z něj činí historicky jednoznačně nejúspěšnějšího jezdce v historii okruhu. K tomu v roce 2002 poprvé zajel "Masec" pod 2 minuty a totéž jako první předvedl i v roce 2007 na superbiku. V roce 2012 sice během posledního závodu své kariéry v Brně obdržel od paní Ulmanové památnou dlažební kostku z původního okruhu (viz foto), ale domníváme se, že by si zasloužil rovněž po sobě pojmenovanou zatáčku, případně "esíčko" či cílovou rovinu, tak, jako se dostalo této pocty Kevinu Schwantzovi či Františku Šťastnému... Cílová rovina nás napadla v souvislosti s další nezapomenutelnou Maxovou parádou v Brně - legendárním wheelie z roku 1998 - https://youtu.be/Zj4Oi-98c8I. Max navíc brněnskou trať, prostředí i diváky nikdy neopomněl chválit, a dělal tak mistrovským závodům v Brně jen tu nejlepší reklamu.
Loni v červnu se Max těžce zranil při tréninku supermoto, zlomil si jedenáct žeber i klíční kost, čímž si vážně poranil plíce. Několik dní byl dokonce ve vážném ohrožení života. Přesto se dokázal velmi rychle uzdravit a vrátit se do běžného života. Letos by se jako ambasador Aprilie měl objevit i v brněnském paddocku MotoGP.
Bylo by velice hezké ho opět přivítat podobným oceněním, vyjádřením úcty k úspěchům a opětovanou láskou, kterou se vůči brněnskému okruhu nikdy netajil.

Děkuji za zvážení této myšlenky a třebas i její realizaci!
+5 
27.6.2018 Článek Jak to tak čtu, mohli bysme ten návrh zatáčky/cílovky/esíčka poslat na okruh, že by tenhle příběh neměl končit dlažební kostkou z roku 2012...
26.6.2018 Článek Nuvolari to v zásadě všechno napsal už za mne. Ale tak přispěji trochou toho patosu také. Mám to úplně stejně, prve jsem ho zachytil jako černého korzára ve svých osmi, devíti letech a ta láska už mne nepustila. Jak jsem mu fandil v bojích proti drzé genialitě Rossiho... To lze jen těžko vyjádřit. Od roku 2007 už jsem mu pravidelně na Masecu fandil i osobně, byly to krásné zážitky, první (a v té sezóně jediná) výhra s ještě nedopiplanou Aprilkou v roce 2009 po pádu Spiese s Fabriziem... Jsem na tom céčku div nezešílel. Šéfmechanik Giovanni Sandi, co s ním dělal už ve 250, je s ním vidět i na podiu na fotce u článku. Fotky, podepsaný plakáty, trika a čepice, knížky... Všechno doma. Naopak smutek v roce 2012, to bylo naposledy, kdy bral v Superpole kvůli špatnému výběru pneu až 14. flek a v závodech jedinkrát nevyhrál ani jednu jízdu WSBK. Přesto celkem 11 vítězství na Masecu a kus mého fanouškovského života. Zasloužil by si tady zatáčku, nebo tribunu, úsek trati, cokoli, moc nechápu, že mu ještě nic nedali, když kdysi tak machrovali s dlažební kostkou z původního okruhu... Každopádně, po loňské zkušenosti přeji Maxovi hlavně hodně zdraví! Opět ukázal jaký je bojovník a v zásadě přežil svou vlastní smrt. FORZA MAX #3!!!
25.6.2018 Článek Ondra Ježek na svém profilu:
Přestože mě okolnosti mého konce v týmu Guandalini velmi naštvaly a budou se nadále řešit, na našem kamarádství s Karel Hanika to nic nemění. Karel jel o víkendu výborně a patří mu za to uznání. Nakonec jsem rád, že zde v Laguně jel, protože mi potvrdil, že je stroj a tým v této podobě na limitu.
Nyní se naše zraky upírají na příští víkend, kdy společně s Karlem pojedeme v týmu Mercury Racing BMW závod Alpe Adria Championship na Pannoniaringu. Tento závod bude sloužit jako důležitý test před 8hodinovkou v japonské Suzuce, kterou absolvujeme poslední červencový víkend ve trojici se Sylvainem Barrierem.
Děkuji Viktoru Nossovi a týmu Mercury Racing za tuto možnost. Suzuka bude mým dalším splněným sportovním snem.

Jsem rád, že kluci spolu budou spolupracovat a nebude to tak horký, jak se zdálo.
+1 
10.6.2018 Článek Rado, OK, dík za upřesnění. Data jsem neměl a dal spíš na pocit zpoza TV, výsledek je ještě tristnější. Nepíšeš o Španělsku a Británii, ale nečekám, že VB mělo míň, snad jen to ESP, kde superbiky nezajímají snad nikoho. Žádná sláva, chce to nějaký další větší jméno z MotoGP, jak píšu. Nicky tam byl, ale moc mu to s Hondou nejezdilo a navíc se stalo to, co se stalo. :(
10.6.2018 Článek unavix: s Ježkem je to tak... když tě pojezdí i závodníci, který to sbíraj pár kol nazpátek z kačeru, je to na konec, i podle mého.

jinak Rado píše, že cca 50 000 za víkend, což není asi to, co bychom čekali, ale za úplnej propadák to nepovažuju, ve světě je to většinou ještě horší. Lidi jsou v a kolem paddocku, na téčkách kolem cílovky a jakštakš na céčku. Ostatní tribuny prakticky nic, no. Za dob Maxe, Troye, Carlose atd. to bylo o něčem jiném, to je fakt. WSBK chybí velké jméno z MotoGP.
3.6.2018 Článek Kubovi se tam objektivně muselo něco přihodit, protože i na tu skupinu mezi 8.-21. flekem nakonec ztratil 7-8 vteřin. Nehájím ho ve smyslu, že by s tímhle materiálem neměl být výš, to v žádném případě. Ale tohle není samo sebou.
+2 -1
2.6.2018 Článek doderoja: "Experti na vsetko kde mate Doviho a Petruciho".

Cortova reakce z dlouhodobého hlediska dokonalá

A co se týká letošního Mugella, zajíci se sčítají až po honu. Uvidíme, jak se budeš tvářit zítra. FORZA DOVI!!!
+2 
2.6.2018 Článek Hmm, tak 21. To je špaténka. Čas horší jak v ranním FP3. :/
2.6.2018 Článek Zatím 26., což je po 5. fleku z FP3 dost zklamání. Věřme, že to teď v posledním výjezdu všechno zas dožene!
+1 
18.5.2018 Článek DAJE DOVI!!! Mám obrovskou radost, věřím, že to bude znát i na výsledcích příštích závodů! S Jorgem už příliš nepočítám, tak kdo k němu? Petrux? Miller?
18.3.2018 Článek Dovi skvělý, profesorský výkon, pošetřil pneu, zaútočil včas a dokonale přečetl Marqueze v poslední zatáčce, jako vždy. Jak už jsem psal pár dní nazpátek pod článek věnovaný jemu: s Dall'Ignou tu Ducati neuvěřitelně vypiplal a dle mého názoru si ten titul zaslouží jako málokdo. Uvidíme, jak bude konkurenceschopný na techničtějších tratích, to rozhodne. Moc mu ten titul přeju a budu fandit!
+2 

TOPlist